Foros ›
I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 06 Abr 2008, 6:50
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Finalmente son 187 os inscriptos na I Andaina Bisbarra do SAR Moi feliz
Non está mal si temos en conta que somos primeirizos. Satisfecho

Hoxe Domingo imos marcar un par de bucles.......!! Queremos ter todo os cabos ben atados !! Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 07 Abr 2008, 18:37
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Teño que rectificar,son 194 definitivamente os anotados. Guiño

Onte fixen dous bucles (40 kms.) e como si nada,tan fresco como unha leituga. Satisfecho

O malo vai ser que o Sabado vai chover,e eso si que vai ser o que frustre esta Andaina.Sobre todo os que somos de secano. Indiferente
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2008, 10:44
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Non me digas Lestrove que lle tes medo a catro pingueiras... Ríndose
Que bucles fixeches?, cal ou cales nos recomendas?... estou a pensar en facer un ou dous na mañán...
Vémonos o sábado en Padrón.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2008, 11:37
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Cita:
MOI IMPORTANTE PARA OS PARTICIPANTES

1º/ LUGAR de ENCONTRO: Chaira do Souto (o lado Campo de Fútbol de Padrón, ó lado da estrada xeral Vigo-Coruña).

2º/ APARCADOIROS: Haberá entre 150 e 200 prazas libres na mesma Chaira do Souto.

3º/ VESTIARIOS: Polideportivo Municipal (o lado do punto de encontro). Abrirán de: 8 a 9; de 13 a 14; e de 17 a 22 horas.

4º/ NUMEROS dos DORSAIS: O inscrito co nº 1 levará o dorsal 2001, o 2º o 2002, o 3º o 2003 e así sucesivamente. No caso de abandono, deberanse entregar nos puntos de controis, pra poder entrar no sorteo dos premios.

5º/ HORARIOS: ( Agradeceremos moito a vosa puntualidade)
8,00 - 8,40 : Recollida das bolsas coas informacións, camisola,viseira e dorsais.
8,10 - 8,45 : Controis de firma. Obrigatorio.
8,45 - 8,50 : Presentación da ANDAINA e últimos consellos.
8,50 - 8,55 : Corte da Cinta de Inauguración, polos alcaldes de Padrón e Dodro.
9,00 : Marcha neutralizada sobre 800 metros.
9,00 -21,00: Saída / Chegada

6º/ CONSELLOS: Tratase de unha proba de resistencia, aparte de unha mínima preparación e importante unha boa dosificación. Xa ben sabedes aquilo de: “comede antes de ter fame e bebede antes de ter sed” O percorrido estará balizado con cintas do Corte Inglés e Hipercor, ademais de carteliños con frechas de cor vermello. O longo da andaina hai 3 ou 4 cruces perigosos, que aínda que estarán sinalizados e cubertos con membros de Protección Civil, deberes pasalos ca máxima precaución. A organización RECOMENDA que logo das 17,30 ninguén debe comezar o 3º anel.. Haberá 2 teléfonos para urxencias: (112) e máis o 981.81.29.29

7º/ OUTRAS OFERTAS: (Obrigado anotarse na zoa de saída entre as 15,00 e 16,00 pra acceder gratis os museos)
16,30-18,30 : Visita guiada pra acompañantes e xente que se retire : Xardín Botánico; Casa Museo Rosalía; Ruta Celiana: Museo Ferrocarril, Tumba do Premio Nobel Camilo J. Cela; Pedrón baixo o Altar Maior da Igrexa Parroquial de Padrón; Pazo Monumental de Lestrobe. (todo de interese turístico).
20,30: Comezará unha Churrascada con viño do país, baixo unha carpa e Sorteo de agasallos.(reservaranse un lote para os andaregos/as que cheguen as 21:00).

8º/ DUBIDAS: Intentarán aclararse no 630.708.435 (Arturo Reboyras).

Marquei de colores algúns aspectos que me parecían importantes.

A saída será neutralizada, dende o Santiaguiño do Monte. Ata alí iremos todos xuntos seguindo a un ou varios guías.

Cada bucle ten polo menos dous puntos de control, ao inicio e ao final. Deberáse pasar por eles ao finalizar un bucle e inmediatamente antes de comezar o seguinte.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2008, 14:35
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Barbanzon escribió:
Non me digas Lestrove que lle tes medo a catro pingueiras... Ríndose
Que bucles fixeches?, cal ou cales nos recomendas?... estou a pensar en facer un ou dous na mañán...
Vémonos o sábado en Padrón.

Eu fixen o 1º bucle:Monte San Gregorio
e o 3º bucle:Monte de Meda.
E si ei de ser sinceiro,o 1º fenomenal,pero o 3º ni fu ni fa,pois está bastante escalabrado polos efectos do lume,e a sua posterior erosión por mor da choiva. Indiferente
Penso que o bucle que non fixen,o 2º :Concello de Dodro,é o mais fermoso dos 3 Moi feliz
Asi que Barbanzon,vai collendo nota.....!! E reza pa que non chova !! Guiño
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2008, 15:01
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

O 3º bucle é completamente distinto aos dous primeiros. Como ben di Lestrove está moi afectado polos lumes. En caso de choiva é o mais desprotexido, peroooo quen dixo medo? Moi feliz (e non vai chover Rezar )

A pesar de atoparse nel a cota mais alta da andaina, non se fai máis duro que calquera dos dous primeiros (o primeiro en especial arranca bastante forte), e dende a zona media-alta xa se dispón de boas vistas (no hai moito árbore que moleste Triste ) .

Neste terceiro bucle, salvo algunha zona moi concreta Demo sorrindo , é donde se atopan os camiños mais amplos e de mellor "firme".
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2008, 15:18
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Acordate U,que o Sabado nos seremos os que vaiamos abrindo a Andaina,e de ir deixando todo ben marcado para que nadie se perda. Guiño
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2008, 15:21
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Moitas gracias pola información U e Lestrove. Guiño
Pero Lestroviño hai unha cousa que non me cadra, se fixeches dous bucles, o 1º e mailo 3º, como falas de 40 kilómetros? Pensando ... senon me trabuco, serán 28 kilómetros ¿non? ...
Saudos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2008, 15:44
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Barbanzon escribió:

Pero Lestroviño hai unha cousa que non me cadra, se fixeches dous bucles, o 1º e mailo 3º, como falas de 40 kilómetros? Pensando ... senon me trabuco, serán 28 kilómetros ¿non? ...

Te explico Barbanzon. Guiño
Os 2 bucles en si suman 28 kms + desplazamemento da miña casa o punto de partida da Andaina suman outros 6 kms + outros 6 kms que me perdin nun bucle= 40 kms totales.!!! Que eu non me invento kms asi por asi..........e é mais,podía haber feito outros 20 kms mais tranquilamente !!! Satisfecho
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2008, 16:24
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Ei, ei, Lestrove que non dubido de que fixeras 40 kilómetros... pero é que non me daban as contas porque tiña entendido que o 1º e o 3º son bucles de 14 kilómetros cada un.
O que si que dubido é que estiveras para facer 20 kilómetros mais Demo sorrindo Ríndose Guiño
Saudos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2008, 16:45
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Barbanzon escribió:

O que si que dubido é que estiveras para facer 20 kilómetros mais Demo sorrindo Ríndose Guiño

!!! Que siiiiiiiiiiiiiiiii 20 ou algun mais.........ahora ben,como chova ou faga frio,non son quen de andar 2 kms !!! Nono
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2008, 22:04
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Amigo Lestrove,ya que fixeche unha boa parte do recorrido,porque non nos informas un pouquiño de como se atopan os camiños,por mor do calzado que habemos leva-lo sabado.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2008, 22:41
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

buker escribió:
Amigo Lestrove,ya que fixeche unha boa parte do recorrido,porque non nos informas un pouquiño de como se atopan os camiños,por mor do calzado que habemos leva-lo sabado.

Amigo Buker,cóllesme un pouco fora de xogo,pois eu non entendo de calzado de montaña,pero supoño que o mais axeitado será o botin ou Trekking.

O Sabado atoparedes camiños de todo tipo,e mais agóra que esta chovendo.
¿ Que atoparedes ? Camiños de asfalto,camiños de barro,camiños de terra,camiños de herba,camiños con surcos,camiños con charqueiras,camiños con pedrolos.!! Algo de todo !!
Por eso.!!! Non me vir con zapatillas de andar por casa !!! Guiño
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2008, 7:34
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Cita:
Más de doscientos atletas participarán en la Primera Andaina Bisbarra do Sar
Inaugura el calendario de la Copa Galega y se celebrará el sábado en Padrón y Dodro ·· Se darán cita andariegos destacados de las cuatro provincias y del norte de Portugal

Más de doscientos atletas de las cuatro provincias gallegas y el norte de Portugal participarán este sábado en la primera edición de la Andaina Bisbarra do Sar, que abre el calendario de la Copa Galega de Andainas de la Federación Gallega de Montañismo, y que está organizado por el colectivo Remonte y los concellos de Padrón y Dodro, bajo la dirección de Arturo Reboyras. La prueba esta catalogada por la Federación Gallega como de dureza media. La marcha se divide en tres partes. El primer roteiro tiene una longitud de 14 kilómetros y transcurrirá por el monte San Gregorio con una cota máxima de 247 metros. Se estima que los participantes empleen entre 150 y 210 minutos en completarlo.
El segundo, que también saldrá del Souto, se desarrolla en casi su totalidad en los montes del concello de Dodro, alcanzando su cenit en la parroquia de la Chisca, limítrofe con Rois, para una cota de 315 metros. El tiempo estimado se fija entre las tres y las cuatro horas y media, tras marchar los andariegos unos veinte kilómetros.
En el último bucle, quizá el más duro, se tendrá que coronar el monte de Meda (445 metros) y los primeros participantes comenzarán a llegar al Souto sobre las cinco de la tarde tras cubrir unos 16 kilómetros, el resto de andariegos irán llegando en rosario hasta las nueve de la tarde.
En la mitad de cada roteiro habrá controles de paso así como avituallamientos, a base de fruta, barras energéticas, frutos secos, dulces, refrescos isotónicos y agua. En el merendero de la fuente Primeiral, en Dodro, aproximadamente, en el kilómetro 27, se dará una comida con empanadas y bocadillos. Ya al finalizar se hará un sorteo con diversos regalos donados por casas comerciales y asociaciones culturales, amenizando la llegada de los participantes un grupo de gaitas.
El único premio que lograrán los que terminen la prueba en las doce horas previstas será un diploma acreditativo en el que figurara el nombre del participante y el tiempo empleado, no pudiéndose acabar la prueba en menos de ocho horas.
Los organizadores tienen preparadas visitas guiadas, para acompañantes y gente que se vaya retirando, a los museos de Rosalía Castro y Camilo José Cela, así como al altar mayor de la iglesia parroquial de Padrón y alpalacio arzobispal de Lestrobe.
Toda la información de la primera edición de esta prueba se puede consultar en la página web: www.andainabisbarradosar.com.

SALIDA DESDE O SOUTO
Un recorrido por los lugares más emblemáticos de los dos concellos
La prueba que saldrá de la explanada do Souto a las 9 de la mañana recorrerá lugares emblemáticos de ambos concellos. Así los andariegos podrán ir viendo monumentos como el convento del Carmen, piedras del Santiaguiño, pazo da Hermida, palacio de Lestrobe, museo casa Rosalía de Castro, museo del Ferrocarril, etc, además de bellas vistas panorámicas: mirador de Lestrobe, monte da Paxareira, monte de Meda... todo ello adobado de su correspondiente dureza, ya que 45 de los 50 kilómetros transcurren por montes y pistas forestales, acumulándose unos desniveles de más de 2.000 metros.

(Fuente: tierras de Santiago )

U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2008, 10:19
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Cita:
Amigo Lestrove,ya que fixeche unha boa parte do recorrido,porque non nos informas un pouquiño de como se atopan os camiños,por mor do calzado que habemos leva-lo sabado.

Se se me permite, inda que é unha elección moi persoal, eu recomendaría en xeral, botas flexibles de trekking, e se ese día chove, preferiblemente con membrana. En calquera caso, que sexa un calzado forte e con unha boa sola.

Como dixo Lestrove, hai todo tipo de camiños, e o inevitable asfalto cando estamos máis pretos do centro de Padrón. A inmensa maioría son camiños e pistas de monte que están en bo estado (relativamente, que o monte é monte).

Inda así, existen algunhas zonas mais complicadas (poucas), algún cortalume e algún camiño que está algo desfeito e onde poderemos atopar algo de lama, porque nos últimos días estiveron a traballar polo monte algunhas máquinas e removeron algún trociño. Sen maiores complicacións.

No terceiro bucle pasaremos por riba dun regatiño, que se sorteará sen problemas a través dunhas pedras, ou incluso saltando. Non é preciso mollarse.

Tamén, poderemos atopar, de seguir chovendo como está, nos dous primeiros bucles, un par de charcos de auga, que inda que pequenos é posible que ocupen todo o camiño, pero que non teríamos problema en sortear polos bordes.

Resumindo, con calquera bota de trekking abondará.

Para os que dubidan ata última hora, recordarlles que ao ser tres bucles e pasar dúas veces por Padrón, poden deixar algún calzado de reposto nos coches, para cambialo se ven que non saíron co apropiado, ou incluso alternalo entre bucles. Pódense perder como moito cinco minutos en cambialo, pero gañarase en comodidade. Incluso cambiando só os calcetíns por uns "frescos" poderemos evitar algunha bocha.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos