Foros ›
Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xul 2018, 21:39
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Pues puede que la clave esté en el último párrafo del primer link correspondiente a una noticia de El País:

"Hemos leído la sentencia y en cuanto la obtengamos por conducto oficial les abriremos expediente, sin duda”, explican fuentes de AEPSAD. El castigo por posesión, compra o intento de compra es equivalente al de un positivo analítico, de un mínimo de dos años de retirada de la licencia de deportista o de entrenador.

Hombre, este es un país libre y cada uno puede creerse o no creerse lo que quiera, faltaria más.
Aún recuerdo como defendía la gente a Lance Armstrong aún cuando confesó su dopaje.
Pero bueno, quién sabe, quizás este caso sea diferente (en el sentido de si ciertos deportistas se han dopado o no) y la sentencia sea erronea. Todo puede ser en esta vida.
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xul 2018, 22:51
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

LARPEIROGORXON, precisamente a eso me refiro. Eu non vexo sentencia nin comunicación por ningunha parte. E mentres non a vexa ... eu da prensa "rosa" que temos neste pais non me creo unha merda.
O que non se pode e andar juzgando á xente sin saber, dando sentencias salomónicas como se fosemos aquí o xuiz dredd . E fíjate que curioso, que a xente fala de Amstrong pero ni Dios menciona o "asasinato deportivo" que lle fixeron a Ezequiel Mosquera , retiándoo do ciclismo inxustamente, verdad? Ahí tamén tiña a prensa a razón?. Pois fíjate, non, e vaia, cando lle deron a razón a eEzequiel máis dun meteu os comentarios polo ... Non sempre se ten razón. E hai moitos casos similares... o que pasa e que eses á prensa non lles interesa poñelos, sabes porque? Porque non venden periodico.
Boas noites.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 10 Xul 2018, 4:33
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

copasdeyate escribió:
. Eu non vexo sentencia nin comunicación por ningunha parteE mentres non a vexa ... eu da prensa "rosa" que temos neste pais non me creo unha merda.
O que non se pode e andar juzgando á xente sin saber, dando sentencias salomónicas como se fosemos aquí o xuiz dredd . ....
Boas noites.
bos días Copasdeyate (eu son do turno da mañán Moi feliz )

O que destaco da túa mensaxe é o que preguntaba antes porque non sabía da súa situación.
Mirando agora con calma, segundo a información xornalística, en febreiro a AEPSAD íballe abrir un expediente tras os feitos probados que constan na sentenza (que mercou productos non autorizados). Mercar está prohibido.
Mentras se instrúe o expediente pois parece que pode seguir competindo, non está sancionado, e despóis xa se verá. Esta parece a situación a nivel legal.

A nivel moral cada quen podemos ter unha opinión. Por eso, que traias o caso de Mosquera paréceme fenómeno pois cáeme ben e estou convencido (a nivel cuñao) de que fixo o que era "normal" e que foi tratado de xeito inxusto seguramente porque non tiña cartos para pagar os avogados que contratou Froome que, hai que dicilo, tiñao moito máis complicado librar da sanción e ahí o temos. Pero era Mosquera inocente? A nivel cuñao opino que non. Era máis inocente que os corredores con quen competía? A nivel cuñao opino que tampouco, que era igual, que fixo un mal cálculo ou procedemento (ou o seu médico) e a máquina pitou por niveles de "plastificantes" e de albúmina (que se pode utilizar como enmascarante). Jodérono ben, tes razón.
Cita:
Pues bien, después de todo esto el día 2 de Enero de 2.015 la Sección Sexta de la Sala de lo Contencioso-Administrativo de la Audiencia Nacional ha dado la razón a Mosquera por defectos de forma en el procedimiento.
Este artigo parece seguir o teu razoamento Y ahora qué? "Defectos de forma en el procedimiento".

Retomando o tema. Manuel Penas foi cliente de unha persoa que vendía productos non permitidos segundo os feitos probados que constan nunha sentenza xudicial. Non creo que lle esté faltando ao respeto por preguntar e comentar.

-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 10 Xul 2018, 4:52
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

copasdeyate escribió:
Que pulcros e éticos somos todos detrás dun nick ...
Baixo o meu punto de visto so lin unha noticia de prensa. Non vexo nin sanción oficial, nin nada mais. Ahhh, iso si, vin merda nas redes sociais e foros a desgalla, eso que nunca falte. E non sei porque alguén se ten que defender do que di un periodico.
Se alguen corre é porque non está sancionado. Senón non podería correr. O que diga a prensa mentres a xustiza non diga o contrario importame 3 carallos ... mentres tanto a agardar e NON XUZGAR SEN SABER.
PAZ Parar
Cito esta mensaxe porque a xustiza dixo que lle mercou productos non autorizados a unha persoa que se dedica a ese negocio. Igual son para un amigo que os precisaba, igual para o gato, eso agora está nas mans da autoridade deportiva. A xustiza non o condenou a el por ningún motivo, non cometeu un delito tipificado no Código Penal, pero a axencia española contra a dopaxe está mirando se corresponde (ou non) sanción polos feitos que constan na senteza.

O cinismo e hipocresía:

Edito:
- hipocresía: podería ser a miña por criticar a quen fai trampas cando eu vou ate as trancas.
- cinismo: podería ser o teu defendendo a ética de unha persoa con argumentos falaces sabendo que o son, como intentar confundir ámbitos como o penal e o deportivo, como o legal e o ético. Tanto en este caso como no de Mosquera.

Podería: condicional do verbo poder.

Finalmente, o tema "merda en redes sociais" trátase no Facebook, non aquí. Aquí coméntase o que se estima oportuno respetando as demáis persoas. Tamén a manuel Penas.

Escribín esta última mensaxe porque creo que nos negas a lexitimidade para opinar sobre un tema ou actividade pública de unha persoa. Que non pareza que estou molesto nin nada, nin malos roios nin nada, non é ese o tono da miña mensaxe Guiño

Ata mañá Sorriso

-- Chámame "ghose"
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 10 Xul 2018, 5:21
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

copasdeyate escribió:
Que pulcros e éticos somos todos detrás dun nick ...
Baixo o meu punto de visto so lin unha noticia de prensa. Non vexo nin sanción oficial, nin nada mais. Ahhh, iso si, vin merda nas redes sociais e foros a desgalla, eso que nunca falte. E non sei porque alguén se ten que defender do que di un periodico.
Se alguen corre é porque non está sancionado. Senón non podería correr. O que diga a prensa mentres a xustiza non diga o contrario importame 3 carallos ... mentres tanto a agardar e NON XUZGAR SEN SABER.
PAZ Parar
Home eu que exista unha investigación policial, con feitos probados, na que se di que esa persoa mercou certas substancias, non o chamaría "o que dí un periódico". Como dí XoséM "igual era para un amigo" ou para a avoa, ou unha operación orquestada dende as máis altas esferas da AEPSAD para truncar a carreira del... e igual nos estamos a extralimitar coas opinións. Por certo, o gañador da proba tamén ten o seu pasado escuro cunha sentenza firme...ou é imaxinación nosa?
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xul 2018, 9:20
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

copasdeyate escribió:
LARPEIROGORXON, precisamente a eso me refiro. Eu non vexo sentencia nin comunicación por ningunha parte. E mentres non a vexa ... eu da prensa "rosa" que temos neste pais non me creo unha merda.
O que non se pode e andar juzgando á xente sin saber, dando sentencias salomónicas como se fosemos aquí o xuiz dredd . E fíjate que curioso, que a xente fala de Amstrong pero ni Dios menciona o "asasinato deportivo" que lle fixeron a Ezequiel Mosquera , retiándoo do ciclismo inxustamente, verdad? Ahí tamén tiña a prensa a razón?. Pois fíjate, non, e vaia, cando lle deron a razón a eEzequiel máis dun meteu os comentarios polo ... Non sempre se ten razón. E hai moitos casos similares... o que pasa e que eses á prensa non lles interesa poñelos, sabes porque? Porque non venden periodico.
Boas noites.

Hombre, la sentencia de la que se hacen eco tantos medios no creo que sea ficticia, pues se habla de datos muy concretos: juzgado, nombre del magistrado, ...
¿Fake news? Pues quién sabe, yo personalmente, nocreo que sean fake news.
si fuese mentira, estarían lloviendo querellas. En mi opinión.

www.europapress.es/can...20527.html

Como dice XoxeM, lo de defecto de forma lo cuenta todo. Me permito recordar que Roberto Heras, gran cicilista, tricampeón de la Vuelta, compañero de Lance Armstrong en US Postal-Discovery Channel (el sistema de dopaje más avanzado de la época) y con positivo por EPO está esperando indemnización del Estado por graves irregularidades en el proceso (una chapuza, tanto en custodia de muestras como en las condiciones que se hizo el contraanálisis). ¿Inocente/s? Hay presunción de inocencia, y para desvirtuarla las pruebas han de ser irrefutables y obtenidas conforme a derecho. ¿Cuántos casos, no solo de de dopaje, se han ido al carajo por unas escuchas donde el presunto culpable reconoce todo, pero por no haberse obtenido con un rigurosísimo permiso judicial y respetando el escrupulosísimo proceso (derecho a la intimidad y secreto de comunicaciones en juego) no pueden ser tenidas en cuenta como prueba?

Copasdeyate, es imposible saber el estado de ánimo de alguien por sus mensajes, pero me da la impresión (quizás erronea) de que este tema te pone de mala leche... y no hay necesidad, este es un foro de opinión y nos las vamos a encontrar de todos los colores, a favor y en contra.
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xul 2018, 12:26
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Vexo que realmente seguides sen ler nin entender ben as cousas nin as incongruencias da prensa, e do caso do ciclismo que falades, en fin ... mellor deixalo así. Para min acusar a alguén nun foro de algo con esa desfachatez e que fan algúns como si fosemos aquí xuices sen probas e guiandote da prensa, é moi forte e eu non o penso facer.
Fin do tema. Cada un que crea o que lle pete, eu teñoo moi claro.

Veremos ao final quen leva a razón ...

Saúdos e a correr Rezar
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xul 2018, 12:44
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Pero vamos a ver..que prensa??...es una sentencia firmeeeeee contra la que no cabe recurso o no se ha recurrido en plazo...Hecho probado: Manuel Penas ha comprado sustancias dopantes...Otra cosa es q no sabemos q paso con el expediente,si hay o no sancion aq deberia haberla pq esta prevista en la ley de la lucha contra el dopaje en el deporte y q a su vez introdujo el art del CP en el que se castigan diferentes conductas en relacion con el dopaje...De memoria Delitos contra la salud publica,en relacion con el comercio..creo q art 361CP(no seguro) por el cual se condeno a Ivan Hierro en esa sentencia,creo que del Juzgado de Instruccion de Santander,en conformidad para q la pena fuese menor...Y en los hechos probados salen los hermanos Rey(Julio ya cumplio en el pasado dos años)..Penti(tb reincidente),una atleta paralimpica..y Lolo Penas...Deberia dar una explicacion como Carles Castillejo en Febrero ante su asombro le dijo Penas que las daria pero hasta hoy no ha dicho nada...Y Pedro Nimo tp queria creerselo pero el sabe que siiiii...ahora nadie dice nada...A ver que pasa con el expediente pero para mi Lolo Penas no merece un aplauso desde luego....Y estamos en nuestro derecho de decirlo....
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 11 Xul 2018, 4:33
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

bo día de novo! Moi feliz

copasdeyate escribió:
Vexo que realmente seguides sen ler nin entender ben as cousas nin as incongruencias da prensa,
[...]
como si fosemos aquí xuices sen probas e guiandote da prensa, é moi forte e eu non o penso facer.
Fin do tema. Cada un que crea o que lle pete, eu teñoo moi claro.

[...]

si o estimas oportuno, desde a claridade, eu agradecería que mo explicases. Gracias Chupete . Porque máis alá de que non temos nin idea e que a prensa nos está a confundir aínda non che lin ningunha explicación coherente, a túa aportación é que estamos intoxicando, pero do caso concreto non dis nada. Qué é o que temos que saber e que non di a sentenza?

Non me expliques "o da prensa", que xa vexo que non ten nin idea (igual non), explícame "o do xulgado". O 99% de nos non coñecemos a Penas e moito menos coñecemos a ética do seu comportamento profesional. Sabemos o que di unha sentenza e estamos a espera de que un organismo resolva un expendiente. Nada máis que eso, pero nos teus comentarios estás a tirarnos os periódicos aos morros (unha metáfora) e nos arrebolámosche unha sentenza (outra metáfora).

A conversa vai en termos amistosos, porque aquí ninguén (ou a maioría) vivimos de esto nin nos pilla preto ese pequeno sobresoldo que se fai con algunha carreira popular ao mes, non temos intereses personais no asunto pero si temos interese en aportar un pequeno grao de decencia ao mundo. Xa sabemos que o mundo non é perfecto, que outros tamén o fan, que si non subes ao carro non es ninguén, que si hai moita presión, que si a aboa fuma,...

Si finalmente se resolve que non cometeu ningunha falta ao regulamento deportivo, pois así sexa. Vou durmir igual e vou disfrutar de correr exactamente o mismo. Dame igual que gane a carreira Alajandro, Nimo, Maroto ou o da moto, normalmente nin me entero de quén gañou. Pero hai xente para a que estas persoas son unha referencia non só deportiva e non quixera que se normalizase o seu comportamento, que fose normal ir a farmacia como xa parece ser (só hai que oír as conversas*) por MOI LEGAL QUE FOSE. Esta é a miña opinión e non estou faltando ao respeto ao corredor.

E finalmente, xa lamento que esta conversa se centre no asunto de unha persoa, pero é a que nos toca de preto de vela correr por aquí. En outros lados están a falar da decepción que algunha xente sufreu cos seus atletas locais debido a conductas que non se agardaban en elas.

* edito: refírome a analxésicos e antiinflamatorios para poder adestrar e correr.

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos