Foros ›
XLV TROFEO PEDESTRISMO CONCELLO DE CANGAS (02/12/2018)
Forum Index / Carreiras Populares en Galicia
Reply to topic

Author

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
323 Posts

Reply with quote Post Mon, 03 Dec 2018, 9:03
Post subject: Re: XLV TROFEO PEDESTRISMO CONCELLO DE CANGAS (02/12/2018)

Boas,
Pois a min tamén me gustou a carreira, era a primeira vez. Como Anpefi, alucinei un pouco ao ver o gardarroupa sen ninguén controlando as bolsas, ao mellor estamos evolucionando como sociedade e somos máis cívicos Razz Eu non utilicei a auga do km5, pero si que me fixei en que era pouca xente para atender a grupos de corredores numerosos. Para min o mellor é a primeira parte da carreira, durecha pero bonita. As voltas non me gustan moito, e o certo é que se me fixeron un pouco longas (o xiro non me chegaba) pero o ambiente era moi bo, moita xente animando, e un espectáculo ver o ritmo de Roade e de Nuno cando che doblan Very Happy
Saúdos!
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
289 Carreiras
979 Posts
A CORUÑA
Reply with quote Post Mon, 03 Dec 2018, 11:15
Post subject: Re: XLV TROFEO PEDESTRISMO CONCELLO DE CANGAS (02/12/2018)

Carrera más que recomendable. Me encantó el recorrido. Lo del guardarropa tienen que solucionarlo, no es normal. Suelo correr con una botella de agua o isotónica desde el principio y la verdad no me fijé en lo del avituallamiento intermedio. Las dos vueltas una vez que llegas a Cangas se hacen duras , aunque con el apoyo del público se llevan mejor. El gps me marcó 9950 metros , para no estar homologada, está muy bien. Un placer poder conocer a Anpefi en persona y cambiar impresiones antes y después de la carrera. Lo dicho, una carrera a la que me han quedado ganas de volver. Bailar

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum