Correr en Galicia, carreiras populares. Corre, sinte, vive... Carreras Populares en Galicia Calendario O Circuíto Fotos Mapa
PortadaCalendarioForosA miña conta Activar contenido
Foros ›

XX Meia Maratona Manuela Machado - Viana (21/01/2018)
Foros de debateCarreiras fóra de Galicia
Publicar novo tema   Respostar ao tema
Ver tema anterior { View newer topic }

Autor
Mensaxe
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
622 Mensaxes
Santiago Compostela
EnvíoPublicado: Mar, 05 Dec 2017, 0:11    Asunto: XX Meia Maratona Manuela Machado - Viana (21/01/2018) Respostar citando

La edición XX de esta media para el domingo 21 de enero de 2018 ya abrió inscripción reducida hasta el 31 de diciembre a 10 euros.

Información en www.mmviana.com

Si nada lo impide será mi cuarta participación, aunque no me inscribiré hasta después de la Sinson. Y espero disfutar de la carrera y de la comida por la zona. Ojala salga un día tan bueno como el año pasado en lo meteorológico y en lo deportivo tambien.

Viana fica no coraçao
Ver perfil de usuario
BAÑOTELLI

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/16
14 Carreiras
41 Mensaxes

EnvíoPublicado: Mar, 05 Dec 2017, 1:20    Asunto: Re: XX Meia Maratona Manuela Machado - Viana (21/01/2018) Respostar citando

Estou pensando en facer a miña primeira media maratón e gustaríame saber se me recomendades estrenarme en Viana. Non vou con idea de facer boa marca, simplemente disfrutar e se pode ser rematala. Hai bo ambiente? É durilla?
Ver perfil de usuario
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2177 Mensaxes
Vilanova-Vigo
EnvíoPublicado: Mar, 05 Dec 2017, 11:05    Asunto: Re: XX Meia Maratona Manuela Machado - Viana (21/01/2018) Respostar citando

Bo ambiente sempre hai en Viana, é nos tratan xenial, aínda que a saída é colocarse onde cada un poida. Se fai bo día e un sitio fantástico para pasar a tarde, e para comer.
Básicamente se trata de un circuíto feo, que vai parte del por a autovía é por unha carretera comarcal, onde a metade da carreira é en lixeira subida, e a segunda parte é lixeira baixada.

BAÑOTELLI escribió:
Estou pensando en facer a miña primeira media maratón e gustaríame saber se me recomendades estrenarme en Viana. Non vou con idea de facer boa marca, simplemente disfrutar e se pode ser rematala. Hai bo ambiente? É durilla?
Ver perfil de usuario
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1627 Mensaxes

EnvíoPublicado: Mar, 05 Dec 2017, 17:00    Asunto: Re: XX Meia Maratona Manuela Machado - Viana (21/01/2018) Respostar citando

orion764 escribió:
La edición XX de esta media para el domingo 21 de enero de 2018 ya abrió inscripción reducida hasta el 31 de diciembre a 10 euros.

Información en www.mmviana.com

Si nada lo impide será mi cuarta participación, aunque no me inscribiré hasta después de la Sinson. Y espero disfutar de la carrera y de la comida por la zona. Ojala salga un día tan bueno como el año pasado en lo meteorológico y en lo deportivo tambien.

Viana fica no coraçao
Gracias Orion. Me encanta esta Carrera. Llevo 4 años consecutivos acudiendo. Este año estoy intentando liar a gente del Norte de Galicia. Meterme tantos Km en mi coche me tira para atrás.
Ver perfil de usuario
helsinki

Maratoniano
Maratoniano
4/04/08
606 Carreiras
253 Mensaxes
o barco
EnvíoPublicado: Sáb, 09 Dec 2017, 19:58    Asunto: Re: XX Meia Maratona Manuela Machado - Viana (21/01/2018) Respostar citando

Los trotadas ya estamos apuntados, para con Paco Bao hacerla en torno a 2h20 y disfrutando un año más. Correr en el norte de Portugal es como hacerlo en casa, pero con más ambiente, tratándote mejor, comiendo de maravilla y mucho más barato. ¡Menos mal que nos queda Portugal!
¡Boa corrida compañeiros!
Ver perfil de usuario
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1627 Mensaxes

EnvíoPublicado: Xov, 14 Dec 2017, 13:29    Asunto: Re: XX Meia Maratona Manuela Machado - Viana (21/01/2018) Respostar citando

Para ir creando ambientillo Bailar Bailar Bailar
www.youtube.com/watch?v=uoJOtB-KEdY
Ver perfil de usuario
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Respostar ao tema    Foros de debate -> Carreiras fóra de Galicia Tódalas horas son GMT + 2 Horas
Páxina 1 de 1

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos

Categorías
Donde
 Foreiros: