Foros ›
Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 8:59
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

Buenos días.

Os confirmo que la carrera se celebrará en su fecha habitual, el domingo 28 de octubre a las 10 horas (proba absoluta).

Sobre la carrera, no entiendo muy bien algunas crítticas, la verdad. A mi me parece la mejor de Galicia sin duda, a nivel de logística y recorrido, pero claro está que todo se puede mejorar. Nos vemos el 28 de corto Guiño .

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Set 2018, 13:25
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

derek escribió:
Buenos días.

Os confirmo que la carrera se celebrará en su fecha habitual, el domingo 28 de octubre a las 10 horas (proba absoluta).

Sobre la carrera, no entiendo muy bien algunas crítticas, la verdad. A mi me parece la mejor de Galicia sin duda, a nivel de logística y recorrido, pero claro está que todo se puede mejorar. Nos vemos el 28 de corto Guiño .
Estoy de acuerdo. Lo único que podría mejorar con cosas como el ropero que para los que vamos de fuera supone un gran servicio.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2018, 18:48
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

Esto vaixe movendo pouco a pouco. Xa empeza a sair a información.

championchipnorte.com/...e-santiago
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2018, 22:45
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

Kurty escribió:
Esto vaixe movendo pouco a pouco. Xa empeza a sair a información.

championchipnorte.com/...e-santiago


.... pois sí... e xa poñen ben claro e en maiúsculas. " NO HABRÁ SERVICIO DE GUARDARROPA".... por si había algún que se pensaba que esta peticion tan absurda e gravosa iba a ser atendida... Muro Muro Muro

.... en fíns... outro ano mais a leva-lo coche ...
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 7:34
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

"Tres camións da Panorama aparcados na Plaza do Obradoiro farán de gardarroupa para as persoas que corran a Pedestre"



"...puxemos o algoritmo do gugle a facer horas para que atope unha disposición dos remolques que, estando na plaza, non estorben (moito) na hora de saír do corralito", declarou a autoridade competente.

PERO NO ESTÁ CONFIRMADO OFICALMENTE Mr. Green

-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 30 Set 2018, 7:36
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Esto si que é OFICIAL!! Aplauso Aplauso Bailar

10 DORSAIS!!!

-- Chámame "ghose"
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 01 Out 2018, 6:25
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

XoseM escribió:
"Tres camións da Panorama aparcados na Plaza do Obradoiro farán de gardarroupa para as persoas que corran a Pedestre"

Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Lun, 01 Out 2018, 11:56
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Este ano ten premio dobre: chegada ao Obradoiro e catedral sen andamios! jejeje

Agora falando en serio, unha carreira que é o que é. Grande e clásica tanto para recibir críticas como para ser das máis especiais e nas que máis se disfruta. Eu intentando ser obxectivo e limitándome unica e exclusivamente á organización da carreira, creo que non merece tantas críticas. Podía anunciarse con meses e facelo a bombo e platillo, si, podía, pero non o fan e non pasa nada. Non é unha maratón, nin se quera unha maratón, non require ese tipo de preparacións, e como xa se dixo, todos sabemos cando vai ser (salvo cousa rara). Tamén podía ter un mellor avituallamento final, pero non o ten, e que? Ten o xusto e necesario; outra cousa é o atasco que se forma (descoñezo se hai outras opcións loxísticas). O servizo de gardarroupas si que é algo a mellorar, así como o plus ou guinda do pastel que sería cronometrar a subida a Vite.

Eu despois de varios anos indo, non son capaz de atopar algo realmente mellorable máis alá do servizo de gardarroupas (necesario) e de algún aliciente máis como podería ser a subida cronometrada (descoñezo o gasto que suporía económicamente). O outro son cousas mellorables ou non, pero como calqueira carrera que hai en Galicia, unhas mellores e outras peores. De feito, se tan malo é o avituallamento, por que esperamos por el e non imos directamente a pola botella de auga do coche (ou gardarroupas se o houbese) ? Pensando

Sexa como sexa, estaremos na saída Bailar
ferreirós

Novo foreiro
Novo foreiro
27/08/12
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2018, 10:12
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Os últimos kilómetros pola zona vella e a chegada no Obradoiro son un verdadeiro premio.
Cando eu ou calquera dos foreiros facemos suxestións para mellorar, coma o servizo de gardarroupa, tratar de organizar mellor o recorrente atasco final ou evitar "ideas" coma a da ponte temblorosa do ano pasado, non o facemos por ser detractores da carreira, facémolo por tratar de que algunha vez se nos escoite e demos o salto de calidade que realmente merece unha carreira coma esta.
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 02 Out 2018, 14:58
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

gústame a pro posta de sonsuso de cronometrar a subida a Vite. Sería un aliciente para os que competimos contra os compañeiros e así teriamos de qué falar o Luns no traballo.

En canto ó avituallamiento, recomendo correr máis e xa veredes como se chegades por debaixo dos 50 minutos non hai apenas cola para coller una auga. Eu o ano pasado tarde 3 minutos exactos dende a cegada ata volver a subir por atrás hacia o obradoiro coa miña agua na man...Ahí tedes outro aliciente para entrenar duro! Eu saio agora a ver se melloro en costas...
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2018, 8:50
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Yo la verdad es que no veo hacer un ropero para 7000 personas ... logísticamente es un poco complejo, la verdad. Yo ni me lo plantearía, pero es una opinión personal.

Sin embargo lo de cronometrar la subida a Vite por lo mítica que es lo vería un puntazo. Sobre el avituallamiento final no puedo opinar, me sienta de pena comer después de correr porque lo devuelvo todo, así que nunca como y con un botellin de agua me es suficiente, esto sin contar las birras postcarrera, pero esto ya no es cosa de la organización Guiño .

Por cierto, la carrera se present este viernes a las 12, entiendo que ese mismo día se abren las inscripciones. Yo llevo corriendo esta carrera desde pequeño y lo intentaré hacer de nuevo.

Un saludo y a correr!!!!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2018, 9:48
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Joslem escribió:
.

En canto ó avituallamiento, recomendo correr máis e xa veredes como se chegades por debaixo dos 50 minutos non hai apenas cola para coller una auga. Eu o ano pasado tarde 3 minutos exactos dende a cegada ata volver a subir por atrás hacia o obradoiro coa miña agua na man...Ahí tedes outro aliciente para entrenar duro! Eu saio agora a ver se melloro en costas...

... e si chegas antes de 37 minutos ata podes levar 1000 euriños... Muro Muro Mr. Green Mr. Green
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2018, 12:26
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

jotaeme escribió:
Joslem escribió:
.

En canto ó avituallamiento, recomendo correr máis e xa veredes como se chegades por debaixo dos 50 minutos non hai apenas cola para coller una auga. Eu o ano pasado tarde 3 minutos exactos dende a cegada ata volver a subir por atrás hacia o obradoiro coa miña agua na man...Ahí tedes outro aliciente para entrenar duro! Eu saio agora a ver se melloro en costas...

... e si chegas antes de 37 minutos ata podes levar 1000 euriños... Muro Muro Mr. Green Mr. Green

Molón Molón

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2018, 17:24
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Xa está publicado o regulamento e toda a información en championchip:
championchipnorte.com/...e-santiago
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 04 Out 2018, 13:03
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

ante a posibilidade de impersonalización o fío aberto

www.correrengalicia.or...mp;t=21035

permanece pechado ate que "la oficialidá" decida. Pero igual hai que pechar este e darlle vidilla ao outro. No ínterim, proseguimos aquí.

pedestresantiago escribió:
Este viernes 5 de octubre se presentará la edición número 41 de la Carreira Pedestre de Santiago, organizada por el Grupo Correo Gallego Aplauso . Se celebrará el domingo 28 de octubre de 2018, a las 10.00 de la mañana. Os dejo en el enlace todos los detalles sobre la inscripción y las normas. Como todos los años, repartiremos numerosos regalos entre los participantes gracias a nuestros patrocinadores y colaboradores: Xunta de Galicia, Sogama, Concello de Santiago, Caixabank, El Corte Inglés, Coca-Cola, Aquabona, Reale, Gadis y Hyufersa. Si os apasiona el running, os garantizamos que no os defraudará la carrera, que nos permite disfrutar de la ciudad de Santiago de una manera distinta Frecha www.elcorreogallego.es...;preview=1


-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos