Foros ›
¿Qué te parece el nuevo diseño?
Mucho mejor
24%
24% ( 21 )
Mejor
31%
31% ( 27 )
Igual
1%
1% ( 1 )
Peor
36%
36% ( 32 )
Mucho peor
6%
6% ( 6 )

Votos Totais : 87

Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2018, 17:28
Asunto: Re: Rediseño Mayo del 18

Gracias por el comentario Home de Nejro. La idea del cambio es que sea más sencillo y rápido escribir los tiempos. ¿A alguien más le parece incómodo no poner un separador entre horas, minutos y segundos?
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2018, 17:53
Asunto: Re: Rediseño Mayo del 18

Pues a mi me gusta... Pero yo soy facilón Guiño
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 09 Xuñ 2018, 22:46
Asunto: Re: Rediseño Mayo del 18

Esperei unhas semanas para comentar nada, porque ao principio había cousas que se me facían raras, pero non sabía se era cuestión de acostumarse ou que non me gustaban. E a verdade é que agora xa navego pola web sen problema algún, así que a min gústame o cambio. Na versión móbil hai moita diferencia (para ben!) e na normal de ordenador nada que dicir. Así que noraboa Admin!

Só dúas cousas:
-Na versión web, non atopo ningunha opción para pechar (ou cambiar) a conta de usuario unha vez aberta. Existe e non a atopo? De non habela creo que é necesaria engadila. Eu polo menos non a atopei.
-Falo de memoria, pero creo que a orde das carpetas do foro no desplegable do móbil non é o mesmo ca no ordenador (no menú da dereita). Poñelos igual pode ser unha opción para homoxeneizar as versións.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2018, 4:59
Asunto: Re: Rediseño Mayo del 18

Es cierto! En la versión móvil tampoco yo veo como hacer log out.

Por mi parte, lo que he observado es que ahora ya no saltan avisos cuando llegan mensajes privados nuevos. Antes salía una ventana tipo "pop-up" pero ahora ya no. Y era muy útil para darte cuenta de que tenías nuevos mensajes en la Bandeja de entrada.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2018, 16:17
Asunto: Re: Rediseño Mayo del 18

Hoy durante una carrera me han comentado que echan de menos tener un link directo a la sección de fotos en la zona superior derecha como había antes (el dibujo de la cámara)
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 14 Xuñ 2018, 13:58
Asunto: Re: Rediseño Mayo del 18

Gracias Sonsuso e Amina.

Para pechar a conta hai un botón nos foros, o da porta cunha frecha arriba á esquerda, pero non queda claro e pode confundirse con 'Voltar atrás'. Haberá que buscar outro xeito.

Tamén pode pecharse, na versión ampliada, no botón vermello 'Saír' dentro de 'A miña conta'.

A orde das carpetas dos foros é diferente. Tomo nota para facer versións idénticas.

Queda anotado lo de los 'pop-ups' y el botón directo al foro de fotos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos