Foros ›
Autor
Mensaxe
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 23 Feb 2019, 14:46
Asunto: Re: XVII PADRÓN 10K 2019

Bueno pues a ver si hay suerte y la salida es fluida. No es que hoy en concreto me importe salir rápido en esta carrera pero tampoco me gustaria tardar una eternidad en pasar por el arco de salida. Esperemos que todo vaya bien y a ver si la gente se coloca segun el ritmo.
SergioRR

Novo foreiro
Novo foreiro
5/05/13
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Feb 2019, 20:41
Asunto: Re: XVII PADRÓN 10K 2019

Boas.
Queria felicitar a organizacion polo avituallamiento final da carreira. E insolito q haxa nunha carreira de asfalto un avituallamento tan completo.
Por outra parte pareceme pesimo o reparto dos caixons de saida. Na inscripcion non pedian marca. Deron os colores dos dorsais de forma totalmente aleatoria. Xente con marcas de menos de 33min no ultimo caixon . E o q e o colmo e q os ameacen con descalificalos por colocarse onde lle corresponde. Cando sabes q cometiches o error.
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Feb 2019, 21:32
Asunto: Re: XVII PADRÓN 10K 2019

Cita:

Boas.
Queria felicitar a organizacion polo avituallamiento final da carreira. E insolito q haxa nunha carreira de asfalto un avituallamento tan completo.
Por outra parte pareceme pesimo o reparto dos caixons de saida. Na inscripcion non pedian marca. Deron os colores dos dorsais de forma totalmente aleatoria. Xente con marcas de menos de 33min no ultimo caixon . E o q e o colmo e q os ameacen con descalificalos por colocarse onde lle corresponde. Cando sabes q cometiches o error.

¿Estás de coña, no?
He llegado a coger un botellín de agua de pura misericordia...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3675 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Feb 2019, 18:58
Asunto: Re: XVII PADRÓN 10K 2019

Un ano máis en Padrón, e coma case sempre nesta carreira malas sensacións, xa que correr a esas horas da tarde non é o meu.
Visto o resultado do domingo pasado na Coruña, puxenme de obxetivo facer 44'59", o que hai 3/4 anos era un tempo de adestramento, onte iase convertir nunha meta, dificil pero un reto.
Saida do 2º caixón, e 1ºkm. en 4'29', 2º en 4'26" e 3º xa en 4'32", e con molestias no maldito sóleo. Tiña a sensación de que podía romper en calquer momento, o 4º un espexismo en 4'26"a partir de ahí xa empecei a marcar todos por riba de 4'30, (excepto o 7ºque foi en 4'27"), xa que eses ritmos non son para min nestes momentos, paso pola meta en 22'33", pero na seguinte volta, xa non houbo maneira facendo esta volta en 22'57".
E rematando en 45'29" neto, moi fatigado e con bastante dor no sóleo, en canto cheguei a casa puxenlle xeo e esta mañán repetin co xeo, xa que me fun a unha andaina de 15 Kms. ca muller, a cal rematei sen maiores contratempo.
Mañán vou pedir cita na clínica alora de Santiago, a ver que me poden facer para eliminar ese hematoma de 5 cms. que me quedou.
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Lun, 25 Feb 2019, 19:33
Asunto: Re: XVII PADRÓN 10K 2019

Alguén sabe se houbo clasificación de sub18? Correo a miña filla e eu non vexo a clasificación. Ou sería a única en correr o 5000?
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Lun, 25 Feb 2019, 19:38
Asunto: Re: XVII PADRÓN 10K 2019

Perdoade, pq á mañán mandeille unha mensaxe aos de emesports porque non saía a clasificación da sub18 e agora xa aparecen os resultados. Agora a pregunta é outra: foron premiados os atletas gañadores?
Grazas
Corneira

Montañés
Montañés
20/10/10
0 Carreiras
310 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Feb 2019, 22:00
Asunto: Re: XVII PADRÓN 10K 2019

Si foron foron, pero non caso da tua rapaza non estaba para recollelo
Lauren_Troy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/14
580 Carreiras
129 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 26 Feb 2019, 1:02
Asunto: Re: XVII PADRÓN 10K 2019

Hola, yo no se que pasa con esta organización. Resulta que voy a ver la clasificación y no me acabo de encontrar. Busco por mi tiempo aproximado y nada. Se me da por mirar desde el principio y cual es mi sorpresa? Que aparezco en el puesto 11 y que corrí a 3:19. Y yo sin darme cuenta.. Escribo a la organización y me contestan basicamente que tengo razón, que a ellos el chip le da el tiempo aproximado que yo les doy pero que los arbitros de la federación tenían mi dorsal anotado en ese puesto y que lo sentían pero que no podían hacer nada. Como hacen entonces cuando alguien hace trampas?? Acaso no lo eliminan y modifican la clasificación?? A alguien le ha pasado algo parecido? El problema ahora es que quiero meter el resultado en el circuito y no puedo. No sería ético. A los administradores se les ocurre algo?? Muchas Gracias. Un saludo
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 26 Feb 2019, 6:30
Asunto: Re: XVII PADRÓN 10K 2019

Mete tu puesto 11,es el que sale en la clasificación,ya nos dimos cuenta antes que tú,por 30 puntos dudo que ganes el circuito,gracias por avisar de todas formas.
Lauren_Troy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/14
580 Carreiras
129 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 26 Feb 2019, 15:17
Asunto: Re: XVII PADRÓN 10K 2019

No se si os disteis cuenta antes que yo o no. Eso es indiferente. Mi meta no es ganar el circuito pero si quedar lo más arriba posible siempre desde el propio esfuerzo sin que nadie me regale nada. Así que sino se puede solucionar no meteré unos puntos que no corresponde. Gracias de todas formas. Un saludo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos