Foros ›
Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 10:02
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

O gran problema de esta carreira é O Correo, ten casi todo para ser unha referente a nivel nacional, ten un percorrido esixente e precioso, con moito publico, final no Obradoiro con dous ultimos km para disfrutar coma enanos, carreira para escolares que é unha pasada a de rapaces que hai....
Pero O Correo parece non querer facer nada para "evolucionar" un pouco e poder estar a altura da carreira que ten entre mans. Creo que a pedestre de Santiago venlle moi grande!!

O último tuercebotas/ Ad Cerne
EnriqueC

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/01/17
7 Carreiras
200 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 10:12
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

DoctorSlump escribió:


No hay el menor problema con la organización ni van a empañar nada. Cuenta, eso sí, con un pequeño embotellamiento al terminar, que puedes evitar saliéndote a cambio de perder un botellín de agua.

Discrepo. En la pasada edición sucedió...

El "Puente colgante" que pusieron en el Obradoiro fue "divertido". Se movía más que una clase de zumba. No hubo un accidente por que el Apostol estuvo atento e intercedió por las buenas gentes que estábamos por allí el año pasado.

Las cuatro...repito, cuatro papeleras que habían en la Calle Galeras para recoger las botellas de agua, dejando toda la calle llena de botellas por el suelo.

Y no hablemos de dinero por que es de mal gusto. (Y más por que yo no tengo)
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 10:57
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

XoseM escribió:
memphis_ESP escribió:

como novidade estaría ben que a subida a Vite fose cronometrada. Sería, na miña opinión, un plus moi interesante. Bailar

jaja si lle poñen un carteliño destos alí en Santa Isabel



e a xente saca forzas de onde sexa Mr. Green Demo sorrindo

Abofé que sí Mr. Green
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
299 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 11:49
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

Boas!!!
Pois parece que todo pode ser susceptible de cambio. Falando da carreira cun empleado, deses que levan 10 nominas de retraso no pago e ninguén fai nada por eles, dixome que se estaban a plantexar un cambio de datas.
Sempre foi un referente do último domingo de Outubro, pero agora parece ser que por un tema de pagos lles interesaria mais que foxe a primeiros de mes.
Non sei si se levará a cabo para proximas edicions pero é unha posibilidade.
Penso que si o fan van a perder bastante, pois ainda que non a promocionen nada moita xente garda esa data para dita carreira.
Veremos que sae de ahi.....
Bueno, esperamos ser da partida o dia 28.
Un saudo.
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
405 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 13:35
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

AJACAST escribió:
Despois de lervos teño unhas ganas tolas de correr esa carreira (nunca a fixen) e o mesmo tempo non quero saber nada dela. Curioso...
Polo que vexo é outro caso claro de cómo unha deficiente organización pode arruinar un percorrido '5 estrellas' Muro
Perillas escribió:
...Sin sair de Compostela, a nocturna en plan organización dalle mil voltas.
Ou a Santyago10k, q tamen a fixeron ben
Es impresionante, te va a encantar fijísimo !!! Bailar
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 16:04
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

boas , yo solo participe un año , pero seguramente de las carreras que mas me gustaron y mas me emocionaron , los dos km despues de vite , son simplemente impresionantes , de esas que hay que correr una vez .
el año que participe yo el 2016 , la organizaciòn un 10 .un saludo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 19:23
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

Señor@s, todos os anos o mesmo, dando paus a esta carreira, (o mesmo pasa ca Vig/Bay) non se esquezan de que esta carreira quen a organiza e a mantén ao longo de 40 edicións, é o Correo Gallego, que ten erros, pois si, tamén os teñen outras carreiras e non por eso estades todos os anos ca mesma matraca.

Aos detractores dela, se non vos gusta non a corrades, (e non o digo con mal tono, é o que fago eu con certas carreiras que non me convencen por determinados motivos) creo que nos derradeiros anos fixeronxe unhas cantas carreiras en Santiago e con remate na praza do Obradoiro, non só esta.
Esta carreira ata hai uns poucos anos era gratuita, e empezouse a cobrar polo que todos sabemos; os anotados e que non participaban, facilidade para recoller o dorsal, os días previos ou se non o mesmo día (en 2 capitais de provincia non os dan o mesmo día), 2 ou 3 pabillóns para ducharse.
Sempre coincide co cambio de hora, polo que non hai que madrugar para os que son de lonxe Moi feliz Moi feliz encima para ser en Outubro, a climatoloxía soe respetar.
Un circuito fermoso e super animosa e multitudinario o público, e non son só os familiares dos que corren, eu sei de xente de Santiago que xa o fai coma un tradición o de ir ver a carreira e ver aos coñecidos que a corren.

Eu esta carreira é a única de todo o calendario que non me perdo por nada, ata a fecha van 15 participacións e espero facela moitas máis.

Moitas grazas.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3861 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 20:39
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

memphis_ESP escribió:
Por se acaso se pasan por aquí... Mr. Green
Ola El Correo Gallego, como novidade estaría ben que a subida a Vite fose cronometrada. Sería, na miña opinión, un plus moi interesante. Bailar



Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 21:56
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

... Aparte das aglomeracións do final... que últimamente xa non me parecen tan exaxeradas como hai anos a única falla grave que ten ... e que seguirei demandando... e que penso que sería de gran axuda pra moitos ...é a falta de un roupeiro... De existir.. unhos cantos poderíamos deixar o coche na casa e ir no tren por exemplo...(xente de coruña.. Vigo... Pontevedra... ourense... vilagarcia..)..
Sexa como sexa... eu tamén espero estar o 28 na fotoquedada con Paco Bao e compañía.. e na liña de saída .. por 13° ano consecutivo pra sufrir Vite como cada ano.. e disfrutar deses 2 últimos kiómetros cara ó Obradoiro...
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2018, 7:32
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

Kurty escribió:
Señor@s, todos os anos o mesmo, dando paus a esta carreira, (o mesmo pasa ca Vig/Bay) non se esquezan de que esta carreira quen a organiza e a mantén ao longo de 40 edicións, é o Correo Gallego, que ten erros, pois si, tamén os teñen outras carreiras e non por eso estades todos os anos ca mesma matraca.

Aos detractores dela, se non vos gusta non a corrades, (e non o digo con mal tono, é o que fago eu con certas carreiras que non me convencen por determinados motivos) creo que nos derradeiros anos fixeronxe unhas cantas carreiras en Santiago e con remate na praza do Obradoiro, non só esta.
Esta carreira ata hai uns poucos anos era gratuita, e empezouse a cobrar polo que todos sabemos; os anotados e que non participaban, facilidade para recoller o dorsal, os días previos ou se non o mesmo día (en 2 capitais de provincia non os dan o mesmo día), 2 ou 3 pabillóns para ducharse.
Sempre coincide co cambio de hora, polo que non hai que madrugar para os que son de lonxe Moi feliz Moi feliz encima para ser en Outubro, a climatoloxía soe respetar.
Un circuito fermoso e super animosa e multitudinario o público, e non son só os familiares dos que corren, eu sei de xente de Santiago que xa o fai coma un tradición o de ir ver a carreira e ver aos coñecidos que a corren.

Eu esta carreira é a única de todo o calendario que non me perdo por nada, ata a fecha van 15 participacións e espero facela moitas máis.

Moitas grazas.

Creo que aquí ninguén criticou a cor de camiseta ou a música que teñen para animar. Moitos insistimos en que algo que non custa cartos (ou non excesivamente) coma o gardaroupas ou organizar mellor a chegada (basta con ver outras carreiras da mesma cidade) pois sería unha carreira de 10 e non quedarse nun 9 sen intento de mellora en anos.
Os detractores dis... Muro
Perillas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/06/16
12 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2018, 8:40
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

Perillas escribió:
...Sin sair de Compostela, a nocturna en plan organización dalle mil voltas.
Ou a Santyago10k, q tamen a fixeron ben[/quote]
A esa me refería
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2018, 11:15
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

Yo creo que si año tras año se hace hincapié en las mismas cosas (ropero, llegada, etc), el organizador no debería cruzarse de brazos y mirarse el ombligo diciendo que ya hace bastante porque la "mantiene".
Se trata de mimarla un poco más, creo yo, y mimar a los que la hacen posible en gran parte, que son los corredores. Nosotros también mantenemos este tinglado. Disimulando

Yo también voy de fuera y agradecería un ropero, como se pone en otras carreras en Santiago, y no esperar 20 minutos sudando a por el avituallamiento final en un callejón al que se olvidaron de ponerle puerta...que es para enfermar, por favor. Muerto

¿De verdad es tan complicado subsanar esto con un mínimo de interés?

Ahora si se trata de hacer minifundio gallego, en plan esto es lo que hay y si no os gusta os vais, (si me queréis, irse), pues entonces bien, que siga como está, y al final, muchos buscaremos otras opciones en Santiago que nos den más facilidades. Que las hay.

Ya se sabe: Renovarse o morir. Disimulando

Dicho lo cual, espero estar un año más, como gran "detractora" que soy de esta carrera Ríndose Mr. Green
vane_fcb

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/01/10
0 Carreiras
159 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2018, 11:50
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

Buenos dias,

Os hago llegar esta información que me pasó alguien de la organización

XLI CARRERA PEDESTRE POPULAR DE SANTIAGO.
Domingo 28.10.18, a las 10:00 horas.
Inscripciones On-line desde el sábado 6.10.18 al domingo 21.10.18 a las 24 horas.
Presencial Corte Inglés del martes 9 al sábado 20.10.18 y el resto como siempre + -.

Un saludo
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2018, 19:47
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

Pois teremos que adestrar e anotarnos

You´ll never run alone
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2018, 19:48
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

E coma Jotaeme a 12+1

You´ll never run alone





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos