Foros ›
XIII Carreira de Boimorto (ÚLTIMO DÍA DE INSCRICIÓNS)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
norris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/02/09
143 Carreiras
231 Mensaxes
boimorto
Respostar citando Envío Mar, 27 Ago 2019, 20:49
Asunto: Re: XIII Carreira Concello de Boimorto (sábado 31 de agosto

Moi boas, siguen sendo duas voltas a primeira un pouco mais grande que a segunda e min pareceme bastante menos dura que a de Mesia, eso sí, durilla si que é...
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Ago 2019, 20:52
Asunto: Re: XIII Carreira Concello de Boimorto (sábado 31 de agosto

norris escribió:
Moi boas, siguen sendo duas voltas a primeira un pouco mais grande que a segunda e min pareceme bastante menos dura que a de Mesia, eso sí, durilla si que é...

Gracias Norris.

Es que si después de estar de vacas unas semanas, me encuentro con un perfil como el de Mesía ya tiemblo.

Pero bueno, iré preparado para "disfrutar" de esas cuestas Mr. Green

Nos vemos el sábado Guiño
norris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/02/09
143 Carreiras
231 Mensaxes
boimorto
Respostar citando Envío Mar, 27 Ago 2019, 20:59
Asunto: Re: XIII Carreira Concello de Boimorto (sábado 31 de agosto

O circuito é para disfrutar, está chulazo !!!!
É este:
www.relive.cc/view/g13713524164
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 27 Ago 2019, 22:41
Asunto: Re: XIII Carreira Concello de Boimorto (sábado 31 de agosto)

Podes fiarte do criterio de Norris, Víctor. Seguramente correses unha edición do antigo circuito, pero de seguro este parecerache máis fermoso.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Ago 2019, 8:35
Asunto: Re: XIII Carreira Concello de Boimorto (sábado 31 de agosto)

Matveiev escribió:
Podes fiarte do criterio de Norris, Víctor. Seguramente correses unha edición do antigo circuito, pero de seguro este parecerache máis fermoso.

Gracias Matveiev Guiño

Efectivamente la última vez que corrí en Boimorto fue en 2016 y eran unos 6,5 kms.

Un saludo
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 29 Ago 2019, 8:48
Asunto: Re: XIII Carreira de Boimorto (ÚLTIMO DÍA DE INSCRICIÓNS)

Hoxe pechamos inscrición ás 23:59, así que últimas horas para inscribirse nesta carreira.
¡¡¡Ollo, porque ao contrario que noutras carreiras, aquí non se prolongará o prazo de inscrición e cumpriremos estritamente co regulamento, non permitíndose inscritos fora do prazo establecido!!!.
Os que se decidan por esta carreira, trateremos de recibilos o máis amablemente posible para que vos sintades na vosa casa e nun ambiente o máis familiar e amigable que poidamos.
Saúdos e vémonos este sábado en Boimorto.
Nota: lembradre que sortearanse 10 entradas ao finalizar a entrega de premios para o Festival da Luz a celebrarse o vindeiro finde.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Xov, 29 Ago 2019, 9:20
Asunto: Re: XIII Carreira de Boimorto (ÚLTIMO DÍA DE INSCRICIÓNS)

Gracias por recordar el plazo César Sorriso

Yo al final sí que voy, me inscribí anoche, así que nos veremos el sábado por Boimorto Bailar
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 29 Ago 2019, 9:53
Asunto: Re: XIII Carreira de Boimorto (ÚLTIMO DÍA DE INSCRICIÓNS)

Lo vi, lo vi Laura. Imagino que Ángel te diría lo de la cena pasándote el menú, aunque imagino que también tendrás carrera al día siguiente por ahí por Corcubión o Maside imagino.
Si finalmente quedas, me avisas por teléfono (reglamento de la carrera) y ya.
Nos vemos sábado.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Xov, 29 Ago 2019, 10:04
Asunto: Re: XIII Carreira de Boimorto (ÚLTIMO DÍA DE INSCRICIÓNS)

Sí, ya me lo enseño, y la verdad es que tiene muy buena pinta. Pero este año tampoco me quedo, tengo la carrera de Corcubión al día siguiente.

Hasta el sábado!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 29 Ago 2019, 13:32
Asunto: Re: XIII Carreira de Boimorto (ÚLTIMO DÍA DE INSCRICIÓNS)

Eu esperando aquí, e ainda non sei se podo ir.
Me inscribo igual, xa me gustaría a min tamén ir a cear, todo se verá...

Que recordos desta carreira, que gustazo, que ben nos tratan.
Molón

Matveiev escribió:
Hoxe pechamos inscrición ás 23:59, así que últimas horas para inscribirse nesta carreira.
¡¡¡Ollo, porque ao contrario que noutras carreiras, aquí non se prolongará o prazo de inscrición e cumpriremos estritamente co regulamento, non permitíndose inscritos fora do prazo establecido!!!.
Os que se decidan por esta carreira, trateremos de recibilos o máis amablemente posible para que vos sintades na vosa casa e nun ambiente o máis familiar e amigable que poidamos.
Saúdos e vémonos este sábado en Boimorto.
Nota: lembradre que sortearanse 10 entradas ao finalizar a entrega de premios para o Festival da Luz a celebrarse o vindeiro finde.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 29 Ago 2019, 13:35
Asunto: Re: XIII Carreira de Boimorto (ÚLTIMO DÍA DE INSCRICIÓNS)

Informar ,que un se pode inscribir en Championchip.
championchipnorte.com/...e-boimorto
Non andar buscando por outro lares.
Inscrito, ainda que vaia a trotar.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Set 2019, 8:05
Asunto: Re: XIII Carreira de Boimorto (ÚLTIMO DÍA DE INSCRICIÓNS)

Noraboa a organización da carreira. Recorrido durecho pero muy bonito, gracias os voluntarios polo seu traballo, un placer saudar e falar con tantos foreros Lihto, Amina, Maxi, Dr Slump, Norris, Estremeñeiro, Araceli, Victor, Bernal, e algun máis que seguro se me olvida ou non sei o seu Nick.
Para o ano máis...
teyele

Novo foreiro
Novo foreiro
29/03/16
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Set 2019, 9:27
Asunto: Re: XIII Carreira de Boimorto (ÚLTIMO DÍA DE INSCRICIÓNS)

El trato es inmejorable, sois unos anfitriones de excepción. Y encontrarse gente animando en los puntos más inverosímiles del recorrido no tiene precio. Se trata de una carrera que, aunque técnicamente exigente, hay que completar con una sonrisa porque el público y la animación popular así lo merecéis. Gracias de corazón.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 01 Set 2019, 21:11
Asunto: Re: XIII Carreira de Boimorto (ÚLTIMO DÍA DE INSCRICIÓNS)

Mi segunda participación en esta carrera y sigo encantada con ella. Este año fuimos menos inscritos que el año anterior, supongo que el que se celebre otra carrera casi en el mismo sitio al fin de semana siguiente tiene bastante que ver. Pero de verdad que es una pena que el número de participantes descienda cuando es un evento donde todo se prepara por y para el corredor.

Quiero dar las gracias en primer lugar a César, por ser el alma mater de este evento. Por convertirse en "hombre orquesta" capaz de cualquier cosa: lo mismo reparte dorsales, que se vuelve speaker, entrega premios, es anfitrión de la cena, reorganiza al público que obstruye el paso de los corredores, regala camisetas, y un largo etcétera. Y siempre con una sonrisa en la cara y sacando tiempo para saludar a conocidos.

El recorrido no es fácil y son dos vueltas con esa última cuesta matadora, pero se agradece que pongáis puntos de música intermedios. Parece que no, pero da subidón Sorriso Y qué decir de ese súperavituallamiento final, impresionante.

De esta carrera me encanta el ambiente, así familiar, donde puedes ver sentado en una silla de plástico a un papá dándole el biberón a un niño mientras mira la carrera o a un grupete jugando a las cartas en el bar. Donde el color de la camiseta no importa (aunque destaque muy mucho el color rojo del Boimorto Silbar ) porque todos somos conocidos y pertenecemos al mismo equipo, a Correr en Galicia. No perdamos eso nunca.

Gracias también a los voluntarios que menudo trabajo realizan en cada carrera. E igualmente a los fotógrafos, que estoy segura en breve empezarán a publicar las instantáneas de ese día.

Este año no me pude quedar a la cena por tener carrera hoy en Corcubión, pero estoy segura de que fue un éxito como la del año pasado.

Y ya por último, por favor, continuad con la Carrera de Boimorto y mantened lo del regalo para los que lleven 5 ediciones seguidas Razz . En 2020 iré a por la número 3 y me faltarán todavía 2 años más Guiño
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2019, 11:06
Asunto: Re: XIII Carreira de Boimorto (ÚLTIMO DÍA DE INSCRICIÓNS)

Carrerón muy recomendable el de Boimorto.

Me encantó el recorrido, es muy chulo, variado y la inmensa mayoría es por tierra.

Siempre que pueda repetiré; pues la organización y el trato ha sido inmejorable.

Un placer como siempre saludar a tantos colegas de Correr en Galicia Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos