Foros ›
Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 21:01
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Un ano máis en Santiago, e xa van 16 edicións con esta. Non contaba con disfrutar tanto onte correndo, tan ben o pasei que ata se me fixo curta por 1ª vez esta carreira.
Saida un pouquiño restrasada, pero regulando na primeira subida 1ºKm. 4'54", os seguintes 4 kms. entre 4'15 e 4'18", pensando que eses non son ritmos para min nestes momentos, pero me encontraba moi cómodo, a partir de aqui empeza a carreira, xa que veñen todas as subidas así que regulo un pouco na subida ata a praza de Vigo e o Campus. Dende aquí ata chegar a Vite vanse entre 4'26 e 4'36", e chega a temida costa de Vite, empeceina con moitas gañas, adiantando moita xente, pero hai que tomarse un respiro, para encarar con forza os 2 Kms. que faltan, sorprendido de que o Km.10 me saia a 4'42", e agora só queda encarar Concheiros e S. Roque ata Praza Cervantes, tentando recuperar un pouco ese Km. sae a 4'06", e só queda dalo todo nese maravilloso derradeiro Km. pola zona vella, que me sae a 3'45" e chegando moi pero que moi contento a meta en 52'33" netos (tiña como obxetivo baixar de 54') e tras adiantar a 93 corredores dende o punto intermedio de control.
Lástima que ao pouco de chegar empezou a chover, polo que marchamos dalí a toda presa, xa que non facía unha mañan para enredar.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 21:08
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Muy contento en mi séptima participación, disfruté mas la carrera que otros años y me ha salido mejor marca. Con sensaciones que la próxima todavía puedo mejorarla. La organización todo muy bien y los voluntarios también, lo que no me parece de recibo que una carrera de este tipo no cuente con un ropero aunque solo sea para dejar un cortavientos. Mas de la mitad de la gente es de fuera y muchos compartimos coche, lo que implica que unos lleguen antes y otros más tarde, con el frio que hacia no es de recibo tener que esperar sin poder abrigarse. Hay que buscar una solución al ropero pero yaaaaaa……..
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 7:51
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

esquecín escribir onte que me agradou ver varias parellas de persoas correndo unidas, unha axudando a outra con deficiencias visuais Aplauso

Tamén vin a un correndo descalzo. Este aguanta o frío mellor ca min Mr. Green

Tamén vin un espiderman. Dios queira que lle prestase ir así vestido.

-- Chámame "ghose"

Última edición por XoseM o Mar, 30 Out 2018, 9:18; editado 1 vez
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 9:17
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

XoseM escribió:
esquecín escribir onte que me agradou ver varias parellas de persoas correndo unidas, unha axudando a outra con deficiencias visuais Aplauso

Tamén vin a un correndo descalzo. Este aguanta o frío mellor ca min Mr. Green
Non eras ti? a verdade que baixou de 50', non sei si corre habitualmente descalzo....
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 9:32
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

papero escribió:

Non eras ti? a verdade que baixou de 50',

50'? Silbar NON era eu fijo Mr. Green

Vino xusto na saída e só nos saudamos un momento, non o coñecía, pero só leva un mes correndo así!! Abraiado e era a súa primeira "carreira".

O fulano víase forte, e díxome que lle ía moi ben (sobre todo para o lombo), pero nin quedei co número de dorsal nin nada Avergonzado

-- Chámame "ghose"
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 12:03
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

naish72 escribió:
Otro factor que puede influir a este descenso es el impacto de los baby-boomers, vamos la generación que ahora estamos llegando a los 45-50, cuando éramos jóvenes, reventábamos los bares, y de mayores nos pusimos a correr con 35-40 años... ahora estamos llegando a una edad que seguimos corriendo pero ya lo de intentar competir es otra cosa.
Más allá de esto, hoy la pedestre fue una gozada, la lluvia perdonó y salimos puntuales sequitos y fresquitos. El descenso en participación se notó creo para bien en el sentido de que la salida fue más desahogada (al menos para mi) al igual que la llegada. Bueno, que a lo mejor no es una carrera para que participen más de 4000 o 5000 personas, no?
Y como siempre agradecer a la organización y todos los que estuvieron animando todo el recorrido por los ánimos! Hasta el año que viene!

Muchas gracias por acompañarnos un año más Aplauso . Nos vemos en la edición número 42
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 12:04
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

memphis_ESP escribió:
G.Silva escribió:
A modo de apunte, finalizados na carreira de adultos:
- 2011: 3037
- 2012: 3272
- 2013: 3595
- 2014: 3793
- 2015: 3549
- 2016: 3461
- 2017: 2988
- 2018: 2648

Moi contento ca carreira que fixen hoxe. Cada vez gústame máis o percorrido. Á espera de que a organización tome nota das melloras tal como prometeron e conseguir ser unha carreira top como se merece.

Moitas grazas pola túa participación. Agardamos poder cumprir as vosas expectativas
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 12:06
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

lobo escribió:
Yo también muy contento con la carrera. Sinceramente creo que, aunque todo en la vida es mejorable, la organización está a gran altura.

Como idea, y para desatascar un poco el embudo final, al fondo de la Cuesta del Cristo se podría poner también avituallamiento hacia la derecha (Carretas) manteniendo el que hay hacia la izquierda. Así cada corredor escoge hacia el lado que tenga a sus amigos o familia esperando. Además si aparcas/vives en la zona norte ya te queda "de camino". Ojo, no digo poner el doble de medios, solo repartirlos mitad-mitad.

Pese al frío, hoy creo que ha estado buen día para competir, quizá no tanto para correr en plan fiesta. Pero pese a todo, 2600 en meta... nada mal!!!!

Muchas gracias por participar. Tomamos nota de lo que nos propones. Saludos
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 12:07
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

princerate escribió:
Felicidades a Lobo por el carreron.
Vaya tiempazo Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Al final el tiempo nos ha respetado y ha estado un día muy bueno para correr (pese al frio).
Y que decir de los ultimos 2Km por la zona vieja. Me sigue gustando mucho esta carrera.

Muchas gracias por animarte a participar un año más. Saludos
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 12:08
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

derek escribió:
Bonita carrera la de hoy. Todo muy bien organizado y sin ninguna novedad en el frente. Hoy tuve la sensación (y eso que llegué tarde a la salida) de que la bajada de temperatura respecto a esta temporada que era inusual, se corría mejor. Por lo demás, una edición más. Enhorabuena!!

Muchas gracias. Nos vemos el año que viene Bailar
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 12:09
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

FleKy escribió:
Eu volvin rematar unha pedestre mais e inda que non o parecera disfrutei

Alegrámonos, e moito, de que participaras e de que puideras rematala Bailar
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 12:10
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Kalimero escribió:
Nueva participación en esta romería deportiva.

La carrera como siempre me gustó mucho. Y de propina pudimos de disfrutar de un tiempo sorprendentemente bueno, porque mientras iba para Santiago me pillaron unos chubascos que auguraban una carrera pasada por agua.

Muchas gracias por participar
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 12:11
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

sonsuso escribió:
Carreira espectacular, carreira especial. Xa dende a subida en Concheiros comeza a ser distinta. Logo esas rúa polo escuro Ensanche (bonitas non son, pero tenme gracia correr por aí). A parte do Campus, na que parece que vas adestrando como calquera outro día da semana. O quilómetro e pico de Galeras e Salvadas, que pouco agradecido é! Vite, a min me parece a mellor parte da carreira. Realmente levamos 9km esperando a que chegue ese momento (para ben... ou para mal xD). Un penúltimo quilómetro recuperándote do peor... e preparándote para o mellor: un tobogán pola zona vella. Unha zona vella chea de público e cun ambiente especial. Isto é a Pedestre! E por isto ten case tres mil chegados a meta Aplauso

Moitas grazas polas túas palabras. Agrádanos moito saber que a desfrutaches dese xeito. Ata o vindeiro ano.
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 12:11
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Andrés61 escribió:
sonsuso escribió:
Carreira espectacular, carreira especial. Xa dende a subida en Concheiros comeza a ser distinta. Logo esas rúa polo escuro Ensanche (bonitas non son, pero tenme gracia correr por aí). A parte do Campus, na que parece que vas adestrando como calquera outro día da semana. O quilómetro e pico de Galeras e Salvadas, que pouco agradecido é! Vite, a min me parece a mellor parte da carreira. Realmente levamos 9km esperando a que chegue ese momento (para ben... ou para mal xD). Un penúltimo quilómetro recuperándote do peor... e preparándote para o mellor: un tobogán pola zona vella. Unha zona vella chea de público e cun ambiente especial. Isto é a Pedestre! E por isto ten case tres mil chegados a meta Aplauso
Magnífica descripción. Por eso vuelvo año tras año a esta Carrera.
Espero que la Organización tome nota de las críticas constructivas y felicitarlos por su esfuerzo y el de los voluntarios.

Muchas gracias. Tomamos nota. Saludos
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 12:13
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

XoseM escribió:
pois outro ano por alí a dar zapatilla na festa esta que montan en Santiago Aplauso

O de levar o chip no dorsal axudou a que non houbese tanto atasco (pareceume a min). O tempo aguantou e puidose correr ben a gusto, o eu polo menos paseino ben Bailar

Corresponde a organización analizar a baixada no número de inscritos/chegados, pero xa puido ler aquí algunhas razóns e propostas de mellora. Creo que todas as persoas que escribimos o fixemos con intención de axudar a mellorar.



sonsuso escribió:
[...], así como o plus ou guinda do pastel que sería cronometrar a subida a Vite.


non se che deu mal Guiño www.strava.com/segments/5889778

Sabemos que o facedes con intención de axudar e por iso vos estamos moi agradecidos. Saúdos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos