Foros ›
Penedos do Lobo 3ª Edición
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 11:14
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Repanocha escribió:
Hola 4x4, cuándo se podrán ver las fotos en vuestra web?
Aprovecho para decirte, al hilo de lo que comentais, que yo hice la andaina y lo que eché en falta es más contenedores donde depositar los botellines, yo lo que hice es ir con el botellín vacío de avituallamiento en avituallamiento para depositarlo en las cajas.
Muchas gracias y felicidades por la organización.
Un saludo.



Supongo que a lo largo del día ,hay más de 400 fotos ,espero que haya salido todo el mundo
Toyliado

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/07
0 Carreiras
86 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 15:46
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Bueno, yo ya me encuentro recuperado de la aventura..y..un relato de la carrera, sería repetir lo ya contado , era leer el post de otros corredores y sentirme identificado con las sensaciones, con el sufrimiento, con el cansancio y la euforia una vez finalizada la prueba.
Era la primera vez que corría una maratón(así que decidí empezar por una de montaña, para hacerlo más facilito), y no tenia muy claro si lograría terminarla, aunque si iba con la pretensión de hacerlo a toda costa....
Le pongo una nota alta , tanto a la organización, como avituallamientos, calidad humana de la gente que en ellos estaba y de los participantes con los que me he topado, siempre animando , vamos que pienso repetir, jajajaja.(Del circuito no hago comentarios, mi psiquiatra me ha prohibido recordarlo , por lo menos hasta el lunes próximo)
Si me he dado cuenta de que no iba en absoluto preparado para una prueba así, lo que yo consideraba cuestas son pequeñas inclinaciones frente a los muros con los que nos hemos topado, así que no queda otra sino mejorar para el año que viene.Entrenar duro y superarse a uno mismo.

Veo venir una dama... sonriendo hacia mí, si esa dama es La Muerte, ¡Quién tiene miedo a morir!
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 22:33
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Despois de 4 días, hoxe empezo a poder baixar escaleiras cunha certa normalidade. É que despois do último cortafogos os meus cuadriceps dixeron basta e pegaronme uns calambres que ainda hoxe me doen . Tiven que parar un par de minutos, estirar ben e rematar a prova andando e correndo os poucos. Son as consecuencias de non ter feito tiradas longas despois do Maratón de Toral. Fixen 3 de 20km e só unha foi en montaña Pero bueno rematei contento porque as sensacións foron boas en toda a carreira, excepto os referidos problemas musculares.
Decirlle a Toyliado que as súas sensacións recordanme as miñas na primeira edición, sobre todo polo tema das costas. Recordo que cando cheguei ó primeiro cortafogos alucinei. Comentar tamén que para o ano que ven, ó coñecelo circuito e saber o que che espera vas mellorar moito ainda que non vaias moito máis preparado. Eu, na primeira edición fixen 5h 47', e na segunda baixei a 5h 15', e este ano cunha pouco mellor forma, pero non moita, (tempos similares en Toral e en Baiona) sorprendentemente fixen 4h 44' 42''(esperaba baixar algo de 5h pero non tanto). Asi que temble a élite, que como siga nesta progresión, nun par de anos estou con eles, ja ja ja.
Con respecto á organización, moi boa coma nos anos anteriores, agradecerlles o traballo que pasan para que uns poucos colgados o pasemos ben, e animalos a seguir. Só teño un par de dudas. O adianto de unha hora na saída ten a ventaxa de que non se pase tanta calor o final, (este ano non houbo ese problema, o contrario cos anteriores) pero non sei se lle restara participación á carreira, xa que ou pernoctas cerca ou senón o madrugón é de campeonato. A outra, é que na primeira metade, no último tramo non subimos ó alto de Cabeza de Manzaneda coma edicións anteriores e xa fomos directos ó avituallamento. Non sei se a razón é que ó cambiar a baixada a Prada non se subiu para compensalo kilometraxe ou se hai outra razón. Por certo que no Fore de aficionado; o que tiven o gusto de conocer, como di él por unha serie de circunstancias (vaya tempazo);daban 40.3 km. Se alguen ten outra medición gustariame sabelo. O que esta claro é que ou estan mal situados os puntos kilometricos ou do 38 (último avituallamento) ó final non hai 4km seguro.
Espero volver na seguinte edición salvo causa de forza maior, e animar ós que dixeron que non volverían, que eu a primeira vez tamén dixen o mesmo. Acordeime das costas, do organizador salvaxe, de min, por parvo e meterme donde no me mandan, etc. Pero ó pouco tempo pasa. Asi, que se alguen quere facer 4h 15' que veña conmigo o ano que ven. ja,ja, ja.
Toyliado

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/07
0 Carreiras
86 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2008, 4:25
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Yooooo!!!!! yo quiero repetir el año que viene!!! , y eso que cuando subía los Penedos iba pensando para mi interior más profundo.... tengo que decirle, nada más llegar a la meta, a mi mujer que: "si te vuelvo a decir algo de una maratón de montaña, es TU OBLIGACIÓN, el conseguir que se me pase la idea de la cabeza, ya verás como, pero tu HAZLO.
jajaja, para que os hagais una idea.
En fin, nada que en menos de 360 días estaremos por allí, y nada me pegaré a CEQUELINHOS cual lapa para lograr esos 4h15m.......(por el tiempo que dices que has hecho, me parece que tú has sido alguno de los cienes y cienes que me pasaron en los últimos kms , que iba yo que no sabía si iba o venía......)

Veo venir una dama... sonriendo hacia mí, si esa dama es La Muerte, ¡Quién tiene miedo a morir!
aficionado

Montañés
Montañés
6/11/07
0 Carreiras
501 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2008, 7:58
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Ahora que ya estamos todos recuperados y dispuestos para otra aventura similar toca felicitarnos por ello y revivir algunos de los momentos de la carrera. Esto cada uno tiene los suyos personales y con ellos seguiremos disfrutando durante mucho tiempo.

A mi desde aquí me gustaría agradecer a los organizadores y a todos los que tuvieron que ver con la carrera el trabajo que tuvieron que hacer para llevarla a cabo. El trabajo de marcaje del itinerario, limpieza de las sendas, buscar los caminos es inmenso, y si después nosotros, los participantes, nos dedicamos a ensuciar hacemos que el trabajo de esta gente se multiplique. Por ello estoy de acuerdo con U que deberíamos der muy cuidadosos con no tirar nada.

Una sugerencia que yo haría, y con el objetivo de optimizar los recursos, es que la bebida se dispusiese en vasos mayoritariamente. La mayoría no tendríamos problema en pararnos a beber nuestro vaso y luego seguiríamos de esta forma no tendríamos que desechar la mitad de la botella. Yo esto lo viví en otras carreras y creo que funciona bien.

Gracias por las fotos yo, al menos, salgo en algunas.

Respecto a la distancia, debo decir que yo no sé lo fiable que es el fore cuando mide con mucha pendiente, yo no se si calcula en tres dimensiones o solamente en dos y tampoco sé si en algún momento se perdió la señal, por lo que mi medida no tiene demasiado valor.

Reitero mi agradecimiento a todos los involucrados, felicito a todos los esforzados y espero que repitamos el año próximo.

Saludos cordiales.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2008, 14:58
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

A mi tambien me faltó un kilómetro y se me perdió del 38 en adelante. Que conste que lo agradecí un montón. Yo tambien me apunto con cequelinhos y toyliao a la del próximo año, ¡¡ah¡ tambien al tiempo de 4,15¡¡¡ Silbar .
Toyliado

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/07
0 Carreiras
86 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2008, 17:45
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Obelix escribió:
A mi tambien me faltó un kilómetro y se me perdió del 38 en adelante. Que conste que lo agradecí un montón. Yo tambien me apunto con cequelinhos y toyliao a la del próximo año, ¡¡ah¡ tambien al tiempo de 4,15¡¡¡ Silbar .

Pues nada, ya podemos ir "quedando" Ríndose Ríndose

Veo venir una dama... sonriendo hacia mí, si esa dama es La Muerte, ¡Quién tiene miedo a morir!
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Nov 2008, 9:35
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición CIRCUITO ALPINO 2008

Finalizado el Circuito Alpino 2008.
Dar la enhorabuena a todos los que lo consiguieron completar,y a la brillante actuación de los atletas gallegos, con la especial mencion del atleta de Esgos MANUEL PRIETO GIL en una brillantisimo tercer puesto de la clasificación general.
www.circuitoalpino.com
aficionado

Montañés
Montañés
6/11/07
0 Carreiras
501 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Nov 2008, 11:05
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Me uno a las felicitaciones para todos los que participaron en el circuito alpino, que como bien se indica finalizó el pasado fin de semana. Esta felicitación tiene que ser especial para Afiador por ese brillantísimo tercer puesto. Felicidades y ahora imagino que toca descansar por unos días.

Animo y que sigas cosechando éxitos.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 19 Nov 2008, 20:58
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Pois moitas gracias polos parabens , esta derradeira proba e moito mais rápida e menos dura que as de Cercedilla e Manzaneda pero tamén ten dureza aínda que sexan poucos os kms de sendeiros técnicos , recomendable pola beleza das vistas de toda a costa do sol e moi ben organizado todo , solo falla que quede tan lonxe.......
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2008, 17:53
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Enhorabuena por esa clasificación. Ya es una proeza en si acabar las 3 y más terminar en el podium. Por cierto. ¿Cual de las 3 carreras te pareció la más dura?.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Sáb, 29 Nov 2008, 12:49
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Hola Obelix , levo uns días sin poder entrar no foro por iso tardei en contestar, o duras que resultan estas provas e mais ben polo descoñecemento do monte e do percorrido en si de cada unha para saber dosificar. Digo esto por que eu solo coñecía Manzaneda e foi na que cheguei mais desfondado (tamén influiu que tiven problemas dixestivos) polo que o problema foi regular o esforzo, despois está Cercedilla que sendo a que ten as marcas de primeiros por riba das catro horas levase mellor porque hai que camiñar bastante aínda que o problema en vez do esgotamento son os calambres por mor de non ter 1 km chairo , e para rematar en Jarapalos e case unha maratón de asfalto xa que se corre toda a prova con solo uns kms realmente tecnicos e tamén sorprendentemente frondosos de vexetación e moi favorable coa parte final en baixada.
O que si me quedou claro e que e importantísimo comer e beber nos avituallamentos para acabar con forzas e sobre todo recuperarse ben , un saudo e anímate a correlas que son moi fermosas esta serras......
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Sáb, 27 Dec 2008, 22:45
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Afiador escribió:
Hola Obelix , levo uns días sin poder entrar no foro por iso tardei en contestar, o duras que resultan estas provas e mais ben polo descoñecemento do monte e do percorrido en si de cada unha para saber dosificar. Digo esto por que eu solo coñecía Manzaneda e foi na que cheguei mais desfondado (tamén influiu que tiven problemas dixestivos) polo que o problema foi regular o esforzo, despois está Cercedilla que sendo a que ten as marcas de primeiros por riba das catro horas levase mellor porque hai que camiñar bastante aínda que o problema en vez do esgotamento son os calambres por mor de non ter 1 km chairo , e para rematar en Jarapalos e case unha maratón de asfalto xa que se corre toda a prova con solo uns kms realmente tecnicos e tamén sorprendentemente frondosos de vexetación e moi favorable coa parte final en baixada.
O que si me quedou claro e que e importantísimo comer e beber nos avituallamentos para acabar con forzas e sobre todo recuperarse ben , un saudo e anímate a correlas que son moi fermosas esta serras......
Gracias Afiador por tu respuesta. Como ves no eres el único tardón, yo aun soy peor. Saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos