Foros ›
I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008
Forum Index / Carreiras de Montaña
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.

Author

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Posts

Reply with quote Post Mon, 04 Feb 2008, 16:42
Post subject: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

O vindeiro 12-ABRIL-2008 terá lugar a 1ª ANDAINA "BISBARRA DO SAR", proba organizada polo Colectivo Asociación Remonte e mailos concellos de Padrón e Dodro.

Serán 50 Km, catalogados como de dificultade media, a realizar nun máximo de 12 Horas, e mais de 2000 metros de desniveis acumulados, nos 3 roteiros dos que consta a andaina, todos eles discurrindo polo concellos de PADRON e DODRO.

A saída será ás 9:00 horas en O Souto (Padrón), sendo preciso persoarse no punto de saída 45 minutos antes do inicio da proba.

O percorrido será en trevo (tres etapas consecutivas, todas con saída e chegada en Padrón), con controis (tempos mínimos/máximos) e avituallamentos (auga, refrescos, froitos secos, pasteliños, froita, empanadas) nos Km: 9-14-28-36-44-50

Os camiñantes que finalicen a proba recibirán un diploma acreditativo.

Período de inscrición: 16 Xaneiro ao 2 de Abril. Prezos: FEDERADOS: 11 euros, NON FEDERADOS: 14 euros.
(As primeras 100 inscripcions terán premio)

Para información e inscricións: www.andainabisbarradosar.com

Last edited by U on Mon, 31 Mar 2008, 14:17; edited 8 times in total
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Posts

Reply with quote Post Mon, 04 Feb 2008, 16:45
Post subject:

SINOPSE PERCORRIDO
Saída: 9 horas. Chegada: 21 horas.
Tempo estimado: Entre 8 e 12 Horas.
Desniveis acumulados: 2.108 mts.
Dificultade: Media.
Marcas: Cintas cor Brancas/Vermellas e frechas cor Vermello
X: Cruces perigosos
Perfil:

1º Bucle: SUBIDA MONTE SAN GREGORIO e CONTIGUOS (Cota: 247 mts)KM aprox: 14. Tpo. Estimado: 150/210 minutos.
Itinerario: Saída do Souto--Paseo Espolón--Ponte do Carme--Escaleiras Monte--Capela e Pedras Apostol--Devasas diversas--O Mirador (vista panorámica)--baixada aluminios Cortizo---X---A Devesa de Extramundi--Marxes Río Sar--Corredoira da Barca--Igrexa--Espolón--Chegada ao Souto.
Controis e Avituallamentos: Saída, O Mirador (Km 9), O Souto (Km 14).

2º Bucle: CIRCUITO CONCELLO de DODRO (Cota: 316 mts.)KM aprox: 22. Tpo. Estimado: 180/270 minutos
Itinerario: Saída do Souto--Pazo Lestrove---X---Ruta Rosaliana:Pazo dá Hermida--Casas Rurais Antiga do Monte--Devasas--Rialiño--Pexegueiro--Chisca--Manselle--Area Recreativa Fonte Primeiral-- Mirador Paxareira-- Sede Deloa---X---Bosque de Dodro--Brañas de Laiño e Dodro--Paseo Río Sar--Chegada ao Souto.
Controis e Avituallamentos: Na Saída do 2º bucle, Fonte Primeiral (Km 28 ), O Souto (Km 36).

3º Bucle: SUBIDA MONTE DE MEDA e CONTIGUOS (Cota: 451 mts)KM aprox: 14. Tpo. Estimado: 150/240 minutos
Itinerario: Saída do Souto--Campo de futbol---X---Canle río Sar---X---Casa Museo Rosalia--O Bosque de Luáns--Couto--Casa Pazo Rosalía--Inicio subida Monte--Cima (Vista panorámica)--Baixada por rio Abelendas--Roucón--Ruta Celiana: Cemiterio Adina--Busto Cela--Igrexa Iria-Flavia---X--Casa dos Canónigos--Fundación Camilo J. Cela--Museo Ferrocarril--Capela Franciscanos--Casa Rosalía en Padrón--Praza Baltar--Concello---Praza Macías--Cruceiro Concheira--Chegada a O Souto.
Controis e Avituallamentos: Na Saída do 3º bucle, Cima do Meda (Km 44), O Souto (Km 50).

Last edited by U on Fri, 04 Apr 2008, 9:00; edited 1 time in total
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1224 Carreiras
13445 Posts
Lestrove
Reply with quote Post Wed, 06 Feb 2008, 1:54
Post subject:

Bo traballo U....!!! Todo moi ben explicado Campeón !!! :=D> :=D> :=D>

Eu teréi o acometido de ir pechando esta fermosa Andaina. Wink
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
4683 Posts

Reply with quote Post Wed, 06 Feb 2008, 9:14
Post subject:

Si señor, con todo detalle! yo seguramente encabezaré uno de los tramos.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Posts
Terra da chispa
Reply with quote Post Sat, 16 Feb 2008, 12:33
Post subject:

Este xeito de facer deporte si que está moi pero que moi ben.......seguro que a participación vai a sorprender os propios organizadores......eso si como un "consello" que creo deberiades valorar e que a andaina non sexa competitiva........espero poder coñecer eses sendeiros convosco.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1224 Carreiras
13445 Posts
Lestrove
Reply with quote Post Sat, 16 Feb 2008, 13:04
Post subject:

Afiador escribió:
Eso si,como un "consello" que creo deberiades valorar e que a andaina non sexa competitiva........espero poder coñecer eses sendeiros convosco.

Estas envitado amigo Afiador,a esta fermosísima Andaina. Very Happy

E decirche tamén que esta Andaina,basicamente non é competitiva,pois todos,absolutamente todos van levar o mismo premio.......un diploma co seu correspondente tempo,e diversos agasallos que a organización poida dar........ Wink
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Posts

Reply with quote Post Sun, 17 Feb 2008, 23:21
Post subject: ANDAINA BISBARRA DO SAR

Hola:
Que boa pinta ten esta andaina, noraboa a aquelas persoas que son quen de afrontar a organización deste tipo de actividades.
Persoalmente gústanme moito e quería participar nesta, que ademais polo que vexo é a primeira, sen embargo, creo lembrar, coincide coa proba da Liga Galega de Orientación que organiza o Clube Universitario de Vigo no Galiñeiro. Vaia pena, outra vez será. (Habería que facer un calendario único deste tipo de actividades en Galicia)
De tódolos xeitos o dito e que todo saia moi ben.
Un saúdo a todos e todas.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Posts

Reply with quote Post Mon, 03 Mar 2008, 11:12
Post subject:

Esta I Andaina Bisbarra do Sar será a primeira proba a celebrarse das pertencentes á Copa Galega de Andainas de 50 Km deste ano 2008 (www.fgmontanismo.com/marchas50.html).
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Posts

Reply with quote Post Mon, 03 Mar 2008, 14:42
Post subject:

Desde luego que es una buena opcion el tema de las andainas. No he realizado ninguna, lo mas cercano fue el maraton de penedos de lobos realizandolo hasta la mitad y la mayor parte del tiempo fue caminando.

Me gustaria que me informarais un poco sobre el tema de las andainas. He visitado la pagina de la fgm, y la verdad me parece un poco lio el tema de la licencia. Una pregunta ¿Es obligatorio pertenecer a un club?. Estaria bien estar como independiente.

Gracias por la atencion prestada y a entrenar.

Saludos a tod@s.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Posts

Reply with quote Post Mon, 03 Mar 2008, 15:03
Post subject:

Al realizarse las andainas los sabados me es algo dificil pode participar, ya que toca trabajo. Pero es un tema interesante al cual le dejo las puertas abiertas.

Saludos a tod@s.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Posts

Reply with quote Post Mon, 03 Mar 2008, 16:01
Post subject:

jecarqui escribió:
He visitado la pagina de la fgm, y la verdad me parece un poco lio el tema de la licencia. Una pregunta ¿Es obligatorio pertenecer a un club?. Estaria bien estar como independiente.
Esa misma duda la tuve yo. Uno de los miembros de la federación me confirmó que SI que es necesario pertenecer a un club para poder federarse.

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Posts

Reply with quote Post Tue, 04 Mar 2008, 8:30
Post subject:

Na prensa de hoxe: tierrasdesantiago.es/i...cia=272213
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Posts
Castiñeiras
Reply with quote Post Tue, 04 Mar 2008, 12:13
Post subject:

Amigo U, voute fichar como relacións públicas. Así me gusta, dandolle vida o tema.....pois eu tamén me apunto, para decir que teño toda a intención de participar e tentar facela correndo, por donde poda correr, e así adestrar para a Geira romana.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Posts
O Barbanza
Reply with quote Post Tue, 04 Mar 2008, 12:24
Post subject:

Eu a pesares de estar moi dolorido (polo maratón) Muerto , xa estou a pensar en acompañar ao amigo castinheiras Satisfecho Muro
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Posts
Castiñeiras
Reply with quote Post Tue, 04 Mar 2008, 12:51
Post subject:

je, je, je.....ti xa sabes que non soporto verte sufrir......rematoche e quedas no sitio Mr. Green

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum