Foros ›
Autor
Mensaxe
manuel1453

Novo foreiro
Novo foreiro
23/09/10
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2019, 17:19
Asunto: Carrera de IFEVI.

Alguien que haya corrido la primera edición me puede indicar si la carrera es.... Trail, Cross...? O simplemente es tierra en su 90% del recorrido.

El perfil parece muy duro....alguien me lo puede comentar también?

Gracias.
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2019, 20:29
Asunto: Re: Carrera de IFEVI.

Sí, así es. El 10% que no es tierra es la parte del recorrido que se realiza atravesando el interior del pabellón del Ifevi.
La parte de tierra yo diría que es más un cross que un trail. Es durilla pero asequible a cualquiera.

Homo homini gallicus canis
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2019, 13:59
Asunto: Re: Carrera de IFEVI.

Boas, matizo/complemento a Matogrosso.
É máis trail que cross, pero non é un trail. Con zapatillas de entreno suficiente. Ten 1 subida bastante dura e longa para ser unha carreira de "asfalto", pero non é tan duro, eu non fun andando nela. O ano pasado coincideu que case non choveu e estaba enlamado case todo, non me quero imaxinar este ano se sigue chovendo así. Se a climatoloxía continúa así, será unha mezcla entre trail e cross.
manuel1453

Novo foreiro
Novo foreiro
23/09/10
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2019, 16:57
Asunto: Re: Carrera de IFEVI.

Muchas gracias a ambos...me ha quedado claro que mi equipo y yo nos equivocamos de carrera....PERO QUE NOS VAMOS A REIR....JIJIJI.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Feb 2019, 14:45
Asunto: Re: Carrera de IFEVI.

Pois me gustou esta carreira. Percorrido polo monte, moi chula e diferente a parte por dentro do ifevi, chocolate, churros e roscón
manuel1453

Novo foreiro
Novo foreiro
23/09/10
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Feb 2019, 10:24
Asunto: Re: Carrera de IFEVI.

Efectivamente, carrera dura con un primer kilometro de subida muy exigente, recorrido tipo cross, ....no excesivamente enlamado para todo lo que llovio.
Me ha gustado el ambiente , el recorrido por el monte, .....la llegada a meta preciosa, zigzagueando por el IFEVI.
Para volver.......
Pulcinella

Novo foreiro
Novo foreiro
28/10/15
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2019, 8:55
Asunto: Re: Carrera de IFEVI.

Coido que, como corredor que fai habitualmente trail e que no pasado fixo moito asfalto, estou capacitado para dicir que:

Como "trail" dos que se encadran na FGA podería pasar perfectamente (cando menos polo que se refire ao tipo de superficie se refire) máis que como Cross, xa que no Trail vaise por pistas e sendeiros e no Cross por herba, barro, area.... O único polo que podería considerarse Cross é polo de dar dúas voltas e porque o desnivel non é moito.

Como o que non pasará nunca é como "carreira de montaña" das que van pola vía da FGM, xa que nen ten desnivel nen tecnicidade.

En calquera caso considero esta proba moi divertida para calquera e recomendable para os queran achegarse lixeiramente ao mundo do trailrunning na súa versión da Federación Galega de Atletismo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos