Foros ›
Colaboración Correr en Galicia 2018
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Tobili

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/03/12
50 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2018, 11:18
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

Feito. Isto non é nada en comparación con todo o que CeG me leva aportado todos estes anos.
davidtorron

Maratoniano
Maratoniano
22/11/15
55 Carreiras
45 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2018, 11:34
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

Encantado de colaborar con 10 euritos. Haceis un trabajo impagable.

Saludos

David
atejer00

Montañés
Montañés
20/11/09
9999 Carreiras
230 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2018, 12:04
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

DoctorSlump escribió:
Sin ánimo de despistar, un comentario breve por algunas frases que leo en este hilo.

Lo que está pidiendo (por una vez) Jesús no es un agradecimiento ni un reconocimiento por el trabajo ni una gratificación. No es un cariño. No es una encuesta de valoración. No es algo que se merezca, no es un premio por el tiempo dedicado. Ni por el Admin ni por los colaboradores. Todo eso es absolutamente voluntario.

El tema es tan sencillo como que la web tiene un coste alto de alojamiento que está pagando él de su bolsillo año tras año. Que Correr en Galicia será gratis para nosotros pero no para el administrador. Que es un foro gigantesco y no va en un pendrive. Y no hablamos de una cantidad simbólica. Es dinero. Una web que usamos todos y que para muchos (para mí desde luego) es imprescindible.

Ah, y por supuesto esto no tiene nada que ver con el circuito.

Correcto, pero es de bien nacidos ser agradecidos, yo que nunca hago nada, aprovecho para agradecer las horas empleadas y que se mantenga esta web.
Así también puedo decir que soy accionista!
Dividendos yaaaaaa!!!!!
Albergg

Maratoniano
Maratoniano
3/08/11
36 Carreiras
198 Mensaxes
Burela/Celeiro
Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2018, 13:01
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

Feito. Paréceme de xustiza.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2018, 13:39
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

¿Cómo non axudar? Doación feita!! Guiño
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4270 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2018, 14:11
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

Listo Admin.
Josito28

Maratoniano
Maratoniano
14/12/15
11 Carreiras
213 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Xan 2018, 15:59
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

Buenas, parece que llegue tarde, pues pone completado y no me deja abrir el pago. Lo siento, de todas formas sabéis que estoy aquí para lo que haga falta, sólo tenéis que decírmelo. Un saludo.
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Xan 2018, 23:14
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

Si, yo también llego tarde. Como supongo que el coste es recurrente quedo para otro año!!
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
879 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 31 Xan 2018, 23:10
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

Un placer haber aportado un granito de arena. No compensa ni de lejos todo lo que me ha dado y me da esta web. Por muchos años más!
carballeira

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/06/09
0 Carreiras
225 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2018, 12:42
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

Eu tamen chego tarde, outro ano será o meu total apóio¡¡¡¡¡¡¡¡¡
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2018, 13:04
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

CAgoendiola ¡¡¡ chego tarde : XA está completado ¡¡ Pois nada,..quedades os Moderadores convidados a birras cando pasedes por Nigrán.

Alégrome moito e gracias polo voso increible traballo

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3861 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 02 Feb 2018, 22:58
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

Eu tamen teño un vicio moi malo, anotarme as carreiras sempre a ultima hora Muro e a maioria das veces pagando sempre algo mais caro por anotarme no ultimo plazo Muro Sintoo moito pero aqui quedeime fora do plazo para esta petición de axuda Muro Gracias a tod@s os que aportachedes eses 10 euros Aplauso Aplauso Aplauso para o mantemento de CORRER EN GALICIA. Gracias Jesús Guiño por aturarnos todos os días e o grandioso traballo que fas ahí detrás, que ainda que no se te ve, esto funciona as mil maravillas Aplauso Aplauso Aplauso .

Espero que para a proxima vez poida tamen aportar un gran de area porque débolle moito a esta impresionante paxina web. Sobre todo débolle saude, moita saude, amigos e amigas moooootisimos, nervios, emocions, retos, sufrimentos, marcas e non vou dicir a vida porque seria pasarme Ríndose Ríndose Ríndose pero casi Aplauso Aplauso Aplauso . Contade conmigo para a proxima, espero estar mais rapido... Ainda que eu tamen son de refráns e hai un que di: pajar e morrer, sempre a ultima hora Ríndose Ríndose Ríndose É broma Payaso

Eso, que prometo estar atento e rapido para cando sexa Guiño

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Feb 2018, 23:26
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

Pues yo también llego tarde, y me fastidia porque siempre y he pensado que le debo muchos buenos ratos a esta web y que entre todos deberíamos contribuir. Si se abre otra ronda espero estar más rápido. Muchas gracias por el gran trabajo que hacéis.
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Feb 2018, 12:24
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

Outro que chega tarde e dame motísima rabia (entre que últimamente non paso moito polo foro e que son moi despistado non me decatara da iniciativa). Pagaría ben agusto eses 10€ porque o servizo que fai esta web é fundamental para moitos de nós.

Deixo como suxerencia que se volva a abrir a vía de pago para os que chegamos tarde e así que eses cartos se poidan empregar para o mantemento da web deste ano, ou dos moitos que esperemos lle queden por diante.

Tamén creo que esto se debería repetir todos os anos ao iniciar a tempada (creo recordar que algún ano se fixera ao inicio do circuíto) para que de forma voluntaria puidésemos colaborar na medida das posibilidades de cada un e ninguén tivese asumir todo o gasto do seu bolsillo (xa me parece abondo as horas que adicades o admin e colaboadores).
Läufer

Maratoniano
Maratoniano
1/02/17
0 Carreiras
132 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 03 Feb 2018, 14:43
Asunto: Re: Colaboración Correr en Galicia 2018

dponte escribió:
Outro que chega tarde e dame motísima rabia (entre que últimamente non paso moito polo foro e que son moi despistado non me decatara da iniciativa). Pagaría ben agusto eses 10€ porque o servizo que fai esta web é fundamental para moitos de nós.

Deixo como suxerencia que se volva a abrir a vía de pago para os que chegamos tarde e así que eses cartos se poidan empregar para o mantemento da web deste ano, ou dos moitos que esperemos lle queden por diante.

Tamén creo que esto se debería repetir todos os anos ao iniciar a tempada (creo recordar que algún ano se fixera ao inicio do circuíto) para que de forma voluntaria puidésemos colaborar na medida das posibilidades de cada un e ninguén tivese asumir todo o gasto do seu bolsillo (xa me parece abondo as horas que adicades o admin e colaboadores).

Me sumo a los que no llegamos al plazo para ser solidarios con quienes se lo curran desinteresadamente en benificio del bien común. Espero llegar a tiempo a sucesivas convocatorias. Es de justicia.

Por aportar otra alternativa a lo ya sugerido: En otras ocasiones podría ser la mitad de cuota, para que podamos solidarizarnos con la causa el doble de foreros.

En cualquier caso, creo que nunca agradecemos lo bastante vuestros esfuerzos, así que, de todo corazón: ¡Muchas gracias!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos