Foros ›
Maratón de Vitoria/Gasteiz, 11 de mayo de 2008
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 08 Feb 2008, 8:41
Asunto: Maratón de Vitoria/Gasteiz, 11 de mayo de 2008

Mi pensamiento a principios de temporada era participar en un maratón en abril, mayo o junio. Como Madrid no quería repetir, aunque me encantó, sobre la marcha decidí que sería Vitoria (11 de mayo) porque Bilbao (25 de mayo) estaría muy cerca y no daría recuperado del GRAN OBJETIVO de la temporada, que es disfrutar de la Ultra-Trail Vía Romana en la Sierra del Gerês, así que â??convencíâ? a Euge y a Makoki para ser de la partida en Vitoria. Euge viene arrastrando unos problemillas físicos que aunque no le impiden correr, no le dejan correr cómo le gustaría y como también quiere participar de la fiesta en el Gerês, me comentó que el maratón quedaría para cuando se recupere plenamente (sabia decisión), y realmente sigo pensando (a pesar de lo que sufrí en la primera parte del Galarleiz) que es mucho mejor correr uno de montaña que uno de asfalto. Espero que Makoki siga con esos entrenos canariones que le lleven a ser de la partida en Vitoria, pero todos sabemos que preparar un maratón no es fácil y pueden surgir innumerables cuestiones físicas pero también personales que le pudieran impedir estar, entonces la motivación para estar en Vitoria no sería la misma, pero de todas formas la seguiría teniendo en la agenda.

Así que ya sabéis, 11 de mayo Maratón de Vitoria, que además coincide con el campeonato de España de Veteranos de Maratón, así que mi club tendrá, si Dios quiere, representación.
Paralelamente celebran una carrera de 10 kilómetros, que también podría servir de disculpa, para los que no hayan podido preparar el maratón, para pasar un fin de semana en tierras vascas.

¿alguien se anima a venir?

Fema

Quiero disculparme públicamente con Ochobre y Cia. Por â??dejar de ladoâ? el Maralón, pero es que al ser la Ultra el 1 de junio, no estaría bien correr una maratón una semana después. Ochobre espero que sigáis en la lucha organizativa y poder ir en el 2009, o en el 10 o en el 20.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Ven, 08 Feb 2008, 21:17
Asunto: Maraton de Vitoria(Martin Fiz)

Hola correlega, te comento que en mis planes originalmente estaba el correr el Maraton de Barcelona 2008, pero en vista de que los entrenos en Diciembre y Enero han estado muy muy por debajo de lo esperado, entre otras cosas por enfermedades( Gripe, Gastroenteritis,etc) a duras penas he logrado entrenar 3 dias a la semana; me he replanteado las cosas y he decidido correr el Maraton de Martin Fiz en Mayo; en principio a ver si puedo estar sobre 3:40-3:45 en los 42, pienso que es un objetivo razonable a pesar de la baja forma en la que me encuentro actualmente, mas por veterania atletica que por condicion fisica, pero en el maraton nada esta escrito y a pesar de que ya van 11 en mis piernas, cualquier cosa puede pasar el dia D. Asi que animo y cuenten con el Pataruco para el 11-5-08. Saludos y estamos en contacto

"CORRER ES VIVIR"
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Feb 2008, 19:09
Asunto:

Outro que se apunta a vitoria. A miña intención tamén era Bcn pero non o puíden preparar así que xa andamos adestrando para Vitoria a ver se baixamos de 3;10. Por certo, coñecedes algún aloxamento recomendable ? Eu en principio pensaba coller algún bus o venres tarde e estar un par de días a maiores por euskadi. saúdos e ánimos cara a Gasteiz. Que as lesións nos respeten!
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Dom, 10 Feb 2008, 10:21
Asunto:

Hola 42195, de hoteles en Vitoria no tengo ni puñetera idea, nunca he estado en esa ciudad, al final supongo que eligire el hotel oficial del maraton (NH Canciller Ayala) por aquello de las facilidades que dan ( desayuno el dia D, check-out a las 15:00, duchita caliente,.....) Yo ire en plan familiar con mi mujer e hija de 2 años y pico; le idea es salir de Ourense el viernes a la mañana y el Domingo al acabar de vuelta a casita. Otra cosa para apuntarse via web me parece que no esta operativo de momento, asi que esperare un poco, ese banco creo que no tiene oficina en Ourense y me niego a pagar ni un duro por una transferencia bancaria. En fin, nada mas por el momento, saludos y estamos en contacto. EL PATARUCO

"CORRER ES VIVIR"
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 16 Feb 2008, 3:38
Asunto:

amigo fema... alégrame saber que de novo imos a coincidir nunha maratón... Razz Razz Razz

pois sí, teño a maratón de Vitoria no punto de mira,e estou moi animado e mentalizado, preparándoa a conciencia dende hai xa varias semanas... Muro Muro Muro

o meu obxectivo vai ser romper a barreira de 2h55', pero sempre con humildade e sabendo que aínda queda moito para o día en cuestión, e que as cousas non sempre saen como se planean. Pensando
pero a idea e estar nesa liña de saída o 11 de maio, rendindo tamén deste xeito a nosa particular homenaxe a un grandísimo Martín Fiz...

tamén hoxe puiden ler noutro tema deste foro que Pedro Nimo vai ser da partida...

a pataruco e a 42195 aínda non teño o pracer...

un saúdo.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2008, 20:01
Asunto:

Hola correlega Yosi, en mi MEJOR EPOCA podria estar algo cerca y seguir tus pasos, mi marca en maraton es de 2:57:48, pero de eso hacen ya casi 8 años (2000), asi que nos veremos en el pre y postcarrera en Tierras Alavesas, de momento mucho animo y suerte para no lesionarnos, a ver si coincidimos antes en alguna Carrera en Galicia y le ponemos cara a nuestros "motes foreros". Queria estar en Padron, pero me va a ser imposible ,debido a un compromiso familiar, un bautizo en concreto. Lo dicho, saludos y a entrenar.

"CORRER ES VIVIR"
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2008, 22:48
Asunto:

Pues aunque me había propuesto hacer mi primer maraton este año no va a poder ser. Me he prometido estar en condiciones para la Via Romana y lo voy a conseguir, pero Vitoria tendrá que esperar. No obstante como vivo a solo 100 km. estaré allí para estar con Fema y animar y conocer a los que no os conozco, sobre todo a Yosi, cuya aventura "alpina" me dejó impresionado.
¡ A entrenar camperones ¡
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 18 Feb 2008, 0:24
Asunto:

a mesma sorte e ánimo che desexo a ti, pataruco... en canto ao de coñecernos antes da gran cita penso que vai estar complicado pois agora mesmo estou currando por terras extremeñas por uns meses, polo que o de competir nas carreiras da nosa terra me ven un pouquiño mal... pero todo se andará. Guiño

e a euge decirlle que será un placer coñecerte se finalmente estás por alí, aínda que so sexa para animar... a aventura "alpina" espero poder repetila (máis e mellor preparado) este ano, a finais de xuño, aproveitando precisamente o estado de forma que espero me deixe a preparación para esta maratón... pero aínda queda moito, xa se verá como se van dando as cousas. Silbar

un saúdo e ánimo.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Mar 2008, 20:12
Asunto:

Quen pode facilitar o perfil do maratón ? Non o dou atopado por nengunha páxina e sabedes que é moi importante se non coñeces o circuíto.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Xov, 03 Abr 2008, 17:13
Asunto: Re: Maratón de Vitoria/Gasteiz, 11 de mayo de 2008

Pois vai a ser que a metade imos a Vitoria de rebote......eu pensaba correr en Valencia e como non foi posible por lesión vou facer unha prova este domingo na media e si as sensacións son boas para a semana fago a inscripción......42195 fai unha observación importante sobre o perfil , parece un pouco raro que non o poñan.......por certo Yosi mira que con todas as lebres que hai xusto no teu tempo non che sirva ningunha de referencia......de todas formas si a tua marca vai sobre 2:50 un compañeiro que tamén quere ir busca tamén ese tempo...
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 03 Abr 2008, 18:37
Asunto: Re: Maratón de Vitoria/Gasteiz, 11 de mayo de 2008

eu tampouco teño o perfil, pero consultando noutros foros entereime de que é moi llano, mesmo algúns falan do mellorciño que hai no país para facer marca... o único negativo parece ser que é a segunda parte do percorrido, que trancorre por un polígono industrial, con ambiente un tanto desanxelado e con posibilidade de verse perxudicados se pega o vento... haberá que segir informándose e confirmalo, pero ahí queda eso.

sería un pracer saudarte por alí, afiador...un paisano.
a ver qué tal che van esas sensacións na media (imaxino que Vig-Bay, non?)... eu tamén teño media esta finde de cara a seguir afinando, pero en Zamora...

ánimo a todos, que xa queda menos. Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 04 Abr 2008, 6:21
Asunto: Re: Maratón de Vitoria/Gasteiz, 11 de mayo de 2008

Ostras Afiador, Yosi, PedroNimo..., ¡menudo nivelazo!, al resto de los interesados que por aquí aparecen no tengo el gusto de conocerlos pero qué tiemble Vitoria!

De la poca información que he encontrado, porque incluso si entras en la página web de la organización, el plano del recorrido es el de la edición del 2006 que debió ser la misma de la edición del 2007, es que todavía no tienen cerrado el recorrido definitivo, ya que lo querían humanizar (evitar el desangelado polígno industrial) pero estaban pendientes de unas obras.

De todas formas, sobre gustos no hay colores, y a mi puestos a sufrir, ¡qué sufriré!, me gusta más que haya alguna cuestecilla con su consiguiente bajada, porque cuando es plano/plano, me resulta muy aburrido.

Ayer me inscribí (todo muy rapidito, confirmación incluida) y la semana pasada ya había reservado hotel, así que Alea jacta est y lo dicho a disfrutar D.M. de Vitoria, sus calles y su gente.

Un abrazo y a seguir en la lucha.


Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 04 Abr 2008, 16:06
Asunto: Re: Maratón de Vitoria/Gasteiz, 11 de mayo de 2008

Sorte a todos en Vitoria, estou seguro que o ides facer moi ben.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Dom, 06 Abr 2008, 21:02
Asunto: Re: Maratón de Vitoria/Gasteiz, 11 de mayo de 2008

Mira que eres bruto Fema Parar co permiso de Yosi quería matizar que o nivel de Pedro Nimo a nos quedasenos moi lonxe.......na maratón pero bueno despois podemos nivelarnos todos xuntos cunhas cervexiñas Bailar Bailar
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Dom, 06 Abr 2008, 22:41
Asunto: Re: Maratón de Vitoria/Gasteiz, 11 de mayo de 2008

Afiador escribió:
Mira que eres bruto Fema Parar co permiso de Yosi quería matizar que o nivel de Pedro Nimo a nos quedasenos moi lonxe.......na maratón pero bueno despois podemos nivelarnos todos xuntos cunhas cervexiñas Bailar Bailar

permiso concedido, afiador, permiso concedido...
ufff, esta xente está noutro escalón, e máis despois de ver a clasificación deste home na media de Madrid de hoxe... 4º (de 13000), con 1h07min., sendo so superado por 3 kenianos... impresionante Abraiado Abraiado

seguro que con ese estado de forma, en Vitoria nos da unha boa alegría.

saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos