Foros ›
Autor
Mensaxe
Nemen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/08
0 Carreiras
74 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 18 Xan 2008, 14:43
Asunto: Saludos desde Vigo

Hola a todos, mi nombre es Roberto Soy orientador vivo Vigo y me estoy aficionando mucho a las carreras de montaña. Me gustaria contactar con algun grupo de gente que este empezando y que corra por castrelos o zona de monte durante la semana (a partir de las 19.30), para poderme unir y los domingos ir al monte. Lo de correr solo, empieza a darme problemas de continuidad.

Saludos a todos!
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 21 Xan 2008, 8:43
Asunto:

Hola Nemen. Ante todo, benvido ao noso foro/calendario/etc. Logo, comentarche que eu non acostumo a entrenar en Castrelos (xa me gustaría), pero hai outros foreiros que sí entrenan alí (Charly, por exemplo, é un habitual das tardes de Castrelos, ainda que agora mesmo non sei cómo anda). Polo que respecta a correr polo monte, en Vigo está a foreira Morangui (ainda que anda medio desaparecida por motivos laborais) que é moi afeccionada á montaña... non sei se estaría moi disposta para o tema. En calquera caso a miña recomendación é que te pases polo subforo de orientación e montaña, onde ten o seu territorio o compañeiro Bugarín... que é de Pontevedra pero adoita correr polos montes dos arredores (Morrazo) e é moi boa xente.

Ainda que non fora de moita axuda, espero que atopes o que buscas e non perdas as bóas costumes Moi feliz
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 16 Abr 2008, 8:24
Asunto: Re: Saludos desde Vigo

bienvenido Nemen, ojalá pudiese salir a entrenar contigo, pero aqui este pobre autónomo... hasta las 9 - 9.30 no llega de trabajar Chorando un saludo compañero.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos