Foros ›
Autor
Mensaxe
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Dec 2007, 13:10
Asunto: san silvestre porto

Avisoume unha amiga que o dia 30 se celebrara en Porto unha San Silvestre. Se alguen esta interesado a paxina web e www.runporto.com/s_silvestre.htm

hai carreira non competitiva de 4km e tamen de 10km para os makinas que se animen a baixar ata Porto, xa que permite disputar o dia 31 outras carreiras, non??
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Dec 2007, 15:58
Asunto:

eu irei ata alá. Tartarugo eu cambiaría o de "makinas" por "masokas"
Razz

Non se anima ninguén??
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 27 Dec 2007, 21:36
Asunto:

Hola a tod@s;

Desearos un magnífico 2008 lleno de logros y metas personales...
Solo comentar que yo correré el día 30 en Oporto y que me han hablado increiblemente de esta carrera, tanto por su precioso recorrido como por la cantidad de público que anima durante la carrera...
Animaros a participra pues dicen que vale la pena y que quien corre allí... ¡Repite!.

Saludos y Feliz Navidad
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 02 Xan 2008, 18:02
Asunto:

Incontestable triunfo del formidable Rui Silva. Nuestro P.N. 4º,muy bien,si bien a casi 1 minuto del vencedor.

Friends forever
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Xan 2008, 1:35
Asunto:

Foi a primeira vez que corría a San silvestre do Porto. Pareceume unha carreira moi bonita, ben organizada e ademáis faise divertido competir de noite, ten o "pero", de que é un pouco dura xa que dos dez quilometros, casi catro eran en subida. O público, numeroso, animaba moito, sobre todo à xente que ía disfrazada. Creo que Pedro Nimo fixo un bo tempo dado o circuito, e ainda que Rui Silva lle quitase casi un minuto, non me parece moito, pero bueno, iso pode contarnolo él si se anima. Pola miña parte fixen a primeira volta bastante tranquilo xa que non conocia o circuito e temialle un pouco ás costas, logo na segunda apretei un pouco pero sen ir nunca moi agobiado e o final baixei por pouco de 45'. Para ser a primeira vez e non ter referencias kilometricas, xa que creo que estes non estaban sinalizados, quedei contento e espero repetir para a proxima edición.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos