Foros ›
Clásica Gandeira Santa Comba (21/04/2019)
Forum Index / Carreiras Populares en Galicia
Reply to topic

Author

Novo foreiro
Novo foreiro
1/04/19
0 Carreiras
15 Posts

Reply with quote Post Mon, 15 Apr 2019, 18:10
Post subject: Re: Clásica Gandeira Santa Comba (21/04/2019)

E seguimos cos percorridos da #NestleClasicaGandeira, coas distancias 3K e 1K
◉ Circuito 3k aprox. ► SUB 14 a Máster.
◉ Circuito 1k aprox. ► SUB 10 – SUB 12.

Clásica.Gandeira

Novo foreiro
Novo foreiro
1/04/19
0 Carreiras
15 Posts

Reply with quote Post Tue, 16 Apr 2019, 19:55

FALTAN 5 DÍAS!!

EN 48 HORAS PECHAMOS INSCRICIÓNS!!!!

Inscribídevos xa en EME Sports ▶︎ eventos.emesports.es/i...tos.php… e non vos perdades o #10kmaisautoctonodegalicia
Clásica.Gandeira

Novo foreiro
Novo foreiro
1/04/19
0 Carreiras
15 Posts

Reply with quote Post Wed, 17 Apr 2019, 8:55

Onte tivo lugar a presentación da #NestleClasicaGandeira de Santa Comba, na que interviñeron María Pose (Alcaldesa Concello de Santa Comba) Edis Estévez (Nestlé) e Ezequiel Mosquera (EME Sports)

Clásica.Gandeira

Novo foreiro
Novo foreiro
1/04/19
0 Carreiras
15 Posts

Reply with quote Post Wed, 17 Apr 2019, 20:00

FALTAN 4 DÍAS!!

ÚLTIMO DÍA PARA VOS INSCRIBADES NA #NestleClasicaGandeira!!
Non vos perdades un 10k diferente, cun percorrido rápido e con animación de luxo !
☛Inscrividevos en EME Sports antes das 23:59 horas de mañán.

Clásica.Gandeira

Novo foreiro
Novo foreiro
1/04/19
0 Carreiras
15 Posts

Reply with quote Post Fri, 19 Apr 2019, 17:05

FALTAN 2 DÍAS!!

Unha vez pechadas as inscricións, deixámosvos os horarios de entrega de dorsais e duchas e a información dos puntos de avituallamento da #NestleClasicaGandeira.

Kurty

Super Veterano
Super Veterano
26/03/05
354 Carreiras
2980 Posts

Reply with quote Post Sat, 20 Apr 2019, 9:21

Sorprendido gratamente co nº de inscritos, 205 na de 10 Kms, tendo en conta que hoxe celébrase a de Pascoa de Padrón, paréceme todo un éxito.
Eu recén chegado do Algarve de desconectar uns días, cando me inscribín non sabía se podería correla, pero parece que a pequena rotura sanou, (a ver canto duro sen outro contratempo), fixen 2 trotes suaviños ao calor de Portimao o Martes e o Xoves de 7 e 9 Kms. sen molestias ningunha.
Así que nos vemos mañán para descubrir esta Clásica gandeira.
Kurty

Super Veterano
Super Veterano
26/03/05
354 Carreiras
2980 Posts

Reply with quote Post Sun, 21 Apr 2019, 19:34

Pois celebrada esta carreira, vou comentar un pouco sobre a mesma.
Proba ben organizada, co gran despliegue que fai emesports, ata pantalla xigante, para restransmitir en vivo o transcurrir da mesma.

Saida demorada uns 7 minutos, cando as 11:20 xa nos estaban chamando para situar na liña de saida, e hoxe fixo moito calor e estabamos baixo o sol de pleno.
Saida moi fluida xa que eramos sobre 200, eu da parte media hacia atrás, 2 primeiros Kms. moi rápidos, xa que son chans e despois basicamente en baixada. Saenme a 4'30 de media, e a xente adiantándome por todos lados, eu sei que non estou para estos ritmos e xa o pagarei maís tarde.
Despois ven unha constante de subidas e baixadas, alternando asfalto e pistas de terra moi corribles, no Km. 3 despois dunha subida, paso pola explotación gandeira, as vacas como é lóxico nen caso nos fixeron. Pensando Pensando 4'42" este km. e o seguinte en 4'39,
Km. 5 en 4'37 e toca regular, xa que non vou tan cómodo e no avituallamento aproveito para recuperar e sae en 4'48" e do 6 ao 7 unha longa subida, que ainda que non é moi empìnada, faixe notar xa que o sol empeza a facer mella 4'54".
Pero a partir de aquí xa empeza o peor do percorrido, xa que debemos ter unha subida que debe durar ben 1'500 e remata case que no 9, sendo a sua parte final moi dura, indose eses 2 kms. a 5'04 e 5'27" eu subindo bastante fundido, os Kgs. de máis e a falta de adestramentos son a miña penitencia neses 2 kms.
Pero como xa parecía polo perfil que colgaron, a distancia non se aproxima aos 10 Kms. e quedanse polo meu GPS en 9'200, e os dos compañeiros dou similar.

Agora vai a miña crítica para a organización, eu tras rematar estiven uns 3/4 minutos andando pola sombra para recuperar, e cando fun a buscar o avituallmento, non lles quedaba auga (eu acabei pola metade máis ou menos), e despois de esperar máis de 5 minutos sen que viñera, vin unha botella tirada pola metade e collinna, xa que estaba seco, e deberon tardar cerca de 15' en repoñela. Esto é un fallo moi gordo, pero faixe máis grave ainda, cando me comentan, que no avituallamento do Km. 5 os 30/35 últimos non tiveron auga tampouco, comentando que no grupo que ia eu que eramos 6, só collemos auga 2 no punto intermedio, polo que a falta de previsión foi enorme, nun día de tanto calor.

Que quede claro, que este derradeiro comentario, non desacredite a gran labor da organización, xa que foi estupenda, salvo neste detalle.
E se hai máis edicións espero ser da partida, ainda que o final é moi duro, ten un percorrido moi entretido, alternando asfalto e terra.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2759 Posts
Santiago de Compostela
Reply with quote Post Mon, 22 Apr 2019, 10:35

Bo día.
Persoalmente quedei encantado con esta proba en todos os aspectos, o despliegue de medios, o trato ao corredor, o percorrido, e en xeral todo de 10. Lendo a Kurty quedei perplexo, eu a verdade e que non tiven problema ningún e houbo auga abundante, pero ía un pouco diante túa, amigo, e sinto o mal trago. Evidentemente se trouxeron a auga despois sería un erro de previsión que terán que contemplar para vindeiras edicións, pero a verdade é que non me enterei.
Dito esto, felicitar en xeral a organización en todos os aspectos que de seguro mellorarán para o vindeiro ano.
Parabéns.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum