Foros ›
Autor
Mensaxe
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2008, 15:50
Asunto: Penedos do Lobo 3ª Edición

PENEDOS DO LOBO Maratón de montaña de Galicia 3ª EDICION
DOMINGO 14 SEPTIEMBRE Cabeza de Manzaneda 8,30 horas
Ya iremos informando de todas las novedades (que las hay)
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2008, 16:34
Asunto:

2 maratóns hai en Ourense que non hai por aí fora, 14/9 Maratón de montaña Penedos 28/9 Maratón do Miño...
Ala, todo xunto, non sei cando se fai o do Baixo Miño pero non andará moi lonxe...
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2008, 18:36
Asunto:

Buenas. En quince dias dos maratones, dificil de elegir. Decidiremos sobre la marcha. Saludos y a seguir disfrutando de nuestro vicio deportivo.

Saludos a tod@s.
Runas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/06
0 Carreiras
104 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2008, 18:55
Asunto:

genial, pues primero al MAPOMA para ir viendo como va esto de los maratones y en septiembre al de montaña en penedos do lobo, para comparar jejeje.

Un saludooo

recuerda el ayer y piensa en el mañana, pero tienes que vivir hoy
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2008, 18:56
Asunto:

Eu se non hai novidade, elixirei o de Manzaneda. A cabra tira para o monte. Ríndose

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2008, 19:08
Asunto:

Ata igual Lestrove se anima é todo.Non é que a min me guste especialmente o monte..........eu sonche mais de praia. Molón Moi feliz
De momento vamoslle dar un 20 % de posibilidades de que vaia. Pensando
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2008, 20:46
Asunto:

Detrás de unha gran proba, sempre ai unha gran organización, como neste caso. 100x100 recomendable, ainda que eu este ano non vou ser da partida......vou vello, as perniñas xa non me teñen en pé, unha desjrasia Payaso
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Ven, 29 Feb 2008, 23:09
Asunto:

Anímate Lestrove que non te vas a arepentir......eu por fin poderei participar en condicions unha vez coincide despois do 10-09 Bailar Bailar
Sobre a outra "maratón" de Ourense eu mais ben chamarialle capricho dun grupo de persoas que mostran un ano mais a sua falta de consideración co resto de provas de larga distancia que hai en setembro en Galiza como e a maratón do Miño ou a media de Pontevedra ( agardo non coincida de novo) e espero teñan a misma resposta por parte do atletismo Ourensan do ano pasado para que se planteen buscar unha fecha mais apropiada que seguro as hai para facer esta prova que en si non deixa de ser unha boa iniciativa coas opcions de maratón por relevos e andaina(sin dar voltas o percorrido que non e un cross) que permiten disfrutar do entorno do Miño a todala familia o mesmo tempo que animan o pai ou a nai corredor/ora de cada unha desas familias.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Mai 2008, 18:30
Asunto:

Afiador escribió:
Anímate Lestrove que non te vas a arepentir......eu por fin poderei participar en condicions unha vez coincide despois do 10-09 Bailar Bailar
Sobre a outra "maratón" de Ourense eu mais ben chamarialle capricho dun grupo de persoas que mostran un ano mais a sua falta de consideración co resto de provas de larga distancia que hai en setembro en Galiza como e a maratón do Miño ou a media de Pontevedra ( agardo non coincida de novo) e espero teñan a misma resposta por parte do atletismo Ourensan do ano pasado para que se planteen buscar unha fecha mais apropiada que seguro as hai para facer esta prova que en si non deixa de ser unha boa iniciativa coas opcions de maratón por relevos e andaina(sin dar voltas o percorrido que non e un cross) que permiten disfrutar do entorno do Miño a todala familia o mesmo tempo que animan o pai ou a nai corredor/ora de cada unha desas familias.

E que manda caraio!!!Xa se viu o que pasou o anos pasado!!!Os correcolegas de Ourense andivemos desperdigados entre Pontevedra e A Coruña...todo polo capricho to tandem Bermello - Casiano Silbar Silbar
, entre moitos outros claro

www.jeffxavi.blogspot.com
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 04 Mai 2008, 22:44
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Dicen que sarna con gusto no pica, a lo mejor este año repito. Bailar
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Mai 2008, 13:27
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Este es mi proximo objetivo, por lo ue habra que estar atento a vuestros consejos y avisos.
Saludos. Muro Mr. Green .
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 21 Mai 2008, 22:21
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

...me gustaria hacer algo diferente este otoño...y mirando esta maraton de montaña me estoy animando......hare lo posible ( soobretodo entrenar fuerte ) para ser de la partida......siempre me hablaron muy bien de este tipo de carreras...( un amigo mio intimo corrio en Zegama el año pasado )....y me aconsejo hacer algo asi....aunque sea a tu rollo......
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Mai 2008, 22:46
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

linkinpark escribió:
...me gustaria hacer algo diferente este otoño...y mirando esta maraton de montaña me estoy animando......hare lo posible ( soobretodo entrenar fuerte ) para ser de la partida......siempre me hablaron muy bien de este tipo de carreras...( un amigo mio intimo corrio en Zegama el año pasado )....y me aconsejo hacer algo asi....aunque sea a tu rollo......

Si te animas ese finde de Septiembre a correr, estás invitado a recorrer la "ribeira sacra" , yo hago de anfitrión!!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Mai 2008, 6:13
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

linkinpark escribió:
...me gustaria hacer algo diferente este otoño...y mirando esta maraton de montaña me estoy animando......hare lo posible ( soobretodo entrenar fuerte ) para ser de la partida......siempre me hablaron muy bien de este tipo de carreras...( un amigo mio intimo corrio en Zegama el año pasado )....y me aconsejo hacer algo asi....aunque sea a tu rollo......

Linkinpark esta prueba esta que se sale , la gente que la corre dice que es una de las mejores de montaña, este año yo tambien estare en la salida.
Saludos.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 22 Mai 2008, 10:07
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

....la verdad es que tenia pensado hacer la Maraton de Oporto....pero me decanto mejor por probar la Maraton de montaña...y que mejor que la de Penedos...ademas hablan maravillas de ella...asi que ya esta decidido.....


....he intentado encontrar informacion ( perfil y demas ) en la pagina oficial,pero no he podido entrar...agradeceria un monton algo al respecto...asi como alguna informacion mas,ya que tengo algunas dudas,por ejemplo:

.mejor zapatillas exclusivas de montaña,tipo Salomon ?
. es conveniente el uso de mochila de hidratacion ?

..... a estas dudas hay que sumarles las propias de uno...nunca corri mas de 25 kms por montaña....asi que tendre que encarar la preparacion de cara al monte....y algunos consejos de los que sabeis mas de esto......

......y muchas gracias a JEFFXAVI.....seguro que no quedara solo en la carrera...habra que conocer la Ribeira Sacra !!.. Guiño .........y a killoke.......nos vemos en la salida.....al menos...porque despues ya no te vere...... Silbar


....saludos... Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos