Foros ›
Media Maratón León 2019 (24 de marzo)
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Xov, 21 Mar 2019, 9:01
Asunto: Media Maratón León 2019 (24 de marzo)

Hola, algún foreir@ que vaia a esta media que se celebra o domingo?

Algúnha recomendación de anteriores participantes sobre o "barrio húmedo"?

Saúdos
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Mar 2019, 21:41
Asunto: Re: Media Maratón León 2019 (24 de marzo)

Querido Vacatola, esa media está bien. Pica un poco para arriba sobre el km 4, pero en general es llanita y las veces que fui yo, bien organizada. Lo mejor, como veo, ya lo conoces: la recuperación con vinos, cervezas y sobre todo tapas en el Barrio Húmedo.
Disfrútala.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2019, 6:43
Asunto: Re: Media Maratón León 2019 (24 de marzo)

Yo esta media la corrí en 2 ocasiones ya hace varios años y tenía un perfil favorable, con un par de cuestas, y eso si muy bien organizada.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 27 Mar 2019, 8:22
Asunto: Re: Media Maratón León 2019 (24 de marzo)

Corredor101 e Kurty comentarios moi certeiros.
Tardei un pouco en comentar porque estiven polas terras leonesas ata onte martes, recuperando e visitando a cidade, que sí xa a coñeceía pero había aniños que non estivera por aló.

Carreira recomendable, rapidiña e moi plano. Ten un perfil moi bo porque as pendentes e as baixadas son suaves e segundo dicían este ano aínda se cambiou un pouco para facela máis rápida.

Recordoume un pouco á media de Pontevedra, saída e chegada no estadio (co que implica ter a comodidade de aparcar, ducharse, gardarroupa, quencemento, etc... no mesmo sitio), servizos de "hinchables" e demais para cativos, cousa que se agradece.
Caeunos unha solaina considerable, 22 grados ao mediodía e fastidiou un pouco o "avituallamento" da chegada: -caldo e lentellas :), pero polo demais carreira moi recomendable.

Da miña carreira pouco que contar, ía de vacacións e tiña claro que non me ía privar de nada nin antes, nin despois da carreira así que tiña pensado "engancharme" ao globo de 1.35...afortunadamente recapacitei a tempo e collín o globo de 1.40 e fun con el ata a metade da carreira, despois adianteuno un pouco case sen querer para chegar en 1.38 a unha media de 4.40 que me permitiu seguir de turisteo pola tarde.

Anécdota, cando cheguei esperei ao pasar aa meta pola lebre de 1.40 para darlle as grazas e non sei con quen me confundiron que me entrevistaron na tele Moi feliz :-D Moi feliz

No video a partir do 49:30 correenleon.com/2019-f...as-videos/
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 27 Mar 2019, 13:31
Asunto: Re: Media Maratón León 2019 (24 de marzo)

Se te ve muy suelto. ¡Al Chiringuito de Corredores!

Este año nos perdimos la media por lesiones pero seguramente repetiremos en el futuro.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 27 Mar 2019, 13:56
Asunto: Re: Media Maratón León 2019 (24 de marzo)

DoctorSlump escribió:
Se te ve muy suelto. ¡Al Chiringuito de Corredores!.

Shhhhhhh...que no pasado tiven unha vida xornalística da que levo anos renegando!!!
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Mar 2019, 22:48
Asunto: Re: Media Maratón León 2019 (24 de marzo)

Me alegro de que disfrutaras de la media y del resto de León. La verdad es que es un plan ideal para ir a pasar unos días desde Coruña (a mí ahora sí que me queda un poco a desmano).

Como dice Dr Slump, se te ve muy suelto. Me hizo mucha gracia verte en la tele, y estabas muy entero para ser justo al acabar una media.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos