Foros ›
Autor
Mensaxe
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2018, 13:19
Asunto: CAMOVI

No he visto hilo abierto. Si está, por favor, disculpad.

Hablando de mayores, me emocionó ver esta noticia. En cualquier caso, ¡enhorabuena! Impresionante, qué fenómeno. Aplauso Yo de mayor quiero estar igual de bien. (O la mitad) Disimulando

www.lavozdegalicia.es/...ign=fbferr

Por cierto, que me extraña que en la noticia no salgan los nombres de las ganadoras de las pruebas Pensando Ni la primera...
zonasilvia

Maratoniano
Maratoniano
5/09/10
0 Carreiras
72 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2018, 7:45
Asunto: Re: CAMOVI

E que nin na páxina de. Facebook da Camovi fan mención algunha. Coma se ningunha participara.


Noraboa a tod@s.
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2018, 8:21
Asunto: Re: CAMOVI

zonasilvia escribió:
E que nin na páxina de. Facebook da Camovi fan mención algunha. Coma se ningunha participara.


Noraboa a tod@s.
La verdad es que me ha dejado flipado el asunto. Siento vergüenza. Quiero pensar que ha sido un despiste pero inexcusable no obstante Nono
CorredoirasBueu

Organización
Organización
7/04/15
0 Carreiras
233 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2018, 13:38
Asunto: Re: CAMOVI

Foi un despiste por parte da organización, moitas cousas para un só día, no é unha escusa pero lamentan o erro e seguro que para o ano no volve a pasar, (eu non son organización pero comentei con eles este olvido). Eu corrín a 42K que gañou María Ferreiro Pérez do equipo BOX001 OURENSE RUN MANIAK (ésta corredora tamén gañou nos 21k de Oia¡¡ hai que estar atento a ela pode ter un bo ano na copa galega de montaña), segunda quedou Sandra Fernández Yáñez do Xesteiras e terceira Davinia Corrales García do "la bicha". Repito que non son da organización e que non é escusa pero seguro que en próximas edicións non volven a cometer este erro.
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2018, 19:08
Asunto: Re: CAMOVI

CorredoirasBueu escribió:
Foi un despiste por parte da organización, moitas cousas para un só día, no é unha escusa pero lamentan o erro e seguro que para o ano no volve a pasar, (eu non son organización pero comentei con eles este olvido). Eu corrín a 42K que gañou María Ferreiro Pérez do equipo BOX001 OURENSE RUN MANIAK (ésta corredora tamén gañou nos 21k de Oia¡¡ hai que estar atento a ela pode ter un bo ano na copa galega de montaña), segunda quedou Sandra Fernández Yáñez do Xesteiras e terceira Davinia Corrales García do "la bicha". Repito que non son da organización e que non é escusa pero seguro que en próximas edicións non volven a cometer este erro.

Ainda que enlacei no último post no que se mencionaba o do facebook da CAMOVI eu falaba mais que nada dos da prensa Disimulando
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2018, 19:40
Asunto: Re: CAMOVI

Eu penso que foí un erro lamentable da prensa poís, o meu parecer, os organizadores da proba non son para nada excluintes ca participación feminina.
E iso se poder ver na web da proba ou no facebook, onde anuncian a participación tanto de corredores coma de corredoras.
Un saudo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos