Foros ›
IX Carreira Popular de Xermade - 13/10/2018
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Sáb, 06 Out 2018, 9:07
Asunto: IX Carreira Popular de Xermade - 13/10/2018

Este año pretendo participar por primera vez en esta carrera. ¿Alguna información sobre recorrido?
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Sáb, 06 Out 2018, 16:23
Asunto: Re: IX Carreira Popular de Xermade - 13/10/2018

Buenas amigo,yo nunca fui,pero he encontrado el recorrido de 2014,que veo que la distancia es la misma
es.wikiloc.com/rutas-c...14-8181241
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 07 Out 2018, 21:03
Asunto: Re: IX Carreira Popular de Xermade - 13/10/2018

lihto escribió:
Buenas amigo,yo nunca fui,pero he encontrado el recorrido de 2014,que veo que la distancia es la misma
es.wikiloc.com/rutas-c...14-8181241

¡Muchas gracias! Estás en todo. Guiño

Por cierto, a ver si de aquí a jueves se anima más gente que por lo de ahora tengo el TOP 10 garantizado en la carrera. Indiferente
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2018, 8:08
Asunto: Re: IX Carreira Popular de Xermade - 13/10/2018

A pesares de tela ó lado da casa, por unhas cousas ou por outras só a corrín 2 anos, e o percorrido non se pareceu en nada en ambas veces. A última foi no 2015, estaba catalogada coma de 6200m e ó final foron 5600, cunha pequena costa no 1º km e outra máis complicada pola metade máis ou menos. Non sei se este ano será así pero tentarei informarme.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2018, 10:53
Asunto: Re: IX Carreira Popular de Xermade - 13/10/2018

Eumealto, non a vas correr este ano?
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2018, 16:32
Asunto: Re: IX Carreira Popular de Xermade - 13/10/2018

papero escribió:
Eumealto, non a vas correr este ano?

Vou agardar a mañán para decidilo que teño cita co fisio a ver se me da a "alta" médica. Non é que me apeteza moito lanzarme á competición tan axiña, pero todo sexa por atoparme de novo con todos vós. Sorriso
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2018, 20:06
Asunto: Re: IX Carreira Popular de Xermade - 13/10/2018

O físio que vaia a correr tamen
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2018, 20:18
Asunto: Re: IX Carreira Popular de Xermade - 13/10/2018

Pois nunca particicipara nin estivera en Xermade. Unha carreira ben organizada, trato familiar. Lástima a baixa participación porque a carreira está bastante ben, recorrido sin grandes dificultades. Nivelazo de corredores.
Alegroume moito saudar a Eumealto, Mingacho, AGG e Guiller.
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2018, 21:42
Asunto: Re: IX Carreira Popular de Xermade - 13/10/2018

papero escribió:
Pois nunca particicipara nin estivera en Xermade. Unha carreira ben organizada, trato familiar. Lástima a baixa participación porque a carreira está bastante ben, recorrido sin grandes dificultades. Nivelazo de corredores.
Alegroume moito saudar a Eumealto, Mingacho, AGG e Guiller.

Eu tamén me alegro de saudarvos a todos despóis de todo o verán apartado do circuito. Contaba tamén con coñecer a beuckelsen, espero que a súa ausencia non tivera nada que ver co acontecido hoxe no seu pobo. A carreira en sí, para min persoalmente dentro do agardado ou incluso un pouco mellor. A falta de entrenos pasa factura pero ven ahí un inverno moi bonito e cheo de frío para poñerse as pilas de novo, Satisfecho

PD: Hai que repetir máis veces esa postcarreira con cervezas fresquiñas que entran que nin diola. Silbar
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2018, 7:47
Asunto: Re: IX Carreira Popular de Xermade - 13/10/2018

eumealto escribió:
papero escribió:
Pois nunca particicipara nin estivera en Xermade. Unha carreira ben organizada, trato familiar. Lástima a baixa participación porque a carreira está bastante ben, recorrido sin grandes dificultades. Nivelazo de corredores.
Alegroume moito saudar a Eumealto, Mingacho, AGG e Guiller.

Eu tamén me alegro de saudarvos a todos despóis de todo o verán apartado do circuito. Contaba tamén con coñecer a beuckelsen, espero que a súa ausencia non tivera nada que ver co acontecido hoxe no seu pobo. A carreira en sí, para min persoalmente dentro do agardado ou incluso un pouco mellor. A falta de entrenos pasa factura pero ven ahí un inverno moi bonito e cheo de frío para poñerse as pilas de novo, Satisfecho

PD: Hai que repetir máis veces esa postcarreira con cervezas fresquiñas que entran que nin diola. Silbar

Un aire acondicionado se cruzó en mi camino. Me he pasado el día de ayer con bastante dolor de garganta y un poco de cabeza. Me sabe mal porque por segundo año no puedo ir a esta carrera. A ver si para el que viene por fin puedo estrenar el asfalto de Xermade. Indiferente

Pd: el lugar del accidente está a menos de 3 km de mi casa, pero no conocía a las víctimas





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos