Foros ›
Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pepefouto

Maratoniano
Maratoniano
26/02/13
12 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2018, 11:16
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Varias cosas:

Posible solución: controles anti-doping aleatorios en las carreras populares (por lo menos en las que colabora/participa/organiza la FGA). Problema? Se encarecería el coste de la carrera, subirían las inscripciones y caería la participación.

Entiendo que es ilegal no permitir correr a alguien que aunque ha estado sancionado ha cumplido su sanción, por mucho que podamos sospechar.

Que no se baje de 30' en 10K son malos tiempos??? Un popular (repito POPULAR) que baja de 35' en 10K es "flojo"? Flipo...
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2018, 11:47
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Non creo que sea tan caro facer controles aleatorios ós podios. Pois este ano na media de Coruña, o ano que ven na Pedestre, outro ano no 10k do Porriño. Tampouco fai falta que o fagan en todas.

Tamén é certo que chegados a ese punto, vai haber filtracións de información e ausencias de última hora.

Conclusión: non é doado, a priori, atallar esta lacra. E menos se sancionamos pero perdoamos ós tramposos. Ou incluso se defendemos a persoas estando setenciadas claramente.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2018, 11:49
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Veamos, hay algo irrebatible, y es que las normas están para cumplirlas y las sanciones también, incumplo una norma y si me pillan me sancionan, como en las multas de tráfico, sustancias evidentemente existen muchas, pero ninguna, ni el EPO te hacen mejorar 1 minuto por km en un par de meses, si que con entrenamiento y constancia, si eres una persona que sin entrenar apenas corrías en 40' un 10k, puedes mejorar minutos en cuestión de meses, de eso no cabe ninguna duda.
Efectivamente las sustancias dopantes suelen incidir y ayudar más que nada en la recuperación, para poder entrenar fuerte más veces con menos descanso, por lo tanto, no creo que un popular de nosotros disponga de tiempo ni ganas para hacer más de 10 entrenamientos semanales por ejemplo, otra cosa son estimulantes que te pueden dar una pequeña ayuda, pero nunca una mejora de 5 segundos por kilometro o más.
Claro que el día que comentario de broma que habría control muchos se retiraron, quien sabe, muchos quizás incluso tomen sustancias pensando que les ayudan cuando no lo hacen, porque no penséis que es tan sencillo como tomar cualquier cosa y mejoro, tomar casi cualquier medicación puede dar positivo, desde un antigripal a un antihistaminico, yo personalmente no tomo nunca medicamentos, pero si estoy tomando algo para una gripe o una alergia y en una carrera me dicen que me harán control, quizás prefiera no tomar la salida por precaución.
La gente ya sancionada que habéis nombrado, pasan controles mucho más exhaustivos que el resto de atletas, precisamente por haber sido cazados anteriormente.
Con todo esto que quede claro que personalmente mi tolerancia con el dopaje es 0, y si pudiera ponder yo personalmente las sacinoes, serían más duras sin lugar a dudas, económicas y en tiempo de no poder competir, incluso podría dejar competir a una persona pero obligarla a donar los premios económicos que obtenga etc.. durante el doble de tiempo de la sanción, por poner un ejemplo.

Sobre el nivel atlético, creo que con tener algo de conocimiento de como se corría en tierras gallegas en los años 70, 80 y 90, no es decir ninguna tontería cuando hablamos de que hoy en día las marcas para ganar son malos tiempos si, un campeón gallego que no baje de 30' en un 10 es flojo por supuesto, quien dude esto sabe muy poco de atletismo, porque en esos años de atrás en cualquier popular de galicia al menos 10 tíos bajaban de 3`/km. Y cito rapidamente a gente como Los 3 hermanos de la torre, jr, Portela, Gendra, Adán, Feijoo, Alejandro Gomez, Ramallo, Salgado, Durán, Graña, Turnes, Becerra,Tasende, Serantes y un largo etc..

cualquiera de estos atletas corría una popular de pueblo de hoy en día de las que hay pasta, recordemos que por entonces los premios eran mayores, a menos de 3 minutos el km, algo hoy en día impensable por desgracia, y por el 90% de estos todos pongo la mano en el fuego porque iban más que limpios de toda sustancia dopante.. bastante para flipar si...

www.youtube.com/channe...subscriber
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2018, 11:55
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

memphis_ESP escribió:
Non creo que sea tan caro facer controles aleatorios ós podios. Pois este ano na media de Coruña, o ano que ven na Pedestre, outro ano no 10k do Porriño. Tampouco fai falta que o fagan en todas.

Tamén é certo que chegados a ese punto, vai haber filtracións de información e ausencias de última hora.

Conclusión: non é doado, a priori, atallar esta lacra. E menos se sancionamos pero perdoamos ós tramposos. Ou incluso se defendemos a persoas estando setenciadas claramente.



A federación ou calqueira organización non ten competencia para poder facer controis de este tipo, solo ten capacidade a Axencia Española de protección da saúde no deporte. AEPSAD.

www.youtube.com/channe...subscriber
titus

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/09/12
10 Carreiras
195 Mensaxes
Camos (nigran)
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2018, 16:45
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Totalmente d acuerdo contigo mac-ray.
Tambien ahora muy poca gente se dedica a los 10km ,si te fijas en las clasificaciones en los 40 primeros ,todo corredores de 40 años en adelante.
El mejor dopin es entrenar y entrenar por lo menos en mi caso,llevo 4 años con entrenador y no bajaba de 39-40 en un 10km y ahora estoy rndando por debajo de 36,tambien es verdad q me cuesta mucho sacrificio y entrenamientos.
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Mar 2018, 23:45
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Buen atleta + "Una ayudita" = Premio en metálico --> Sueldo o sobresueldo (entre 800 y 1.500€ en un buen mes)

Siempre oí decir a uno de los que sale en la lista que (y cito casi literalmente): "...en el atletismo sólo compensa ser fondista porque una vez que te retiras siempre quedan las populares con premios en metálico".

Y de que no hay dopaje en el deporte popular, especialmente el running y el cicloturismo/máster... JA, JA, JA,... y no sólo en los/las que ganan, en todos los niveles y categorías.

Personalmente no haría el más mínimo control sobre estas prácticas, más allá de la intervención policial en redes como ésta, pues cada uno/a es responsable de su salud y el dinero público es para otras cosas...

“Las opiniones son como el culo, todos tenemos una" Clint Eastwood en ´El novato´
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 11 Mar 2018, 12:50
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Pero que pesaditos que sois...gormitti, vuelvo a repetir por si no se ha entendido, aunque creo que la mayoría si, doping entendido como la utilización de una sustancia ilegal para la aepsad seguro que muchos atletas populares o cicloturstas Master las utilizan, no hay más que ver que se pilla a alguno con cierta frecuencia, ahora bien, los pajaritos de algunos pensando que esa gente toma Epo, Cera o anabolizantes esteroideos son eso, pajaritos, y estoy seguro de que hasta alguien como tu quizás en algún momento de su vida podría dar positivo en un control, quizá por un medicamento de uso común que ni se te podría pasar por la cabeza que diese positivo.
Ahora bien, eso te va a hacer que ganes una carrera en la que vas a ser el 50º clasificado ? NO
Incluso tomar Epo si tienes miles de euros de sobra para gastarte te va a permitir a ti que qedas de 50º ganar una carrera ? NO.
Te va a compensar gastarte miles de euros en un dopaje contrlado para ganar populares en Galicia ? NO, porque ni así las vas a ganar, sabemos que los premios económicos importantes en Galicia están reservados para nos pocos, curiosamente casi siempre atletas de élite que pasan controles con bastante frecuencia y que por lo tanto van limpios.
Guiño aunque os guste más la película de aquí se dopa todo hijo de vecino y por eso me ganan, incluso de mi , que creo que soy de los pocos que podrían hacerme análisis cada día y no daría positivo Nunca ya que no tomo medicamentos de ningún tipo, se ha dicho que me dopo y por eso gano algunas carreras.

www.youtube.com/channe...subscriber
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Mar 2018, 15:03
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Antes que meter pelas a hacer controles antidoping, mejor eliminar los premios en metálico de las populares. Alguno iremos a veces dopado sin querer con un frenadol o algo así, aunque yo resfriado nunca he petao mis modestos tiempos por mucho frenadol que tomase Moi feliz

Seguramente depende más de cómo te pille el día o lo descansado que te cuadre, por lo menos para los que no olemos la cabeza de carrera Sorriso
Corneira

Montañés
Montañés
20/10/10
0 Carreiras
310 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Mar 2018, 17:25
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

mac-ray escribió:
Pero que pesaditos que sois...gormitti, vuelvo a repetir por si no se ha entendido, aunque creo que la mayoría si, doping entendido como la utilización de una sustancia ilegal para la aepsad seguro que muchos atletas populares o cicloturstas Master las utilizan, no hay más que ver que se pilla a alguno con cierta frecuencia, ahora bien, los pajaritos de algunos pensando que esa gente toma Epo, Cera o anabolizantes esteroideos son eso, pajaritos, y estoy seguro de que hasta alguien como tu quizás en algún momento de su vida podría dar positivo en un control, quizá por un medicamento de uso común que ni se te podría pasar por la cabeza que diese positivo.
Ahora bien, eso te va a hacer que ganes una carrera en la que vas a ser el 50º clasificado ? NO
Incluso tomar Epo si tienes miles de euros de sobra para gastarte te va a permitir a ti que qedas de 50º ganar una carrera ? NO.
Te va a compensar gastarte miles de euros en un dopaje contrlado para ganar populares en Galicia ? NO, porque ni así las vas a ganar, sabemos que los premios económicos importantes en Galicia están reservados para nos pocos, curiosamente casi siempre atletas de élite que pasan controles con bastante frecuencia y que por lo tanto van limpios.
Guiño aunque os guste más la película de aquí se dopa todo hijo de vecino y por eso me ganan, incluso de mi , que creo que soy de los pocos que podrían hacerme análisis cada día y no daría positivo Nunca ya que no tomo medicamentos de ningún tipo, se ha dicho que me dopo y por eso gano algunas carreras.

JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Dom, 11 Mar 2018, 22:17
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

mac-ray escribió:
aunque os guste más la película de aquí se dopa todo hijo de vecino y por eso me ganan, incluso de mi , que creo que soy de los pocos que podrían hacerme análisis cada día y no daría positivo Nunca ya que no tomo medicamentos de ningún tipo, se ha dicho que me dopo y por eso gano algunas carreras.
De esos hay muchos...es más facil decir que fulano se dopa y por eso corre tanto que meterse alguna que otra paliza entre pecho y espalda.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2018, 11:02
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

mac-ray escribió:
Pero que pesaditos que sois...

Mr. Green esto chegoume a alma

Admito o teu coñecemento de primeira man sobe cómo adestran e sobre o que toman ou non toman persoas corredoras de toda condición.


En todos esto anos NUNCA NINGUÉN me ofreceu NADA. Igual non ven potencial Mr. Green Tampouco nunca preguntei.

Non creo que sexa ser "pesaditos" falar de este tema, pero nin hai que criminzalizar a calquera que destaca pero tampouco chupar o dedo vendo a fulanos de máis de 50 dándolle caña a "chavales" de 30. Non hai por onde pillalo por moi xenerosa que fose a naturaleza con esas personas. Non teño ningunha proba, e quizáis só o indicio da observación e das miles de dosis de productos de todo tipo que incauta a guardia civil e con informes sobre a quén iban destinadas.
Lembremos que as incautacións son só a punta do iceberg de todo o que se comercializa.

-- Chámame "ghose"
santifalcon

Maratoniano
Maratoniano
13/07/15
100 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2018, 22:15
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Fai uns 9 anos comenzei a correr, despois de deixar de fumar uns anos antes( fun fumador durante 20 anos), o principio non era nin correr nin nada, pero pouco a pouco fun mellorando e sentindome mellor. Corria simplemente por benestar, por saude e para adelgazar un pouco. O principio non competia nunca pero comenzei a participar nalgunha carreira popular. A primeira carreira seria na que participei e entrenei foi a MARALBA O Grove-Cambados 2014 cun tempo de 1h 35min. Logo de esa fixen moitas medias maratons, 10k, alguns trails hasta que me picou o gusanillo da maratón.A primeira foi A Coruña 2016 e solo tiña a idea de rematala, non me importaba o tempo, fixen 3h20min. Uns meses despois fixen Oporto (3:06), en 2017 repetin Coruña e fixen 2:58:59 e quedei 3º na miña categoria no campionato galego, en setembro quedei 1º na miña categoria no campionato galego de media maratón que se celebrou en Riveira (1:21:54) e tamen subín o podium en Pontevedra (1:21:05), subín o podium na Costa da vela estes dous últimos anos e varios 10k entorno os 37min, nalguns subin o podium, por exemplo nas últimas de SinSon e de Catoira, entre outras.
Por recomendación médica teño que tomar atorvastatina (colesterol alto, genetica) e as veces un antiestaminico por ser alerxico os ácaros, tamen tomo os medicamentos que me recomenda o meu médico cando teño algún problema de saude, no 2015 tiven que tomar ferro xa que estiven a punto de sufrir unha anemia, e algunhas veces tomo un frenadol si estou resfriado (2 ou 3 sobres no ano).
Resumindo fago deporte por que me gusta, o disfruto e por saude, fago as miñas probas de esforzo todos os ano e nunca ó fixen para subir o podium e o único que fago e entrenar moito, moito ainda que chova ou vente ou faga calor, me da igual, no 2017 fixen 3800km correndo ademais de piscina e ximnasio. Agora estou preparando a Maratón de Coruña e fago mais de 100km semanales.
Vou cumplir 52 anos e “doulle caña” a moitos de 30 anos pero o meu único doping e entrenar moito e ser moi constante a pesar do meu traballo, son mariscador a flote e percebeiro, un traballo duro.
Si alguén considera que me estou dopando eu non teño ningún problema en renunciar os meus postos nas carreiras nas que participei por que non corro por nadie, corro por min, por que me gusta
Non todos os de 50 anos que lle ganan os de 30 e por que se dopan, as veces e por que entrenar, e por certo: fora das carreiras os que se dopan, non entendo que ningun deportista se dope, non o acepto. Simplemente fagamos DEPORTE.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2018, 23:32
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Esto é un bo debate para unha sobremesa ou barra de bar cunhas cervexas sen chegar ao punto de que dean positivo Guiño

Eu coñezo de primeira man corredores de máis de 60 anos que mexan pola maior parte dos de 30 anos nas populares, moitos de 50 que andan moi moi ben e teño por seguro ao 100% que non se dopan con absolutamente nada de nada.
Todos coñecemos un caso en Santiago de un rapaz que comezou a correr fai dous anos con máis de 45 anos é anda en todolos podiums das populares, volvo a recordar que os tempos nos que nos manexamos hoxe en día nas populares de Galicia son de risa.
sigo insistindo en que os productos que realmente aportan beneficio importante non están o alcance de calquiera bolsillo, igual falo demasiado claro pero si, paréceme ser pesadito insitir en que non é normal correr por debaixo de 3'30 un corredor popular de máis de 40 anos, cando sería o máis normal do mundo nun corpo saúdable cunhas condicións mínimas e un entreno como é debido.
Pero bueno... en 10 días estaremos moitos galegos no europeo Master de Madrid de pista cuberta, cando vexamos marcas que aquí moitos populares non conseguen, acadadas por veteranos, teremos que pensar que todos van dopados hasta las trancas para gañar unha medalla e fardar cos colegas na taberna. Porque os que se dopan poden andar nas tabernas en vez de adestrar ou ?

www.youtube.com/channe...subscriber
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Mar 2018, 9:58
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

Con o debido respeto XoseM, pero penso honestamente que non eres nada xusto se pensas que xente de 50 anos non podem gañar limpamente aos rapaces de 30. Os que nos deslomamos cada día, moitas veces hasta reventar, non temos a culpa de que haxa tan poucos corredores de 30 anos que baixen de 35´ nun 10k, tempo que, por outra parte calquera rapaz sano de 20 anos faría con un mínimo de entreno e interés . En todo caso é un demérito dos rapaces de hoxe, ou simplemente sin ser demérito é que a xente hoxe corre para disfrutar e para atoparse mellor..e íso e moi bo e eu alégrome que sexa así.
Pero os que non temos a sorte de ter ese carácter complacente, e aos que aínda nos pica o bicho da competición, de coñecer os nosos límites, de loitar coma un porco por baixar ese segundo por km., de loitar contra o tempo (o da carreira e o do propio corpo).....pois que queres que che diga...doe cando lés cousas como as que puxeches. Sei que non é personal, pero doe.
A mim particularmente gústame sufrir correndo...incluso mais que cando tiña 20 anos, non me gustan os kms basura, nin sair a rodar por rodar, e loito cada día para conseguir as miñas modestas metas, sei que ando agora por ritmos de 3:35, pero quero saber se son quem de conseguir ainda chegar de novo a ritmos de 3:30, e vouno tentar. Pero tamén pensar que hai xente que se me pode achegar dicindo que non se chupa o dedo ao ver o que fago, ...tócame os c****ns...
Vivimos nunha sociedade implantada na comodidade, de usar e tirar, da consecución doada das cousas,....e cando hai alguém que sae destas premisas, moita xente non concibe que os resultados veñan de un traballo e un esforzo moitas veces brutal...e como non o concibe simplemente xuzgan e deducen que coma eles para facer o que ti fas creen realmente que eles terían que facer trampa,...pois eso, nos se chupan o dedo.... e o creen honestamente porque a súa vivencia personal non lles da para pensar que se pode sufrir voluntariamente ate a extenuación…e por tanto , non o conciben.
O que hai moito hoxe son primos do xaponés como lles digo eu a ese rapaces de 30 anos que te veñen : "si yó..entrenase" "si yo tuviese tu genética" "si yo "...en fin...Moito primo xaponés: Isiyó Isiyó ... OS COLLÓNS “ISIYÓ”., vente un par de días a entrenar conmigo e despoís me falas da tontería da genética, das pernas largas, ou de facer kms...o que hai é que sufrir coma un can e un cabrón...e con casi 50 anos ainda mais.

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 13 Mar 2018, 10:49
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...

tes razón, pido disculpas pola miña mensaxe na que escribín a impresión personal que teño pero desde unha posición de ignorancia e poñéndo o foco nun grupo de idade (o meu). Quizáis por eso non metera baza no debate, pero o cuñado que levo dentro... Mr. Green



Caín no cuñadismo máis lamentable, fixen gala de unha frivolidade impropia, pero non iba a miña mensaxe dirixida a quen rompedes os cornos adestrando a deshoras, descansando cando podedes, intentando coidar a alimentación, ... O que non coñecía é o nivel tan baixo das personas en idade de plenitude física (o que según vos, é unha das razóns do éxito competitivo dos vellos). Gracias.

Sinceras disculpas, de novo, sobre todo tendo en conta que non me quita o sono o asunto (non son dos que "non conciben" que me gañen) pero que hai xente que se pode dar por aludida Parar

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos