Foros ›
XIII MEDIO MARATÃ?N ISLA DE LA CARTUJA
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Xan 2008, 17:52
Asunto: XIII MEDIO MARATÃ?N ISLA DE LA CARTUJA

Este Medio Maratón de la Isla de la Cartuja se dedica todos los años a la memoria del deportista y periodista deportivo Lorenzo Muñoz, que durante toda su vida profesional trabajó por la promoción del deporte en Sevilla.
A ver si bajamos de 1h35´que ya esta bien , no? Si alguien se anima que me avise :mrgreen:.
Saludos.
eps_twin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/01/07
0 Carreiras
78 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Xan 2008, 19:00
Asunto:

eseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! moitos ánimos killoke! Bailar que saibas que se non fas menos de 1.35, non volvas por estas terras,:[-( non non, non quero presionarte, pero non nos vale que te mandemos facelas américas e non regreses cun feixe de trofeos:wink: . e se fas menos de 1.30 convidote a unhas cañas na próxima que nos vexamos. Satisfecho
apertas.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Xan 2008, 16:55
Asunto:

Gracias amigo por esos animos , esta media te la dedico con todos los honores , .vete preparando esas cañas, Molón .
Saluods.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Xan 2008, 18:15
Asunto:

Ya estamos de vuelta de Sevilla y contento por el resultado , 1:31:20 : hace tiempo me decia Kurty ,que lo que se sentia al bajar de 1:35 en una media ,no era nada , solo que te plantearias bajar de 1:30 y hoy me quede muy cerca , asi que primer objetivo cumplido en el 2008 , ahora a por el 10 mil Mr. Green , joder que subidon que tengo hoy Satisfecho , Saludos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos