Foros ›
MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2018, 6:48
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

papero escribió:
Si no dan los dorsales el mismo día, menuda cagada, no lo veo normal y menos en una carrera con límite 500 plazas y que con casi toda seguridad no se cubrirán. A una media viene gente de fuera de la comarca, no se puede hacerle eso...
Totalmente de acuerdo. Si lo sé no me apunto. Si se confirma IMPRESENTABLE.
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2018, 10:11
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

Eu tampouco o entendo, limita moito a participación e perxudica claramente á xente de lonxe. Quen non poida collelo que se poña en contacto cos organizadores no facebool de As Vellas non Paramos, a ver si vos dan unha solución
Tanto como impresentable non creo que sea, unha cagada si, non querer rectificalo máis cagada ainda, pero anotarse sin ler o regulamento tamén me parece unha cagada pola túa parte, posto que ahí o pon ben claro, que se dan en decathlon de Oleiros, o que tamén perxudica ós que somos de Betanzos, claro
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2018, 11:03
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

"RECOGIDAS DE DORSALES
Los dorsales se recogerán en Decathlon Oleiros (SE RECOMIENDA A
TODOS LOS PARTICIPANTES QUE RECOJAN SU DORSAL CON LA
MAYOR ANTICIPACIÓN POSIBLE).
Los dorsales son personales e intransferibles, debiendo ir colocados
correctamente en pecho o zona delantera".
Esto es lo que leí del Reglamento colgado en CenG.
¿Me puedes decir dónde se dice que no se darán dorsales el mismo día?
Asumo mis responsabilidades. En el Circuito de Lugo, en la S. Silvestre de Coruña... se advierte claramente y uno sabe a que atenerse.
No busco polémicas. Está práctica se está extendiendo cada vez más. Los que lo organizan sabrán. Yo tengo claro lo que hacer en el futuro.
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2018, 12:27
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

Tes razón, non pon especificamente que non se entreguen o mesmo día, pon Decathlon Oleiros. Como esta tenda non abre os domingos e tampouco menciona ningún outro sitio, eu o din por suposto que non se entregarían o mesmo día
Tampouco busco polémica, só me sonou algo forte o de impresentables. Eu insisto que non entendo esa medida tampouco, no meu caso teño a saida a 200 metros da casa e teño que ir o sábado ata Decathlon.... Tampouco sei os motivos, e estou criticando algo sin ter coñecemento de causa
A organización tamén ten bastante mérito e hai que recoñecerllo, se constituiron como clube hai pouco, e en menos dun ano fixeron Trail, San Silvestre e recuperaron esta media, así que a cada un o seu
Envioche un privado de todas maneiras
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2018, 13:01
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

También hay que pensar en las presiones que hizo Decartón para que no se diesen el día de la carrera. De esa forma Decartón se asegura que todo el mundo pasa por su tienda y se aseguran unas cuantas ventas extra. Parece una tontería pero no lo es tanto. Pensando
alexv

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/05/15
0 Carreiras
431 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2018, 14:14
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

Es como las carreras de coruña e irlo a recoger a marineda.solo que en esas si que pone el reglamento que se puede recoger el dia de la carrera.para que vayas,des una vuelta y compres algo(de toda la vida)
A los de Betanzos es una put.....tener que ir a decatlhon a por el.
Pedro nimo participara en la media maraton.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Abr 2018, 17:43
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

Gracias por tu privado jose72.
Para nada polémicas. Mi apoyo a este Club y a la recuperación de Carreras como esta (Que estoy seguro que disfrutaré, pese a mi berrinche).
Un abrazo Compañero. Nos vemos en la Carrera Guiño
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2018, 7:44
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

Pues si corre Pedro Nimo es un gran aliciente para tomársela con un poco más de ganas. Gran noticia. Aplauso
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2018, 12:59
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

Esto está muy muerto, no entrenéis tanto y escribir algo que lo vais a terminar igual. Payaso Bailar

Con un empujoncillo más llegamos a los 200, quedan menos de 40.
Arenesco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/04/07
0 Carreiras
119 Mensaxes
San Juan de La Arena (Asturias)
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2018, 16:24
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

Perfecto para correr tranquilamente, sin mucho mogollón ... para disfrutar de las vistas y el sonido de las zancadas.

Yo ya estoy empezando a descansar las piernas, la próxima semana una visita al fisio para soltar y el día D no tendré excusas para no correr y acabar entre 1:40 y 1:45 ... jejejeje

Espero que acompañe el tiempo climático ...

Saludos.

Al bajamar ... todo aparece
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2018, 6:37
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

Lo del tiempo a ver, porque lunes y martes entra un frente polar con desplome de temperaturas y lluvia. Malo será que no vuelva la primavera para el domingo. Pensando

De entrenos yo aún estoy con sesiones de fuerza y tiradas largas el fin de semana, que llego muy falto de quilómetros pero aún quedan diez días para llegar a tope a la carrera. Ayer estuve haciendo series en cuesta de 500 m. pensando en lo que nos espera en Betanzos. Bailar Bailar
Forrestgon

Maratoniano
Maratoniano
29/09/07
34 Carreiras
59 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2018, 7:37
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

Hola a tod@s,

Yo esta carrerea no la corrí nunca de manera oficial, pero la he hecho tres o cuatro veces como entreno (aprovechabamos los festivos para ir un grupo a hacerla y despues tomar tortilla...)
Me parece un recorrido en el que los principales tramos duros son la salida (Angustias 800 metros) y despues viene un km y pico de bajada generosa.
Creo recordar que el siguiente tramo empinado es la rampa del pazo de Mariñán, corta pero exigente, más adelante nos encontramos con la subida al puente del Pedrido y como premio la gozada de correrlo....despues creo que está la subida pasado el puente y por último la subida que hay pasado Viñas, (creo que se llama así).
Los ultimos kms son un deleite cuesta abajo hasta llegar a Betanzos.....pensando en la tortilla. Aunque habeis dicho que acaba en la plaza del Ayto...

Será mi segunda carrera despues del C42, antes voy a Arteixo el día 1.
Desde el c42 no he pisado el asfalto......aunque hoy será mi reencuentro con el.
Gran noticia la asistencia de Pedro Nimo y lo peor el tener que ir a Oleiros a buscar el dorsal.
Esperemos que seamos más de la partida......
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2018, 8:26
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

Pois si, a ver si se anima algo a inscripción estes últimos días
O percorrido é mais ou menos como pos, a costa das Angustias está mais ou menos ó principio, se comenza despois de dar unha voltiña casi llana por Betanzos para ir quentando, debe de caer no km 4-5, non estou seguro. Despois baixada tendida de km e pico ata entrar na estrada de Mariñán, que ten tramos que pica algo para arriba e que pode dar o vento de cara, ata chegar ó pazo, subida cortiña pero bastante dura. No Pedrido ollo que creo que cambia respecto ó percorrido antigo, da un pequeño rodeo, se vai ata xusto debaixo da ponte e se volve polo medio das casas, para encarar a subida á ponte
Despois da ponte non se vai pola carretera, creo que se mete por unha pista que hai xusto ó terminar a ponte, e que desemboca outra vez na estrada con outra costiña corta pero bastante durecha. Llanea un pouco e ven a subida de San Pantaleón das Viñas, bastante longa pero bastante tendida, faise ben
E a partir de ahí llanear e baixar ata Betanzos salvo dous repechiños pequenos polo medio. Ó pasar o río que hai na entrada a Betanzos se xira á esquerda por unha calle empedrada, e para rematar outra subidiña ata meta, atención que os últimos 500-600 metros son en costa
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2018, 11:18
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

bueno, apuntado estoy. A ver que tal

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2018, 11:32
Asunto: Re: MM VOLTA A RÍA DE BETANZOS (6.05.2018)

El recorrido es como lo indicáis, a mi personalmente me parece muy bonito de correr aunque durillo, pero vale mucho la pena hacerlo y al ser una sola vuelta no se hace tan pesado como la media de Coruña por ejemplo que suelen ser dos vueltas.

A ver si llegamos a los 200, yo voy a esperar hasta el mismo día 2.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos