Foros ›
Sorteo 10 dorsais Pedestre Santiago (28/10/18): PECHADO
Foros de debate / Arquivo sorteos 2018-19
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
JaimeRV

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/06/13
35 Carreiras
125 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2018, 14:16
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata4/10

Me gustaría ir a esta carrera.
Llevo desde el 2013 corriéndola sin interrupción y para mi es de las mejores que corrí por recorrido y ambiente. Empecé a correrla acompañando a mi hijo en el 2011 y luego me animé a correr los 12 km. Intentaré correrla siempre que pueda para revivir la gran sensación de llegar al Obradoiro
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2018, 16:36
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata

Quero Participar no sorteo.
Será a miña 13 participacipación.. dende que empecei a correr no 2006.
Como a maioria sufrirei con Vite Muerto Muerto só pra poder disfrutar deses 2 últimos kilómetros cara ó Obradoiro.. Bailar Bailar
Un saúdo.. e vémonos o 28 na saída de Xoan XXIII ... a pesar de que a organización siga empeñada en non proporcionarnos o básico servizo de guardarroupa.. Muro Muro

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
Vidal

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/14
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2018, 17:00
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata4/10

Buenas tardes a todos, quiero participar en el sorteo. Yo no llevo tantas ediciones como otros en este foro pero va a ser mi tercera participación y quiero bajar de una hora que va a ser mi mejor marca en esta carrera. Monte Vite es un tramo que siempre se me atraganta, pero todo merece la pena por una carrera que acaba en la plaza del Obradoiro, que es indescriptible. Si me toca el sorteo genial, si no, voy a estar en la salida igual. Gracias por ceder estos diez dorsales.
sugom

Novo foreiro
Novo foreiro
22/06/14
4 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2018, 17:07
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata4/10

Hola,
Participo desde hace años en está carrera . Me encantaría poder repetir este año como integrante en el circuito.
Lo mejor es cuando no llueve y te quedas por la zona vieja tomando un aperitivo. Ambientazo!!!
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2018, 19:21
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata

me apunto.
entrar en el obradoiro , con el sonido del cencerro de un atleta del cerne , no tiene precio, de esos momentos que quedan grabados a fuego en mi cabeciña.
un saludo y gracias.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2018, 19:44
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata4/10

Quiero participar en el sorteo.

Será mi segunda Pedestre, la hice el año pasado por primera vez y la verdad es que el ambiente es impresionante por la cantidad de corredores que se juntan ese día en Santiago. Espero poder ver de nuevo a muchos de los foreros de Correr en Galicia y aprovecho para decir que también espero que este año en la fotoquedada estemos una buena representación del foro, que siempre es un bonito recuerdo de ese día.

¿Por qué me gusta la Pedestre? Desde luego por la cuesta de Vite no jajaja. La sufrí (y mucho) el año pasado, y coincido con lo comentado en el hilo. Vite es dura, pero todo lo que viene antes también lo es.

Esos últimos km corriendo por la zona vieja de la ciudad, no tienen precio. Por esas calles estrechas donde puedes sentir bien cerca los ánimos de los espectadores que se quedan a ver como corremos. Y la llegada al Obradoiro...este año será mágica de verdad, porque por fin, después de muchos años, podremos ver la fachada de la catedral en todo su esplendor, sin andamios, sin redes, hermosa como ella sola Sorriso

Y también me gusta esta carrera porque fue en ella, al terminar el año pasado, cuando se hizo el último fichaje del equipo al que pertenezco desde entonces. Los Superchamorristas se completaron en Santiago. Y aquí seguimos un año después dando guerra pese a las lesiones.

Iré a la Pedestre tanto si me toca el dorsal como si no. Esta carrera es de las que no se puede perder uno cada temporada.

Suerte a todos!
RCD_Daniel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/06/16
28 Carreiras
207 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2018, 20:52
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata4/10

Quiero el dorsal porque es una carrera especial y única. Da igual como se llegue, porque siempre se da el máximo en esa subida y en ese final tan especial.
kinki

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/01/13
20 Carreiras
137 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2018, 21:53
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata4/10

Quiero participar en el sorteo,todo sobre esta carrera son cosas buenas,ambiente, recorrido,último km,
Todo lo que resaltaron los anteriores compañeros
Está sera mi 5 participación,toque el sorteo o no.
ablanco

Novo foreiro
Novo foreiro
23/07/18
0 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2018, 8:00
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata4/10

Quiero participar en el sorteo.

Sería la primera vez que participo en la carrera, pero tengo muchísimas gracias. Ya he participado en la Santyago 10k y la sensación fue indescriptible, y a todo el mundo que conozco que ha corrido la "mítica" pedestre dice que es lo mejor de lo mejor... así que estoy deseando experimentar esas sensaciones!!!!
cote13

Maratoniano
Maratoniano
4/11/17
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2018, 8:16
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata4/10

O_Circuito escribió:
cote13 escribió:
Boas.
Eu quero participar, pero non cumplo o requisito:

ii) Estar dado de alta no Circuíto 2018-19 e ter o mesmo nick no foro e no circuíto antes do inicio da data do sorteo.

Non teño o mesmo nick no foro que no circuito. ¿Como o podo cambiar?

Ola Cote13,

Como dis, polo punto 4 do regulamento, ter o mesmo nick no circuíto e no foro é un dos requisitos. De feito, como aparece explícito no punto que citas, debe cumplirse antes do inicio do sorteo, é dicir, antes do momento no cal se publica o sorteo e se inicia o prazo para inscribirse no mesmo.

....

Un saúdo!

Ok, moitas gracias pola resposta e aclaración!
Solicitarei o cambio para posteriores sorteos Moi feliz

Un saúdo!
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
873 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2018, 9:04
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata4/10

Pues me sumo yo también a ver si hay suerte, que poca he tenido hasta ahora.
Tan bien me han hablado de esta carrera bonita y dura a partes iguales que quiero sentirla en mis carnes. Coincide con el trail de Mugardos pero hay algo en la capital compostelana que me está llamando. La primera toma de contacto con el asfalto santiagués fue en la Corresan nocturna de hace unos años y con la Santyago10k este abril me enamoré más aún de Santiago. Si está tan bien como dicen espero sea la primera de muchas. Suerte forer@s
Fer.

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
142 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2018, 17:19
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata

Ola. Eu tamén quero participar no sorteo porque o meu obxectivo é ser, dentro de moitos anos, o mítico señor maior que sae na tele relatando que leva participando desde tempos inmemoriais. Ríndose

Empecei a correr cando tiven idade de participar nesta carreira e non faltei ningún ano, polo que (se as lesións me deixan) esta será a miña 14.ª participación. Aínda me falta un pouco para chegar ás 40 dalgunha xente, pero vou paso a paso!
Anomander

Novo foreiro
Novo foreiro
31/03/17
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2018, 18:06
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata

Quero participar no sorteo.

Xa son unhas cantas edicións que levo participando en esta carreira, a primeira que corrín, e única no meu calendario durante bastantes anos. A miña última participación foi o ano pasado.

Que dicir da carreira, para min é correr na casa. Conozco ben cada zona pola que se corre pq teñoas feito entrenando, andando, en coche, ou ás 20 uñas despois de unha boa festa. Tampouco vou dicir que o recorrido é sublime, pq non é certo, pero sí que hai que recoñecer que despois de Galeras a cousa cambia. Eso sí o ambiente e de carreira grande, e os números de inscritos así o validan.

A primeira parte da carreira é para ir pillando ritmo, e sobre todo non facer alardes, pq a Vite non se pode chegar xusto de forzas, nin dalo todo subindo, de feito eu sempre adianto máis corredores unha vez que coroo Vite, que na propia subida.

A chegada é o que os outro foreiros comentaron, un montón de xente animando, vas correndo sen saber moi ben por donde pisas, tes sensación de estar en unha carreira grande, pq o é.

Alguén comentou o "andamio" que montaron o ano pasado a modo de puente/pasarela no Obradoiro. Por favor que non o monten este ano, pq non sei como non houbo unha desgracia con ese invento do demo. É mellor ir dar unha volta polas rúas aledañas, para cruzar, que pasar por esa ruleta rusa.

Para min a organización non está a altura da carreira pero, como xa comentei outras veces, en Stgo non é fácil facer este tipo de cousas, sempre hai algo que o dificulta, así que igual non hai moita marxe de mellora cas condicións actuais.

Hai que apoiar este tipo de eventos, pq un ano igual chegamos a finais de outubro e xa non hai Carreira Pedestre, e aínda que o circuito sempre se poderá facer por conta propia, non terá o tufillo que percibes cando participas na carreira.
Domato

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/05/12
208 Carreiras
167 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2018, 19:14
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata4/10

Quero participar no sorteo
Encántame esta Carreira é este ano teño moitas gañas d participar xa q o ano pasado despois d 5 edicións seguidas non puiden participar. Recomendable 100%
Macoco

Novo foreiro
Novo foreiro
8/03/14
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2018, 20:49
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata

Quero participar no sorteo.
Xa levo anos oindo bos conentarios desta carreira. Este ano tocarame a min comprobar se esta tan ben como din.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos