Foros ›
Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 24 Mar 2018, 20:35
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Como en todo debate siempre existirán diferentes puntos de vista entre otras cosas por el lógico y diferente conocimiento de los debatientes sobre el tema a debatir, en este caso en concreto, el doping en el deporte.
Mi punto de vista:

1- La gente que es capaz de correr rápido sospecha de todo aquel que lo hace, como excusa o como falta de conocimiento de las capacidades del cuerpo humano.
2- Muchos creen, como el artículo aquí publicado de la voz de Galicia, que por ejemplo la Taurina es un estimulante, creencia fruto de la ignorancia.
3 - Sin duda que el acceso a sustancias prohibidas es relativamente sencillo, pero cuanto más beneficiosas para mejorar el rendimiento, mayor será el precio a pagar.
4 - Evidentemente solo cada uno sabe lo que hace con su vida, pero un atleta previamente sancionado, pasa por unos controles que a día de hoy hacen practicamente imposible que no sea cazado en caso de que decida doparse, y cualquier atleta profesional que haya dado positivo o no, puede dar fe.

Y al mismo tiempo mi opinión también sigue siendo que debería de existir la capacidad y potestad en federaciones autonómicas para realizar más control sobre el dopaje, para no permitir la participación de atletas sancionados en sus pruebas y sobre todo que las sanciones sean más fuertes a nivel deportivo y económico.

www.youtube.com/channe...subscriber
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Dom, 25 Mar 2018, 18:44
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

mac-ray escribió:


....
4 - Evidentemente solo cada uno sabe lo que hace con su vida, pero un atleta previamente sancionado, pasa por unos controles que a día de hoy hacen practicamente imposible que no sea cazado en caso de que decida doparse, y cualquier atleta profesional que haya dado positivo o no, puede dar fe.

.....


Toda a razón do mundo, non hai forma de que un atleta que pasa montóns de controles antidopaxe se poida dopar sen ser detectado.

www.24gramos.blogspot.com
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
299 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Mar 2018, 20:52
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

www.google.es/amp/s/el...3.amp.html



www.elprogreso.es/arti...76130.html


www.wangconnection.com...populares/

Buenas!!! Pués yo sigo opinando que es muy facil doparse ( los ciclados de los gimnasios todo el mundo lo sabe y los corredores no???) Igual no hablamos de EPO, pero seguro que hay gente que se mete cosas para mejorar su rendimiento.

Las noticias salen salteadas por qué no se realizan controles, sino otro gallo cantaría....

Él atletismo popular, es digamos más individual, y no sale en la prensa como puede salir cuando pillan sustancias dopantes en gimnasios, pero yo creo que mucho por ganarle al vecino.....

Seguro que no llegamos a consenso, pero yo creo que sí que lo hay como ocurre en todos los ámbitos de esta sociedad.
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Mar 2018, 21:08
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Bueno, mientras no haya premios económicos allá cada uno con su salud (el tema son las populares que los tienen). Si llego último pero hice mejor tiempo que el año pasado por ejemplo, feliz y contento, sino tampoco me quita el sueño que es un hobby, ni pienso que se dope la gente, entrenarán o/y serán más rápidos simplemente Sorriso

Otra cosa es a nivel profesional, pero ahí ya se hacen controles.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2018, 12:18
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

anarky escribió:
mac-ray escribió:


....
4 - Evidentemente solo cada uno sabe lo que hace con su vida, pero un atleta previamente sancionado, pasa por unos controles que a día de hoy hacen practicamente imposible que no sea cazado en caso de que decida doparse, y cualquier atleta profesional que haya dado positivo o no, puede dar fe.

.....


Toda a razón do mundo, non hai forma de que un atleta que pasa montóns de controles antidopaxe se poida dopar sen ser detectado.

esto é irónico, non? refírome a parte de anarky. A de mac-ray é un pouco máis comedida.

-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2018, 13:28
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

slowmotion escribió:
Bueno, mientras no haya premios económicos allá cada uno con su salud

"allá cada uno con su salud" Pensando Esto da quen pensar, verdade? Non o digo con ironía, paréceme algo serio pois implica ao fin decidir sobre a propia vida. Desde reivindicacións feministas (mi coño es mío!) ate o debate sobre unha morte digna caen nun ámbito con similutes.

O doping é unha liña artificiosa, unha convención social, si queredes incluso moral, que non aplicamos a outros ámbitos tamén relacionados coa saúde (por exemplo: o alcolismo socializado). As liñas móvense a conveniencia.


O doping está perseguido, máis aló do fraude deportivo, polo risco para a saúde que implica para quen o practica e quen se lucra con ese millonario negocio do que o estado non pilla cacho (como co tabaco ou os antidepresivos).

Este fío comenzou, e foi relevante para un foro de Galiza, porque:
Cita:
El atleta gallego Lolo Penas es uno de los seis expedientados por la Agencia Española Antidopaje por comprar sustancias no permitidas a Iván Hierro,
[...]
Lolo Penas, exatleta de 10.000 metros y un clásico en la ruta, ya está retirado de la práctica activa del deporte, pero la sentencia significa una suspensión de dos años, ya que la compra (de confirmarse) es equivalente a un positivo para cualquier atleta.


Un xuiz considera probado que Iván Hierro lle vendeu determinadas sustancias a Lolo Penas (entre outros).

Si M.Rajoy non é Mariano Rajoy Brey, como parece que non é, entón podemos crer ate nos paxariños preñados ou pensar que Penas mercou eso para un amigo, ou para o pai enfermo dun amigo, ou para retiralo do mercado e velar pola limpeza da competición,...


Extrapolamos de toda esta historia que os que acaban no podio das populares, como facía Penas como complemento, mercaban os productos que mercaba Penas? Pois eu en principio creo que non, pero non teño nin idea. E o que si teño claro é que, por saúde mental, non podo desconfiar de calquera que gaña (ou que me gaña a min).

Alguén ten que papar todo esto:
politica.elpais.com/po...36404.html (hai 9 meses)
www.abc.es/deportes/ab...ticia.html
triangulodeportivo.com...el-doping/
www.abc.es/20110327/es...62322.html
www.tiempodehoy.com/es...del-dopaje (hai 10 anos)

Vai todo para culturetas e ciclistas? Cremos tamén eso? Somos éticamente máis responsables as persoas que corremos? Nin de coña.

-- Chámame "ghose"
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
299 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2018, 23:41
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

www.planetatriatlon.co...en-humano/


Pois vai a ser que a xente tampouco recupera tanto.....
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Dom, 08 Xul 2018, 17:02
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

..Desde mi mediocridad atlética... y mi escaso / nulo saber de procedimientos/expedientes judiciales y deportivos..me pregunto en voz alta... ¿ dejaremos de ser algún día un país de pandereta ?... Muro Nono
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
299 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xul 2018, 19:05
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

..... Y el cuarto que pensaría????.....
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xul 2018, 21:33
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

El primero cumplio sancion dos años y el tercero salio su nombre claramente en los hechos probados de una sentencia como que recibio sustancias dopantes...si el condenado Ivan Hierro le acuso falsamente deberia recibir por ese tercero como minimo una querella por injurias o una denuncia por falso testimonio en causa penal...Pero nada,este tercero segun dijo Castillejo iba a dar explicaciones...Yo todavia sigo esperando...Y me imagino que hoy recibio un abrazo del segundo(espero q no) pero si es que SI para mi hay mucho complice por omision en el dopaje.....Muchos de nosotros no tenemos ni medios para q un fisio nos vea el Aquiles por ejemplo y esta gente ademas de los mejores medios,centro de alto rendimiento(Blume)..ademas decia presuntamente hacen trampas...Como dice Jotaeme yo soy un mediocre en esto de correr,me conformo con bajar de 3h en maraton y poco mas pero me jode esta gente wue se pasa todo por el arco de triunfo.....Y q no me venga nadie con que no doy nombres.. tercero hoy
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 09 Xul 2018, 7:58
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Alvaro12 escribió:
...me jode esta gente wue se pasa todo por el arco de triunfo.....Y q no me venga nadie con que no doy nombres.. tercero hoy

... pero está sancionado "deportivamente"? Pregunto desde a ignorancia, porque non sei si "estar envolto/relacionado/implicado" con persoas que comercian/distribúen sustancias (de xeito demostrado nun xuizo) implica unha sanción deportiva.

Si legalmente pode participar tampouco llo vas prohibir como organizador da proba. Ou si, que xa ten pasado.

Outra cousa é o aplauso que mereza.

-- Chámame "ghose"
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xul 2018, 12:31
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Que pulcros e éticos somos todos detrás dun nick ...
Baixo o meu punto de visto so lin unha noticia de prensa. Non vexo nin sanción oficial, nin nada mais. Ahhh, iso si, vin merda nas redes sociais e foros a desgalla, eso que nunca falte. E non sei porque alguén se ten que defender do que di un periodico.
Se alguen corre é porque non está sancionado. Senón non podería correr. O que diga a prensa mentres a xustiza non diga o contrario importame 3 carallos ... mentres tanto a agardar e NON XUZGAR SEN SABER.
PAZ Parar
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
299 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xul 2018, 13:17
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Boas!!! Pois Iván Hierro saíu culpable no xuízo, e durante este foron " feitos probados" que suministraba EPO,
elpais.com/deportes/20...47893.html

Él acepta a sentencia así que non creo que sexa un rumor nas redes sociais.

www.google.es/amp/s/ww...P40992.htm

Despois que cada un opine o que lle pareza, a min persoalmente..... Nin que non deixen correr a 500 vougañar eu nada, pero como dixen antes, ¿ É o cuarto???

A min caeuseme un mito, era dos que me gustaba que gañaran, gustábame leer nalgunha entrevista que se levantaba as 5 da mañán para ir a entrenar antes de ir traballar..... Pero.... Volvo a repetir, e u cuarto?????
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xul 2018, 14:47
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Efectivamente...Sentencia firme...me imagino q Penas y los demas podian haber intervenido en el proceso y despues del mismo si consideraban falso lo manifestado por Ivan podian querellarse contra el por injurias...No hicieron nada,por lo tanto el tema esta claro..recibieron sustancias dopantes.....
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xul 2018, 18:50
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

No claro, si ten moita lóxica o que di a prensa, en especial La Voz, é dicir, está sancionado e claro, pode correr carreiras oficiais, non?. Que será un indulto divino?. Ten moita lóxica a cousa. Por eso non ten nin pes nin cabeza. Eu non me creo unha merda. Para finalizar, se alguén emprende accións non creo que o ande largando nas redes sociais. Eu non o faría.
Saúdos e a correr.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos