Foros ›
10ª Meia Maratona Manuela Machado
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 21 Xan 2008, 6:31
Asunto:

Magnífico ambiente plenamente xustificado pola espléndida meteoroloxía e a celebración do campionato de estrada de Portugal.
Quecemento pola avenida da carreira, cámara en man facendo fotos turísticas e percurando sitio para xantar mais tarde. Volta á liña de saida, poño a kanmiseta e miña dona dí: "mira outros de correr en galicia" saio como unha chispa tras deles e remato o quecemento cun pequeno grupo da grande familia (marola, jabelo, Pregunta ) ....

Imos á percura da saida... algo mal organizada pois a xente da mini-maratona se meteu polo medio dos da carreira principal e a rúa era estreita para a participación que había; soa o disparo de saida, a carreira que non vai, pasan uns segundos alí parados e logo imos andando aínda uns metros... O pasar pola saida poño o crono en marcha hai motos na rúa e o público prolonga o embudo das gradas e os valados ainda uns metros mais. Ã? entrar na Praza da Galiza por fin boto a correr iso sí, pola beira rua e esquivando postes, sinais e xente... Ata ben chegado o 1º Km. non noto que estou nunha carreira; logo vou tentando non me lanzar e axusta-la pegada.
Viramos baixo a vella ponte e xa noto os efectos do sol, vou falando cun galego que me saudou; estou moi contento de correr sen nengunha molestia e me sinto moi comodo así que apreto, atopo un compañeiro do foro, e imos esquivando xente e avanzando posicions. Cabo do mar viramos, aire de fronte non moi forte e que a min me refresca. Sego con gañas, axustando a pegada e tentando achegarme ás espaldas que levo diante, bebo que estou a sudar coma si fose verán. Ã? paso polo centro primeiras fotos de Lentoperosejuro ó paiaso do pallerio.
Entre o 8 e o 10 afrouxo un pouco mais logo me decato de que vou ben e que todo o circuito é prácticamente chan así que me zurro outro pouco. No 11 atopo a outro compañeiro que vai algo afundido, ofrezolle as costas para se cubrir do vento mais non pode e mándame seguir... Vexo un par de grupos ó alcance e tiro coa gaña de saberen onde é que está o meu límite... No Km. 14 teño que voltar a afrouxar porque as pernas avisan de cansancio. Vexo a costa do circuito e me reservo, xa na baixada tiro con gañas e chego bastante contento.(1:01:47 oficial, 1:01 polo meu)

A min o circuito gustoume salvo a saida o tema é que nun día con VENTO a cousa pode ser fastidiada... Saudei a gallego as dúas veces que me crucei con el mais ia moi reconcentrado. Logo Fema sinaloume o camiño ás duchas que estaban ateigadas de xente de arriba do miño por certo, algo escasas de espazo, mais con auga dabondo para tod@s.
A bolsa de agasallos é das que noutras probas che piden 20 â?¬uros por ela.

En resumo, gustoume; haberá que voltar á media outro ano.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 21 Xan 2008, 9:12
Asunto:

Carrera que merece mucho la pena. Organización ejemplar. La bolsa del corredor buena. Mucha animación. Ciudad volcada con una carrera., que participa hasta el primer ministro portugués, como uno más, aunque rodeado de guardaespaldas, pero en yo también ayer vi, a otros much@s, que también parece que llevan guardaspaldas.

Impresionante nivel de atletas portugueses (Eduardo Henriques entre ellos, a éste lo admiro desde que que lo vi ganar en el cross de Torredonjimento con una solvencia espectacular), yo en lo personal muy contento porque después de 4 carreras acabando fatal de los gemelos/sóleos, ayer no protestaron en ningún momento, pero (yo siempre tengo un pero), entre el 7 y el 8, me vino un dolor de repente en la parte de atrás del muslo derecho, zona de isquiotibiales creo, que casi me hace abandonar y que me dejó muy preocupado después). A pesar de todo, pude llevar el ritmo propuesto, por encima de 4â??40â? hasta el 10 y tratar de acabar lo más rápido posible los últimos 5, y a pesar de las molestias, así fue. Está claro que ayudó a ello mis compañeros de viaje, en este caso, Barrachina y Vouamodo.
No quisiera dejar de nombrar a lentoperseguro, que a pesar de estar lesionado, allí estaba en la ingrata labor de hacer fotos y dar ánimos, espero que pronto se recupere porque lo necesitamos más en la ruta. (o en el monte según se tercie)


Dar la enhorabuena a l@s participantes de la minimaratona Abraiado e caminhada porque es la manera de empezar en estos de las populares.

Aunque sea de otro post, la comida, como siempre, inmejorable.

Ah! por cierto compro canoa, con instrucciones, para uno de mis próximos retos el quincualón de Pitiegua (liantes que sois unos liantes).

Próxima estación con parada Padrón, sino cae algún cross antes.

Saludos

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 21 Xan 2008, 11:10
Asunto:

derek dixo: xa nas duchas encontro Castiñeiras (que nadie pense mal, aínda que está mazizorro ) ¡miña nai querida! non sei como tomar esto derek Ríndose , espero que me respetes que son un home casado Ríndose Ríndose Ríndose
Breve resumen:
Chegamos as 9 hora portuguesa. Aparcamos fácil, gratis e preto da saída. Frío, fai frío, imos recoller o dorsal e entramos nunha cafetería donde atopamos a Jabelo, Lentoperosejuro, Marola, Fema, Barrachina (un pracer coñecerte), Vouamodo e toda a tropa que estaba con eles. Tomar café, falar un pouco e imos cara o coche a porse juapos. No camiño saúdo a Supermoraris, Elena Naveiro e o seu bebe, tamén vexo a banderas e gallego, ufffff, igoal me esquezo de algún, pero eran moitos e por todas partes.
A saída efectivamente é un pouco caótica; eu por un intre pensei que estaba na zona equivocada, rodeado de periodistas, camaras, fotógrafos, e preguntandome ¿quen lles dixo a estes que estaba eu aquí?.
A carreira ben, o obxectivo estaba claro, non sufrir, a táctica foi a correcta e a compañía de Urko fenomenal. Coma sempre cheguei de primeiro, polo tanto todo perfecto.
O dos vesturarios xa é outra historia, un cuarto para 8 persoas e alí estaban 20. Trato de facerme sitio sin tocar moito por aquelo de que o roce fai o cariño, pero é imposible, o levantarme de desatar os tenis, atopo o cú de un tipo que estaba encima do banco, ¡jasús!. Cando penso que xa pasei desapercibio e non vou sair da ai como la reina de los mares, oese a voz de derek ¡coidado cas carteiras que chegou castiñeiras!, boeno, o soño de calquer gay que se precie (non é o meu caso) feito realidade, por uns intres son o centro de atención de 20 machotes todos en xirolas.......esta ma pagas derek.
ESTE COMENTARIO SOAMENTE Ã? PARA A SECCIÃ?N MASCULINA (non me fago responsable das conclusións as que cheguen as féminas si leen esto):
O mellor da carreira foron as cachiñas de unha corredora portuguesa, ¡cousa bonita! de feito as dúas veces que pasou o lado noso, o pulsometro de Urko marcou 250..............el mesmo recoñeceu que sin en vez de levar o chip no tenis o leva noutra parte do seu corpo, chega o chip 10 minutos antes que el.
¡Vaites crónica asexual me saleu!.
aficionado

Montañés
Montañés
6/11/07
0 Carreiras
501 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Xan 2008, 11:32
Asunto: Viana

Llegamos a Viana y en aquellos momentos 9:45 hacía una brisa fresquilla. Fuimos a recoger los dorsales, se efectúa con rapidez pues en un sobre esta el dorsal y el chip con lo que hace innecesario buscar dos veces. Nos tomamos el correspondiente café, a mi me supo a gloria, y allí nos encontramos con [u]Lentoperosejuro[/u], siempre dando ánimos, y con Barrachina ,luego nos fuimos a cambiar para efectuar el correspondiente calentamiento.
Este lo efectuamos por donde iba a transcurrir la carrera. Al final del mismo y ya próximos a la hora de salida el sol se va imponiendo y la temperatura ya subió por lo que se estaba muy bien al sol.
Vamos hacia la zona de salida, allí nos encontramos con foreros conocidos como Marola, Jabelo, Gallego, Banderas etc., la mayoría de Santiago que es de donde mas conozco. La ultima vuelta de calentamiento con Marola y Jabelo y me presentan a Kanpalleiro, me alegra haberlo conocido, y desde aquí mi felicitación por la carrera realizada.
Nos vamos a colocar para la salida, estamos en la parte trasera, mucha gente. Se da la salida pero la parte trasera tarda en ponerse en movimiento, el primer kilómetro es un continuo sortear a gente. A partir de aquí con un ritmo aceptable para mi sobre 4:10 fui, en general, adelantando posiciones. Durante un rato fui con Kanpalleiro, pero luego baje un poco pues temía que me pasase como en Ferrol, al final me di cuenta que no fui valiente y que debiera seguir con él pues terminé con muy buenas sensaciones. El tiempo 1:03:13, según mi reloj marcando el inicio cuando pase por la salida 1:02:22, lo que indica lo que tardamos en salir los de atrás del pelotón, me deja muy contento y habiendo disfrutado de una hermosa carrera.
El circuito se hacía un poco aburrido al llegar a pasar tres veces por el mismo sitio, pero tenia la ventaja que nos cruzábamos varias veces,con lo que los que íbamos en carrera podíamos ver a los primeros, y a estos es una maravilla verlos correr y en esta prueba en concreto tanto ellos como ellas iban muy rápido.
En las duchas me encontré con Urko y Castinheiras y me comentaron algo que espero que se confirme, ellos dirán.
En resumen, un día muy agradable, carrera de la que disfruté y muy buena organización.
Al final de la mañana yo tenía que regresar a casa por lo que no pude quedarme en Viana, y bien que lo siento.
Enhorabuena a los premiados, y a todos los participantes.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 21 Xan 2008, 11:44
Asunto: Re: Viana

aficionado escribió:
En las duchas me encontré con Urko y Castinheiras y me comentaron algo que espero que se confirme, ellos dirán...
Castinheiras, ó final todo Dios se atopou contigo nas duchas. Esto xa empeza a dar que falar Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose . Por certo, perdón por ridiculizarte coas miñas bromas... Guiño . Unha aperta, campión e vémonos na próxima.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 21 Xan 2008, 12:18
Asunto:

ja, ja, ja......alí nas duchas debiamos estar todos os da carreira, máis non cabiamos. Non tes que pedir perdón por nada, estou de coña e aproveito a túa ocurrencia. Alegreime moito de verte e de falar contigo e tamén de estar con Aficionado que antes non o mencionei.
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 21 Xan 2008, 15:08
Asunto:

Pues yo tb me apunte al final. Gran dia para hacer lo q fuera, aunque por mi parte bastante tocado de la rodilla. Habrá q dejar esto del futbol sala o pasar de seguir corriendo. La decision despues de la Maraton de Barcelona.
Super ambiente de los de nivel en cuanto al atletismo, eso si, como dice Kandpalleiro, la salida para los q vamos por detras.
El recorrido muy facil pero muy aburrido para mi gusto, solo habia un repecho en el ultimo km.
Al final, yo un poco menos q algunos de vosotros. 1h05min
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 21 Xan 2008, 15:22
Asunto:

Grandiosa carrera la vista desde la barrera por mí y por mi beibi. Gran despliegue de medios humanos y materiales. Nada que ver y sí mucho que envidiar por lo menos por mí , a juicio de lo que ví ayer.

Saludé a varios foristas y tristemente también envidié no poder estar en la partida. En mi lugar Elena dejó el pabellón forero y gallego bastante bien. Finalizó en puesto creo que 26º en la categoría femenina, y después del gran nivel que había, recordemos que era campeonato de portugal de 15 kms., estoy muy contento por su actuación´ya que hizo 1h 01'16" en los 15 kms a una media de 4'05" por km. Además finalizó como 1ª gallega, aunque en las listas figura,creo que por error una atleta de 52 años del club Veteranos de Samil. creo que es error porque entró según el chip la 10ª mujer, pero, creo que no es posible. Para daros un ejemplo del nivel que había, Leonor Carneior,atleta portuguesa que todos conoceis, quedó aquí la 7ª clasificada femenina . Es increible su puesto porque Leonor es una extraordinaria atleta que tiene marca mínima para ir a las olimpiadas de Pekín en maratón con creo que 2h 31'.

Un saludo a todos los foreros que finalizaron la prueba.
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 21 Xan 2008, 17:49
Asunto:

Perfecto debut internacional, debut en la distancia y por tanto records personales a superar.
Dificil superar la organización y el trato que nos dieron los vecinos ( creo que mejorará en la ultra geires...) pero como siempre insuperable la compañía y la jornada pasada con todos los forer@s y acompañantes.
En mi caso tb me gusta el circuito cerrado ya q te vas juntando con todo el mundo y si encima tienes la compañía de Fema y vouamodo no os lo podeis imaginar.
Un placer conocer a Castinheiras, Kandepalleiro, y siento no haber visto y animado, siempre en la lejanía a Yomismo y a Derek.
Felicitaciones a nuestros vencedores.
Mi carrera bien y con buenas sensaciones ni a tope ( sufriendo) ni demasiado relajado. Al final sobre 1:09 ( sería algo menos por la salida)
Sólo decir q espero repetir y que siento haberme perdido esos tremendos espectáculos de las duchas.....otra vez será
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 21 Xan 2008, 22:30
Asunto:

A parte do tema da "confraternización" nas duchas que tantos tivestes... e a participación do Primeiro ministro portugués (dando exemplo) só facer fincapé nun tema.

O inscribirme fixen, coma sempre, mención de Correr en Galicia como equipa e a organización meteu o meu dorsal e o de outro compañeiro que fixo o mesmo nun sobre; ós que puxeron "Correr en galicia.org" tamén lles pasou o mesmo. Por sorte coido que non se extraviou ningún dorsal nen chip e, polo tanto, a nosa participación como 'clube' foi todo un éxito...

Agora hai que se por de acordo en que poñer EXACTAMENTE á hora de inscribirmonos nas carreiras no apartado "Clube".

Na web da mmviana xa están as fotos deste ano.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 21 Xan 2008, 22:35
Asunto:

Supermorais, lo que dices es de alucinar. Ayer me puse a hojear las clasificaciones y no es normal lo que corre esta gente. Hubo casi 15 hombres que bajaron de 3' el km y en mujeres, bueno, ni que decir tiene. Que Leonor que el otro día disputó el Cross de Amorebieta e hizo 3ª entrando con la 2ª keniata, que haya hecho ese puesto es increible; pero bueno, en portugal se mima mucho este deporte. La escuela de base funciona y los resultados son más que palpables. Y eso que faltaba la artillería pesada: Rui Silva,....
Saludos.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Xan 2008, 17:36
Asunto:

Un día precioso para correr este domingo en Viana, bo tempo boa carreira, ainda que, como Derek eu prefiro a Media Maratón; e gran participación. Cando estaba quentando cruceime con Eduardo Henriques que estaba facendo uns progresivos. ¡Miña nai que zancada!. Tamén fun un pouco nos primeiros quilometros con o Gran Kandepalleiro, debo ser o galego o que se refire, pero levabame un pouco co gancho e decidín soltarme. O final fixen 1h 4' 11'', peor do que esperaba que era sobre a hora e dous miutos, pero bueno, pasamolo ben, e ainda estamos en Xaneiro cos kilos do Nadal.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 23 Xan 2008, 0:49
Asunto:

Cequelinhos, ti tranquilo que despois de Nadal é o habitual, e a primeira toma de contacto con esa distancia soe ser dura.
respecto o que dis da media, creo que para o ano volverán afacer a media maratón. Saúdos.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 23 Xan 2008, 10:37
Asunto:

Eu tamén estiven en Viana e vou facer un pequeno comentario da carreira. O día como era de esperar foi moi agradable (pero eso xa o sabemos). A carreira vista dende fora pareceume moi bonita. Hai duas cousas que destacaría: 1ª, o nivel dos participantes. Ã? unha ledicia ver correr a superdotados, e en Viana había moitos e moitas. non estou moi acostumado a ver carreiras,xa que xeralmente participo, pero algunha teño visto e esta foi unha das máis impactantes en canto á calidade. A 2ª cousa que me chamou a atención foi a andaina. Saíron diante os da silla de rodas, despois a carreira de 15 km, despois os da minimaratona e o final os da andaina. E alí viñan xentes de tódalas condicións, (xovenes, vellos,gordos,...) e todos co seu dorsal a darse o paseo matutino...alucinante o espíritu que se respiraba. Do resto da carreira que falen os que participaron, que son os que máis cousas poden decir.
Moitos foreiros, quedeime cas gañas de falar con kandepalleiro ( que ademáis temos que falar contigo, ¿en qué carreira imos coincidir?) e dos que coñezo despistouseme yomismo, aínda que creo que en carreira vino unha vez.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 23 Xan 2008, 11:41
Asunto:

Mi minicrónica espero... Disimulando

Mañana fantástica para correr un poquito de frío cuando llegamos, pero después en carrera hasta pasé calor y eso que esta vez no me equivoqué de equipación... Mis sentimientos con respecto a la lo hecho por mí en la carrera son encontrados, por un lado no la preparé, con esto quiero decir que no había descansado nada, llevaba dos semanas subiendo km por esto del maratón de Barcelona, lo que sumado al viernes que había entrenado, al sábado con entrenamiento por la mañana y tenis por la tarde, hizo que posiblemente no llegara muy fina... y digo posiblemente porque nunca sabes como hubiese salido de otra forma... del tiempo no me quejo, me sailó en un poco más de 1:08, que no está mal, ya que corrí a a 4.30, pero no lo hice como me gusta, sufrí más de la cuenta y eso me produce malas sensaciones y encima, con el lujo de llevar de liebre a Jabelo, que como siempre, cuando me ve mal, no para de animarme en todo el rato, que si relájate, que si acorta la zancada.... si hasta me contó como hacía el entrenador, para motivarlo, cuando él jugaba al fútbol!!!!
Ya le di cien mil veces las gracias, pero lo vuelvo a hacer en público... Por cierto va tan sobrado, que yo creo que va a hacer un estupendo maratón en Barcelona... Un bico especial para él. Guiño

Bueno, a lo mejor me véis muy pesimista, pero tengo tantas ganas de hacerlo mejor que a veces me paso.... , pero también tengo que decir que quedé de quinta gallega y me dieron un premio de 15 euros!!! y eso si que no lo esperaba :-D. Y si hubiese competido como portuguesa hubiese quedado de 2º en mi categoría (la primera llegó a un par de segundos delante de mi.... si lo llego a saber... Demo sorrindo )

El resto fantástico todo, la bolsa del corredor impresionante: botella de viño verde, dos camisetas, paquete de pastelitos, isotónica y algunas cosas más... que más se puede pedir... Bailar La única pega fue, como ya comentasteis algunos, la salida, tan lenta que parecía la de Santiago y luego igualmente complicadísimo el ir sorteando gente que hace perder un montón de veces el ritmo.

Muy contenta de volver a encontrar a Kandepalleiro, hablar con Kurty, Derek (que estaba contentísimo... :-D)... y como siempre a los demás, que no nombro porque ya nos vemos de sobra... Moi feliz

Destacar el ambiente del exterior de las duchas masculinas (realmente había alguien dentro???? Disimulando ) porque yo también vi a Castinheiras... y no totalmente vestido..... Demo sorrindo Silbar Ríndose :lol:
Ríndose

Y nada más, bicos para tod@s. Guiño


Última edición por Marola o Mér, 23 Xan 2008, 15:58; editado 1 vez





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos