Foros ›
10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salvatierra
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 24 Mai 2008, 20:51
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salva

...se me olvido.....gracias a a la familia de Aguita por los animos....muchas gracias....
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Mai 2008, 21:12
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salva

Hola, despois de Linkinpark eu son o segundo. Bueno pouco + que decir que foi unha faena o de esperar ali co frio e a chuvia. Oye, eras o que estabas con Banderas e Aguita, mil perdons por non recoñecerte. Rezar O circuito encantoume, moi rompepernas e a ver se recuperamos para Betanzos. Pasei polo km.5 en 18.47 e terminei en meta en 38.29, para darlle uns punitños ó Pasthelarum A, como lle prometin a Banderas na salida, que iba ir suave, pero ó final, jeje o orgullo puido. Un saludo
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Mai 2008, 22:25
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salva

linkinpark escribió:
...
....pasado la meta y recogido la bolsa de regalo ( correcta )...me encuentro a Aguita.....y le doy la enhorabuena por la pedazo carrera que se marco ( que lo cuente el )....... Guiño
Gracias Linkinpark, pero como veréis, la cosa no fue para tanto.

En mi primera participación "internacional", logre uno de los objetivos propuesto para este año: bajar de los 40´en una carrera de 10Km, tiempo final, por mi Polar 39:40, esperaremos al oficial, para dar por valida la marca.
En primer lugar salimos de Vigo a las 15:30 la familia y el amigo Banderas y, OH milagro, llegamos a Monçao a las 15:20, menuda velocidad( ni lestrove va tan rápido), la tarde prometía, localización del puesto de recogida de dorsales y a tomar un café; de vuelta a recoger el dorsal nos encontramos con linkinpark y recogemos el sobre del equipo Correr en Galicia formado por Linkinpark,Khene (ausente) y Aguita, Banderas se anoto como individual, conozco a French Mondariz, charla, a cambiarse al coche, ahí nos encontramos con Carlos Adán y unos amigos que se encontraron un Fore aparcado en la acera, pero, esa historia que la cuente Banderas, ya que el fore era suyo, de vuelta a la línea de salida para calentar y esperar con paciencia la tardía salida, dan la salida bajo una persistente lluvia; el primer kilómetro en bajada y la euforia inicial invitaban a llevar un ritmo alegre, el primer paso por el puente y la vuelta en Salvaterra se hacia llevadero, nada que ver lo que nos esperaba al volver a cruzar de nuevo el puente, la subida se las traía, porque había un falso llano y vuelta a subir otra cuesta, luego venia una zona donde podías llevar un ritmo mas alegre ya que tendía a bajar un poco,en medio de algun tobogan, hasta la cuesta de entrada en meta; una vez concluida la primera vuelta, ya se sabia lo que venia en la segunda, y eso invitaba al optimismo: se podía lograr el objetivo de bajar de 40´, al final las previsiones fuero buenas y además terminé con la sensación de que aun podía haber forzado un poco mas, pero damos por bueno el resultado.
Tras esperar por Linkinpark y Banderas y charlar un ratito, nos fuimos a cambiar y de vuelta para Vigo, ya que Banderas tenia un compromiso.
Me quedó un agradable sabor de boca de esta carrera, así que, si puedo, el año que viene repito.
Gracias a Banderas y Linkinpark por la compañía; a Banderas además tengo que agradecerle aguantar mis prisas y nervios previos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2008, 9:57
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salva

Aguita yo de mayor quiero ser como tú ...ese sub.1h30 esta en la vuelta de la esquina ,pena que no haya màs medias sino estaba en el bote Guiño

Linkin no llores tanto... buena marca .

Nacho y despues a Betanzos...lo tuyo es vicio ya Abraiado Moi feliz


Banderas ¿que andaras tu haciendo con el fore por los suelos? Pensando

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2008, 10:30
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salva

Pois a verdade é que eu iba con todo tipo de prevencións a esta carreira, pois o meu estado físico non é precisamente óptimo. Despois dos meus problemas musculares na Vig Bay decidín darme un mes enteiro de descanso absoluto acompañado de estiramentos e fisioterapia, así que ata o luns pasado non din pancada... literalmente. Ou sexa, que fun a Monçao con dous días de entreno: o luns (4 kms.) e o mércores (7 kms.) ... como vedes levei unha preparación de primeira Avergoñado

O día da carreira quedei con Aguita e familia para ir todos xuntos, xa que co día que facía a miña familia non estaba para facer o esforzo. O meu fillo pequeno andaba acatarrado e co tempo que fixo finalmente foi o máis prudente quedar na casiña.

Saímos con tempo suficiente (en contra do que fago habitualmente) gracias a que Aguita é un home prudente e ben organizado... non coma outros Avergonzado Chegamos con tempo de dar unha volta, tomar uns cafeses (a un prezo que xa quixera eu ver en España e dunha calidade case inmellorable) e recoller os dorsais. Alí atopamos ao compañeiro LinkinPark e volta á cafetería, onde había un trafego inenarrable de corredores hacia os baños Mr. Green

Voltamos ao coche para cambiarnos e, mentras me untaba cunha crema para quentar os músculos (coas lesións non se xoga), poño o Forerunner a localizar satélites a carón dun xardín, no chan... xa que estabamos moi perto da muralla da fortaleza e non había moita "cobertura" de satélites. Comentolle a Aguita que me controle o aparello non vai ser que saia voando mentres me dou a volta para aplicarme vaselina... e niso que pasan varios corredores que fan o amago de agacharse a collelo. "¡¡Eh! !¡¡Que iso ten dono!!" lles berramos... e cando se dan a volta descubrimos que un deles é Carlos Adán. Achegámonos e nos pregunta que por qué o deixamos no chan. Lle digo que está collendo sinal e me dí que sinal de qué. "Do satélite. E que vai con GPS[/b]". Carlos Adán pon cara de "[i]entre sorpresa e incredulidade", despídese e vaise. Esta historia ten segunda parte... por certo.

En fin, que estiramos e quentamos un pouco, costa arriba, costa abaixo, intentando adiviñar o percorrido exacto e localizar algún lugar para dar o tirón final 8O. Cando quedan menos de 10 minutos para a hora achegámonos á saída e alí atopamos a máis foreiros: o meu compañeiro de Pastelorum A Nacho S1600, que me comenta que pensa doblar carreira o fin de semana... xa que o domingo vai participar en Betanzos e quere sumar moitos puntiños para o equipo, un compañeiro do que non lembro agora o nick co que coincidín na comida post Vig Bay e se me presenta Sócrates (un pracer), que di que non participa moito no foro pero que nos lee.

Chega o momento da saída, sona un silbato e ¡veña! todos en tromba. De súpeto, a uns 50 metros, parón. Tropezón e volta a arrincar. Caras de sorpresa. Protestas. ¿Qué sucede? Que hai que volver a saír... din que non podemos saír. Momentos de espectación e dúbidas. Comentarios sarcásticos e volta a empezar. Pero non saimos e xa van máis de 5 minutos. Os das primeiras filas empezan a quentar de novo e como chove nós tamén volvemos quentar... porque co para arranca xa estabamos fríos outra vez. As caras de risa iniciais mudan en caras de cabreo. Algúns corredores e corredoras portugueses falan con alguén da organización e medio entendo que non puideron cortar o tráfego da ponte internacional e que haberá que agardar ainda uns 10 minutos. O speeker da carreira fai comentarios do tipo "Os amigos condutores nom queren parar porque a gasolina está máis barata na Espanha e tenhen presa... e os espanhois venhen aquí mercar bacalhau e tamén tenhen presa" e lindezas dese estilo. Finalmente, e creo que con media hora de retraso, saímos.

En vista do meu estado físico procuro non forzar moito na primeira volta e me pasa prácticamente todo o mundo. De feito, quedeime detrás dunha parella de mulleres entradiñas en anos a un ritmo moi conservador (alomenos en comparación co resto da xente). Ao pouco adiantame unha muller de Veteranos de Galicia que mantiven á vista durante toda a primeira volta. Non teño aquí os tempos por km., pero fixen case todos os kms. un pouco por debaixo dos 5'/km (excepción feita do km. da famosa subida do supermercado Modelo). Ainda sen rematar a primeira volta, e visto que o meu abductor case non se queixa, subo un pouco o ritmo e adianto ás mulleres que levaba de referencia e máis algún outro corredor... pero pouco máis. Na segunda volta apreto un pouco, pero sempre con prudencia. Unha vez pasada a famosa costa, e como quedan menos de 2 kms. para rematar, acelero algo máis. Xa pasara á corredora de Veteranos, e diante levaba como a uns 300 metros a outra corredora galega. Por un momento pensei que non me daría tempo a adiantala, pero xusto na curva anterior á costa de chegada (por certo, menuda gracia o de rematar en costa e con adoquín) deina pasado e aguantei os derradeiros 100 metros. Os berros de ánimo de Aguita e familia e Linkinpark teñen bóa parte da culpa de que apretara ó final un anaco máis. No arco de meta vexo que marca 50'5'', e finalmente debín pasar no 50'10''. Non está mal. Dou por bó un ritmo de 5'01''/km. no meu reencontro coas carreiras despois da lesión e do pouco/nengún entrenamento. Esta semana máis... e o sábado que ven vémonos en Gondomar (de España) no Memorial Manuel Barros.

Durante o quecemento (e post-quecemento) e carreira choveu bastante (especialmente na segunda volta) pero foi chegar á meta e deixar de chover... e incluso saír o sol. Como dixo Linkinpark "o p**o Murphy"... ¡que mala h****a!

A organización moi ben... salvo o problema do tráfico, que non sabemos a ciencia certa a quén atribuirllo... como tiñan que colaborar dúas policías municipais de dous países distintos con dous horarios diferentes, a GNR e demáis supoño que uns por outros... Demo . Por certo, control con chip... pero non de Championchip... charanga tocando música tipo batukada como no MAPOMA.

A bolsa de corredor moi correcta: camiseta sen publicidade, pero co debuxo coa "Coca" como a de Redondela, plátano, sumo de laranja en brik, boliñas de chiculate, auga, dúas gorras coa publicidade do supermercado da famosa costa... en fin... máis que correcta para ser de balde.

Como temos presa (eu tiña un compromiso en Vigo antes das 9 da noite e o retraso na saída meteume máis presa do normal) despedímonos de vamos rápido a cambiarnos. Chegados ao aparcamento vemos outravolta a Carlos Adán e o felicitamos (12 da xeral e primeiro galego, creemos). Comenta un compañeiro del que eu levaba lastre extra (polo Forerunner) e volven a preguntar polo do GPS e lle mostro que, en efecto, marcaba os parciais por km. e que se podía ver a ruta feita na pantalla e penso que o bó do home alucinou... alomenos algo así comentou... que cánto costaba iso e demáis. En fin, que foi moi amable... esa foi a impresión que nos causou ao grupiño.

E pouco máis... volta rápida a Vigo sen ducharnos e mollando a tapicería do coche de Aguita... sintoo, meu, sempre tan amable. Non hai nada que perdoar... si tal o feito de que esquecin o dorsal de Khene no teu coche. Un pracer viaxar convosco... menos cando pechas as ventaniñas do coche... Mr. Green Mr. Green sen avisar.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2008, 10:59
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salva

banderas escribió:

Non hai nada que perdoar... si tal o feito de que esquecin o dorsal de Khene no teu coche. Un pracer viaxar convosco... menos cando pechas as ventaniñas do coche... Mr. Green Mr. Green sen avisar.

Gracias a ti por la compañia y siento lo de la ventanilla, cosas del directo Silbar Silbar
El dorsal de Khene lo tengo guardado.
Siempre es agradable conocer a la elite, y la verdad es que Carlos Adan fue muy amable, un saludo, por si nos lee.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2008, 11:04
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salva

Noraboa polas vosas carreiras.
Linkin, dígoche o de Charly, queixaste, pero cada vez vas a máis.
Aguita, obxectivo cumprido e con nota, ¡A pola 1:30!
Banderas, bó reencontro coa competición. Xa vexo que te pos en forma cara a tempada de verán.

Moi bó o de forerunner. Da que pensar o de Carlos Adán, os populares todos liados con cacharros de última tecnoloxía... e un campeonísimo coma él sen darlle tantas voltas a esas cousas.

A todos vós penso vermos, se cadra, na próxima que vaia. Eu a Gondomar non vou, ou sexa que será na de San Xoán. A ver se podo ir á Madroa.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2008, 11:10
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salva

CHARLY escribió:
Aguita yo de mayor quiero ser como tú ...ese sub.1h30 esta en la vuelta de la esquina ,pena que no haya màs medias sino estaba en el bote Guiño

Pensando

Gracias Maese Charly, espero verte el sabado en Gondomar
Un saludo.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2008, 11:15
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salva

Bareixa escribió:

Aguita, obxectivo cumprido e con nota, ¡A pola 1:30!
.................
que será na de San Xoán. A ver se podo ir á Madroa.

Gracias Bareixa, por intentarlo que no sea; nos vemos en ese rodaje por la Madroa o en la carrera de San Juan.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Gorka

Novo foreiro
Novo foreiro
9/04/08
0 Carreiras
25 Mensaxes
Panxón (Pontevedra)
Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2008, 17:29
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salvatierra

Hola a todos

Aunque nadie me conozca en esta web, siempre entro a buscar carreras y curiosear en los foros. Soy un cotillón.

También me animé a la carrera y a pesar del tiempo y del retraso, me gustó el recorrido. Además me hizo gracia ver la camiseta de "Correr en Galicia" con el nombre "Aguita" en la espalda. Un puntazo, la verdad.

Pues nada, salí contento con 38'17"

No estaré en Gondomar, una pena....

saluti
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2008, 18:34
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salva

me comentaron que la salida de Monçao se hizo en estampida, todo eran prisas, todo eran "compromisos", Pensando , se vé que había programadas "xuntanzas eurovisivas" Ríndose ...... ¡ no se alcanzan 14.000.000 así porque sí, ya lo quisiera el maratón de N.Y. Rezar Ríndose

Friends forever
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2008, 14:15
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salvatierra

Gorka escribió:
Hola a todos

Aunque nadie me conozca en esta web, siempre entro a buscar carreras y curiosear en los foros. Soy un cotillón.

También me animé a la carrera y a pesar del tiempo y del retraso, me gustó el recorrido. Además me hizo gracia ver la camiseta de "Correr en Galicia" con el nombre "Aguita" en la espalda. Un puntazo, la verdad.

Pues nada, salí contento con 38'17"

No estaré en Gondomar, una pena....

saluti

Hola Gorka, la proxima vez saluda y asi sales del anonimato. Demo sorrindo

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Gorka

Novo foreiro
Novo foreiro
9/04/08
0 Carreiras
25 Mensaxes
Panxón (Pontevedra)
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2008, 14:26
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salvatierra

Eso haré, lo prometo

un saludo
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 31 Mai 2008, 22:46
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salvatierra

¿Alguén sabe onde se poden ver os resultados desta carreira? Eu tentei velos en algures pero non fun quen... igual é que son moi torpe Guiño
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2008, 11:51
Asunto: Re: 10 Km da COCA em Monção - prova entre Monção e Salvatierra

banderas escribió:
¿Alguén sabe onde se poden ver os resultados desta carreira? Eu tentei velos en algures pero non fun quen... igual é que son moi torpe Guiño


Aqui www.revistaatletismo.c...Coca08.txt
saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos