Foros ›
IV Carrera Contra el Cáncer A Rúa (05/05/2019)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Mai 2019, 17:00
Asunto: Re: IV Carrera Contra el Cáncer A Rúa (05/05/2019)

Como me gusta correr na casiña aínda que ó final moit@s andarin@s e moi pouc@s corredor@s. O día saiu perfecto na meteoroloxía (quitando un pouco de vento) e o percorrido moi chulo. Avituallamento final moi moi completo e supersorteo moi ben,ainda que se fixo algo longo.
Como crítica construtiva colocaría o avitu da Reza un pouco antes(para ter algo de marxe co repeito que tocaba logo) e á marxe esquerda xa que o xiro que faciamos era a ese lado e non quedaba moi a man. E espaciar un pouco mais a salida da andaina coa carreira(creo que se retrasou a primeira por problemas coa sinalización do circuito) porque @s pillamos nunha zona na que non había demasiado sitio para poderes pasal@s.
Se o próxima ano me coincide estar polo meu pobo repetirei sen nengunha dúbida.
Abur meus Molón
Atletismo_Rúa

Organización
Organización
18/10/15
0 Carreiras
720 Mensaxes
A Rua de Valdeorras
Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2019, 8:35
Asunto: Re: IV Carrera Contra el Cáncer A Rúa (05/05/2019)

PRENSA FINAL DEL EVENTO Y GALERÍAS:
- SomosComarca: somoscomarca.es/la-car...a-comarca/
- OSil: www.osil.info/unhas-30...ro-na-rua/
- ValdeorrasdeCerca: www.valdeorrasdecerca....icipacion/
- Facebook: www.facebook.com/Carre...ancerARua/

RESULTADOS EN:
www.facebook.com/Carre...ancerARua/

GRACIAS POR VENIR!!!
Queremos agradecer a todos los colaboradores y patrocinadores del evento, sin ellos no podría ser posible este evento, a todos los que organizamos esta carrera, al médico Jesus García Mata por haber venido!!

Muchas gracias a tod@s y nos vemos el año en 2020 por la V Carrera y Andaina Contra el Cáner!!

GRACIAS A TODOS EN NOMBRE DE ATLETISMO RUA.!!!

PRONTO HAREMOS OFICIAL LO RECAUDADO!

#contigodamoslacara
Atletismo_Rúa

Organización
Organización
18/10/15
0 Carreiras
720 Mensaxes
A Rua de Valdeorras
Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2019, 8:49
Asunto: Re: IV Carrera Contra el Cáncer A Rúa (05/05/2019)

Dieggokasas escribió:
Como me gusta correr na casiña aínda que ó final moit@s andarin@s e moi pouc@s corredor@s. O día saiu perfecto na meteoroloxía (quitando un pouco de vento) e o percorrido moi chulo. Avituallamento final moi moi completo e supersorteo moi ben,ainda que se fixo algo longo.
Como crítica construtiva colocaría o avitu da Reza un pouco antes(para ter algo de marxe co repeito que tocaba logo) e á marxe esquerda xa que o xiro que faciamos era a ese lado e non quedaba moi a man. E espaciar un pouco mais a salida da andaina coa carreira(creo que se retrasou a primeira por problemas coa sinalización do circuito) porque @s pillamos nunha zona na que non había demasiado sitio para poderes pasal@s.
Se o próxima ano me coincide estar polo meu pobo repetirei sen nengunha dúbida.
Abur meus Molón

Hola Dieggokasas!

Un placer que viñeras a nosa proba, moitas grazas!

- E unha magoa pero nas probas da comarca cada vez temos menos corredores e iso que cada vez hay mais xente correndo por os pobos.

- Tomamos nota no tema do sorteo a ver se po ano o facemos mais lixeiro este tema e tamen tomamos nota no tema do avituallamento que ten facil solución (grazas por iste dato).

- O tema dos andarins si pillacheslos nun punto que non era o previsto por mor do retraso da sua saida (quitaronnos as cintas por a noite e estaban acabando de volver polas os compañeiros por iso retrasamos un pouquiño a saida).

Grazas por aportar e por vir!, vemonos se se pode po ano Sorriso

Un Saudo!
Atletismo_Rúa

Organización
Organización
18/10/15
0 Carreiras
720 Mensaxes
A Rua de Valdeorras
Respostar citando Envío Lun, 27 Mai 2019, 18:44
Asunto: Re: IV Carrera Contra el Cáncer A Rúa (05/05/2019)

Podemos anunciar que la cantidad que se donará para la Asociación Española Contra el Cáncer será de 2560€!!

Gracias a todos los participantes, patrocinadores y entidades colaboradoras con este Evento Solidario!

Nos veremos en la V Carrera y Andaina Contra el Cáncer 2020!!

#contigodamoslacara





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos