Foros ›
VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2018, 8:44
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Mensaxe do 2014 de Atenas co recorrido
E a imaxe podes ampliala.

ATENASRUNNINGVDA" 2014/10 escribió:
Os presentamos el nuevo recorrido de la "Media Maratón Solidaria Zona Aberta Vilagarcía de Arousa":
plus.google.com/u/0/11...8200051363

Este es exactamente el recorrido a nivel de calles por las que discurre:
Salida de la calle Rivero de Aguilar a la altura de los multicines y el auditorio municipal en sentido hacia Villajuan, calle Valle Inclán hasta el parque del puerto de Villajuan, se da la vuelta al parque e incorporación a la calle Avelina Nogueira, incorporación de nuevo a la calle Valle Inclán en sentido centro ciudad, giro a derecha para incorporarse a calle Bóveda, giro a la izquierda para incorporación a calle Castelao dirección Plaza de Galicia, calle Alcalde Rey Daviña hacia Plaza Constitución, Av. Rosalía de Castro dirección Carril (PO-548), en el km 17.300 de PO-548 giro de 180º en rotonda de Carril volviendo por Av. Rosalía de Castro y calle Rivero de Aguilar hacia el punto de salida . Este recorrido se realiza dos vueltas.
Cola de meta: desde el punto de salida tras haber realizado las dos vueltas, calle Rivero de Aguilar hasta calle Valle Inclán, Av. De la Marina y Meta delante del auditorio.


jomer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/03/11
15 Carreiras
59 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2018, 21:01
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Muchas gracias.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2018, 22:00
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Esta mediomaraton es totalmente llana y recomendable. Intentaré estar en la linea de salida. La ultima vez que hice una mediomaraton... ¡uuuuf! tengo que mirar mis registros que ya ni me acuerdo, aunque es posible que fuese aqui en Villagarcía en el 2016 Pensando . Acabo de verificarlo, justamente ahora y no me falla la memoria. Tambien recuerdo que no la corrí para hacer marca sino que me dediqué durante los 21kms a hacer series, 7 series de 2000m recuperando 1km al trote. Tremendo entrenamiento y además me quedé muy a gusto con el resultado final. Sin querer me salieron esos 21,0975kms en 1h29m16seg

AÑO.............CARRERA..........KMS.......TIEMPO......PTO. GRAL.....PTO. CAT.....RITMO
2016.....MM Villagarcía....21,097.......1:29:16.........108/329............13/83.......0:04:14


La verdad es que tengo muchisimas ganas de correr por la calles de Villagarcía esa mitica distancia a pesar de no tener fondo fisico para afrontar esta prueba con espectativas de marca personal (1h21m28seg MMPontevedra 2010) pero se hará lo que se pueda y se intentará el asalto a mi mejor marca ateniéndome a las consecuencias. Silbar

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2018, 12:23
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Gran Carrera.
Aún no estoy apuntado pero sin duda lo estaré. Intento no perdérmela siempre que las circuntancias no lo impidan.... Y eso que el fin de semana siguiente corro la MM Adolfo Ros (otra de las fijas en mi calendario).
Solo una petición... Porfa. Que haga un día tan estupendo como el año pasado... y que uno que yo me se vuelva a correr deslcalzo... ¡Todo un Espectáculo!
Allí nos vemos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 18:59
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Esta para min, é a carreira con mellor perfil de Galicia, así que xa o sabedes, os que fixestes boa marca en Pontevedra, tendes o día 25 a oportunidade de mellorar os vosos rexistros.

Co engadido, de que esta carreira e ademáis solidaria.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2018, 10:30
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Moita xente se pregunta o motivo de que esta proba non teña máis éxito, eu sempre animo a participar, non sei o custo que pode supoñer poñer un punto de control homologado, pero dado o perfil da proba, un punto intermedio homologado no km 10 podería dar algo de xogo e aumentar bastante o número de participantes na miña opinión.

www.youtube.com/channe...subscriber
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2018, 10:43
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Eu son optimista, e penso que ainda se ha de anotar unhos cuantos mais. Ahora hay 146 algo menos da metade dos chegados a meta o ano pasado, pero faltan duas semanas.
Eu anotareime o longo de esta semana.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2018, 19:45
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Eu teño pensado ir, e conto con inscribirme este finde, antes de que suba o prezo da inscripción, e creo que coma min o fará bastante xente.
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2018, 20:37
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Sen dúbida a mellor Media de Galicia para facer marca, e ainda por riba solidaria e cun trato inmellorable cara o corredor, nunca entenderei como non ten máis participacion Muro ....
Veremonos alí por sétimo ano consecutivo

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
Dieji

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/03/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2018, 22:16
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

zonaaberta escribió:
Buenos día a todos comentaros que la inscripción para todas las categorías se puede hacer través de la web www.championchipnorte.com o en el comercio Moto Bazar (C/ Arzobispo Andrade nº 5 y telf. contacto 986501644) hasta las 23:59 horas del 22 de noviembre de 2018 (en el comercio hasta su horario comercial).
Para aquellos que nunca vinisteis hay servicio de duchas, vestuarios y guardarropa en el auditorio.
Una media de 9,5, le pondria un 10 si en las duchas del auditorio saliera agua caliente, ya no pido tanto, aunque sea templadita jijijijij
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2018, 9:36
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

A miña primeira media. Boa organización e probablemente o mellor circuito dos arredores para facer marca. Eu non irei porque ainda estou recuperando da maratón, pero penso que a participación melloraría alá por marzo abril. Sobre todo porque podría ser a media dos maratonianos antes do c42 ou o 42vigbay. Estou seguro de que é problema da data.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2018, 10:39
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Dos más que se apuntan. En esta media tengo mi mejor marca (con diferencia) y fue aquí donde Montse consiguió el dorsal para Nueva York. Repetimos sí o sí.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2018, 12:22
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

memphis_ESP escribió:
Estou seguro de que é problema da data.

En mi caso si que la fecha es el problema. Quería ir, pero es el fin de semana del cumpleaños de mi esposa, así que tocarán planes lejos de las carreras Molón
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2018, 9:52
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Recén inscrito , para aproveitar o derradeiro día a 12 euros. Nestes momentos 280 inscritos, imaxino que a tarde noite se inscribirá moita xente.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 19 Nov 2018, 10:24
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Anotado. No me pude resistir a la tentación Moi feliz
¿Alguien sabe en que kms estan situados los 3 avituallamientos liquidos?

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos