Correr en Galicia, carreiras populares. Corre, sinte, vive... Carreras Populares en Galicia Calendario O Circuíto Fotos Mapa
PortadaCalendarioForosA miña conta Activar contenido
Foros ›

Circuito Galego de Carreiras por Montaña
Foros de debateCarreiras de Montaña
Publicar novo tema   Respostar ao tema
Ver tema anterior { View newer topic }

Autor
Mensaxe
RingoStu

Novo foreiro
Novo foreiro
29/10/14
10 Carreiras
37 Mensaxes
O Grove
EnvíoPublicado: Lun, 16 Abr 2018, 21:02    Asunto: Circuito Galego de Carreiras por Montaña Respostar citando

Boas teño unha duda respecto o circuito, no cartel de este ano (2018) pon que a primeira carreira é a de CAMOVI Viveiro, o ver esta noticia pon que a de mondoñedo é a primeira proba, como o ano pasado, a diferencia é que no cartel do 2017 si sae como primeira proba;

www.lavozdegalicia.es/...4C9991.htm

Neste ano non aparece e sin embargo sigue sendo a primeira proba, como se entende esto, alguen mo pode explicar??? Ata na pagina do FGM non aparece a de Mondoñedo.
No Pain No Glory
Ver perfil de usuario
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
108 Mensaxes

EnvíoPublicado: Mar, 17 Abr 2018, 9:11    Asunto: Re: Circuito Galego de Carreiras por Montaña Respostar citando

Bos días RingoStu, esa noticia na Voz de Galicia é errónea. CAMOVI, é a primeira proba da Copa Galega. Este ano Toxiza non está no Circuito. O cartel da web da FGM está correcto, así como a web TERRA.
Un saudo.
Ver perfil de usuario
RingoStu

Novo foreiro
Novo foreiro
29/10/14
10 Carreiras
37 Mensaxes
O Grove
EnvíoPublicado: Mér, 18 Abr 2018, 12:52    Asunto: Re: Circuito Galego de Carreiras por Montaña Respostar citando

Xa me parecia, moitas gracias
No Pain No Glory
Ver perfil de usuario
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Respostar ao tema    Foros de debate -> Carreiras de Montaña Tódalas horas son GMT + 2 Horas
Páxina 1 de 1

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos

Categorías
Donde
 Foreiros: