Foros ›
VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 9:01
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Pois un que non vai a poder ir. O martes doume un bo pinchazo no gemelo adestrando, (xa levaba uns dias con molestias). E pese a ir a fisio, ainda teño molestias cando camiño.
Así que a recuperar .
Moita sorte a tod@s, ides ter unha moi boa mañan.
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 14:19
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Boas.
Boa carreira cunha organización exquisita e unha post carreira case inmellorable.
Alguén sabe algo do atleta que se desplomou antes de sair?
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 14:41
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Eu pregunteille ao remate nos vestiarios a un compñaeiro do Samertolameu e díxome que estaba no Hospital pendente do resultado dunhas analíticas pero que estaba ben.

En canto a carreira, espectacular todo, percorrido rápido, o tempo foi perfecto con vento moi frouxo e unha temperatura fría no comezo pero máis benévola conforme avanzaba a proba. Como xa lle dixen a varios membros da organización ó final da carreira, todo estuvo de 10, gran presenza de voluntarios, todo ben indicado, servizos de todo tipo, etc. A verdade é que merecen unha participación maior, eu xa facía anos que non corría esta Media pero se as circunstancias o permiten será unha fixa no meu calendario.

Parabéns

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
zonaaberta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/05/12
1 Carreiras
62 Mensaxes
Vilagarcia de Arousa
Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 15:02
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Buenas tardes a todos y todas desde la organización queremos daros las gracias por vuestra participación porque sin vosotros y sin la colaboración de club deportivos, voluntarios, administraciones y todo tipo de empresas que colaboran esto no seria posible. Como todos sabéis la finalidad de esta media tiene un fin social que es recaudar fondos para un ente y este año es para caritas interparroquial. También os queremos pedir que nos disculpéis si tuvimos algún fallo y que nos lo hagáis saber para intentar mejorar para el próximo año. A todos los que participasteis este año y a los que no pudiseis venir espero encontrarme de nuevo con vosotros en la VIII media maratón solidaria Zona Aberta. Gracias
lobo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/10
240 Carreiras
183 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 15:05
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Eu opino o mesmo. Carreira de 10, a organización sabe o que nos gusta!! Ese chocolate quentiño a min sentoume de cine...

Un forte abrazo ó atleta que tivo que ser asistido polos servicios médicos. Si lees esto, soamente decirche que moitísimo ánimo. Será por carreiras!! Recupérate ben e a entrenar con ganas buscando novos obxetivos.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 15:11
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Anotada para obsno
zonaaberta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/05/12
1 Carreiras
62 Mensaxes
Vilagarcia de Arousa
Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 16:35
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Este mensaje va dirijo al atleta que al final no pudo participar: Desde la organización de la asociación de comerciantes zona aberta, queremos que te recuperes pronto y esperamos verte el año que viene cruzando la meta.Un saludo.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 17:06
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Muy contento por haber vuelto tras 4 años a esta Media, todo ha estado perfecto desde el comienzo de la prueba hasta el final de la misma.
Lo primero desear una pronta recuperación al compañero que tuvo que ser atendido justo antes del comienzo, que todo se quede en ese susto nada más.
En cuanto a la carrera en si me sorprendió que no estuviera el globo de 1h50’ más que nada porque lo habían anunciado y buscaba esa referencia, pero como ya dijera anteriormente me ayude del gps para ver el ritmo y no me fue mal porque hice mi MMP con 1h48’05” netos así que muy muy contento.
Multitud de avituallamientos intermedios, km marcados y espléndido avituallamiento final.
Sin duda es la mejor media de GALICIA para buscar una buena marca.
Lo único que en estas fechas y a esa hora el público no abunda en ninguna parte del recorrido por eso a los pocos que estaban animando muchas gracias y muchas gracias también a los voluntarios, Proteccion civil, municipales y organización en general
Totti_79

Novo foreiro
Novo foreiro
14/09/18
5 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 17:26
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Foi a miña primeria Media e só podo decir que, na miña opinión, foi unha carreira de 10 en tódolos aspectos, dende organización, os corredores con globos, voluntarios, policía, a xente que animou, os gaiteiros, o chocolate e aperitivos finais, todo en xeral estivo xenial.
O percorrido llano para poder facer marcas e perfectamente balizado e cortado; mágoa que non participe máis xente.
Si nada mo impide repetirei para o ano seguro. Un saúdo a tod@s.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 17:29
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Gran carreira! Tanto a organización, que cos medios que ten fai marabillas! Como a carreira en si mesma. Circuíto moi rápido e para facer grandes marcas. Non destacará polo ambiente nin por ter un percorrido precioso, pero con toda a oferta de carreiras que hai hoxe en día, unha media como esta e co trato que hai ao corredor, é unha pasada! Unha das fixas para min! Noraboa!!! Aplauso

Desexar que non fose nada o do compañeiro que tivo o percance antes da saída. Que só quede nun susto. Moito ánimo!!!

No aspecto persoal moi contento. Saín cos foreiros Sanmikel e jose.losada, e fixemos un pequeno grupiño nos primeiros quilómetros coa idea de facer todos marca persoal. Obxectivo logrado e con creces os tres! Así que nestes aspecto tampouco se pode pedir máis! Noraboa a todas e todos!!! Pois quen máis e quen menos fixo unha gran carreira! Bailar
RubénB.

Maratoniano
Maratoniano
13/12/15
20 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 17:36
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Enhorabuena a la organización,una gran carrera,si señor,...era mi primera vez y grato descubrimiento, intentaré repetir para el año...10 para los voluntarios también y mucho ánimo y fuerza al compañero que tuvo el percance al inicio!
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 18:09
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Gran carrera!!! Un 10 para la organización. Para mi, la mejor media en la he participado hasta el momento.
En lo personal, contento por haber hecho mi mejor tiempo. Tengo que agradecerlo a dos corredores del car-ma y a otros tres de un club de Viveiro a rueda de los cuales hice gran parte del recorrido. También a un corredor creo que de algún club de Pontevedra con el que compartí charla en los kilómetros finales. No sé su nombre, solo que intentaba mantenerse a 150 de pulsaciones Sorriso . Si me lee sabrá que es él.
Enhorabuena a los organizadores!

Saludos!
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 18:24
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

A miña cuarta participación e, coma sempre, unha proba que non defrauda. Para min é unha das fixas no calendario por varios motivos: o mimo ao corredor, a labor da organización sempre perfecta, o percorrido máis rápido de Galicia en MM e, aínda por riba, carreira solidaria. Noraboa a organizadores e voluntarios porque ano tras ano facedes posible unha carreira fabulosa.
Moito ánimo para ao compañeiro que tivo ese pequeno susto antes da saída e espero que quede en eso, un susto sen máis repercusión.
E por último, unha ovación ao compañeiro que levaba o globo da 1:24, nunca vin fenómeno semellante: indicando cando apretar, cando regular, animando para manter o ritmo, preocupándose de que todo o mundo bebese nos avituallamentos, en fin, como lle dixo algún da grupeta "eu de maior quero ser coma ti" :). Lástima que me descolguei no km 17 senón facía marca seguro, en parte grazas a él. De todas formas quedei a 25 segundiños co cal marcho ben contento.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 18:28
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Para min non foi unha carreira de 10, non, non, non. Foi unha carreira de 21, de 21kms Aplauso Aplauso Aplauso

Fora bromas xa, quero agradecer a tod@s os que traballaron arreo, para que case medio millar de corredores, disfrutasemos con todo luxo de detalles dun mediomaraton moi ben organizado e un trato o corredor excelente. Aplauso Aplauso Aplauso

Non digo mais. Moitas gracias polo voso traballo. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Montrove

Maratoniano
Maratoniano
12/05/07
125 Carreiras
229 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 18:56
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Fantástica proba. Organización case perfecta (entrega de trofeos con varias mulleres aínda nas duchas) Un pracer regresar á media en Vilagarcía. O globo de 1.24 impagable. Parabéns.
zapasdo42.blogspot.com...arcia.html

zapasdo42.blogspot.com.es/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos