Foros ›
102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 06 Mar 2018, 21:13
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

norris escribió:
a Magono non lle fagades moito caso...
a min si...
vale a pena mandar unhas zapas de asfalto para o último tramo, ou mellor as trail ???
e os avituallamentos cada +-10km, verdade ???
con un bidon de 1/2litro e a que nos caerá encima deberia chegar...


Eu fai dous anos fixeno todo con zapas de asfalto e perfecto. Tamen e verda que o tempo pouco tiña que ver co que imos ter o sabado.

Eso si, para a segunda parte nin o dudes, zapas de asfalto
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 06 Mar 2018, 21:15
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

Por certo, Alberto; donde estara o punto de corte e en que tempo?
E como pregunta tamen Norris, sabedes xa onde ira cada avituallamento?
Capi

Novo foreiro
Novo foreiro
9/01/10
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Mar 2018, 21:25
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

koala36 escribió:
norris escribió:
a Magono non lle fagades moito caso...
a min si...
vale a pena mandar unhas zapas de asfalto para o último tramo, ou mellor as trail ???
e os avituallamentos cada +-10km, verdade ???
con un bidon de 1/2litro e a que nos caerá encima deberia chegar...


Eu fai dous anos fixeno todo con zapas de asfalto e perfecto. Tamen e verda que o tempo pouco tiña que ver co que imos ter o sabado.

Eso si, para a segunda parte nin o dudes, zapas de asfalto


Los caminos están en buen estado . estos días estuve recorriendo hasta el km 36 y esta para correr con zapas de asfalto , nada de barro y un par de charcos grande s hay escapatoria por los laterales,


Última edición por Capi o Mar, 06 Mar 2018, 21:43; editado 1 vez
Capi

Novo foreiro
Novo foreiro
9/01/10
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Mar 2018, 21:36
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

koala36 escribió:
Por certo, Alberto; donde estara o punto de corte e en que tempo?
E como pregunta tamen Norris, sabedes xa onde ira cada avituallamento?

El tiempo de corte es en km 50 hay que pasar antes de 10,30 .Después hay que ver la media para llegar dentro de las 24 h.
Avituallamientos km 9,500 Madanela km 24 Dozon. Km 36 O Zudreiro km 50 Laxe ( Lalin ) km 58 Silleda . km 63 Bandeira ( pabellón) km 79 Puente Ulla. Km 90 Susana
kosoto

Maratoniano
Maratoniano
27/05/10
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Mar 2018, 17:10
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

Hola, boa tarde a todos.
Teño varias preguntas para a organización ou para quen mas poidas atender debidamente:
- Hai posibilidade de levar mochila ao km 63 (eso xa o sei) para cambiarse se compre. Pero a mochila para a ducha final en santiago, tamén a leva a organización ou como se fai entre a chegada a meta, a espera e a chegada a carballiño?
- Hai posibilidade de recoller o dorsal a algun compañeiro/a o vernes pola tarde?
- Visto os comentarios do tempo infernal que vai facer, vaise facer igual a proba ou estades pensando en suspendela?

Un saúdo e gracias por todo de antemán
PD: Vou colgar o mesmo texto no facebook. Asi que contestade onde vos sea máis sinxelo. Graciñas
Albertinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/07
0 Carreiras
126 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Mar 2018, 18:07
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

kosoto escribió:
Hola, boa tarde a todos.
Teño varias preguntas para a organización ou para quen mas poidas atender debidamente:
- Hai posibilidade de levar mochila ao km 63 (eso xa o sei) para cambiarse se compre. Pero a mochila para a ducha final en santiago, tamén a leva a organización ou como se fai entre a chegada a meta, a espera e a chegada a carballiño?
- Hai posibilidade de recoller o dorsal a algun compañeiro/a o vernes pola tarde?
- Visto os comentarios do tempo infernal que vai facer, vaise facer igual a proba ou estades pensando en suspendela?

Un saúdo e gracias por todo de antemán
PD: Vou colgar o mesmo texto no facebook. Asi que contestade onde vos sea máis sinxelo. Graciñas

Boas tardes.
Para a ducha de Santiago tedes dúas posibilididades:
.- Metedes todo nunha mochila, a cal levaremos a Bandeira e despois a Santiago
.- Mandades unha mochila a Bandeira e outra a Santiago.

En calqueira caso encargámonos nos do traslado.

Si que podedes recoller o dorsal dos compañeiros o venres (levar copia do DNI e si é posible a folla de descargo que vos mandamos por mail, se non ten que firmala o sábado antes da saida)

O tema da suspensión ainda non está encima da mesa, pero estamos pendientes da evolución das previsións meteorolóxicas.

Saúdos.

É mellor ter a boca pechada e parecer estupido, que abrila e disipar a dúbida.
norris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/02/09
143 Carreiras
231 Mensaxes
boimorto
Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2018, 13:18
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

por donde se vai en Santiago do Sar ó Obradoiro ??? (si chejamos aló!)
é libre ???
estiven vendo varios tracks de outros anos e case ningun coincide, sobre todo na zona vella.
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2018, 14:11
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

norris escribió:
por donde se vai en Santiago do Sar ó Obradoiro ??? (si chejamos aló!)
é libre ???
estiven vendo varios tracks de outros anos e case ningun coincide, sobre todo na zona vella.

en este enlace se ve es.wikiloc.com/rutas-c...8-16775678
norris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/02/09
143 Carreiras
231 Mensaxes
boimorto
Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2018, 14:29
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

xa, ese za o vira, pero tamen vin outros tres ou catro e todos entraron por sitios distintos, e ningún polo "camiño via da prata", que parece ser que entra pola praza da inmaculada...
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2018, 14:38
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

Boas, o ano que a fixera eu baixeí Sar,e sempre recto: Rua do Cruceiro de Sar, Rua Ponte de Sar, Rua do Castrón Douro, no alto xa case enfrente entras polo arco de Mazarelos á Zona Vella.
Un saudo.
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
759 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Mar 2018, 23:24
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

Carrera impresionante por el tiempo que hizo y como los 96 valientes salimos sin importarnos,recorrido muy bien seńalizado.las duchas y medallas post carrera muy buenas.
En lo personal bajé 1 hora y tercer senior.
Gracias a la organización y voluntarios y gracias a Fer por hacer esto posible.
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 11 Mar 2018, 11:08
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

Hacía falta valor para presentarse a las 7 de la mañana en la Iglesia de Veracruz, para hacer los 102 kms hasta Santiago, pero allí estábamos cerca de 100 valientes para intentarlo. También hacía falta valor para no suspenderla con el bombardeo de avisos de todos los colores con el que últimamente nos bombardean los meteorólogos. Pero allí estábamos todos para intentarlo, y pasamos algún rato desagradable y muchos estupendos, la mayoría terminó "sin problemas" (más allá de los normales en 100 kms) y otros no pudimos acabar pero por falta de fuerzas. Habrá que volver para completar los 102 kms.
Corneira

Montañés
Montañés
20/10/10
0 Carreiras
310 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Mar 2018, 16:49
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

Nun dia que as recomendacions das autoridades eran, non sair da casa Parar ...Noraboa a todos Aplauso
Aitor_Franco

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/14
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Mar 2018, 20:48
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

Enhorabuena a todos los participantes que ayer tomaron la salida, animar a los que no pudieron acabar a que se animen en una próxima edición,ayer a parte de luchar con los km también había que luchar con el tiempo.
Enorme el trabajo de la organización, y la gente de los avituallamientos.
Ese servicio post carrera no tiene precio, casi me quedo a dormir en esa cama depues de la ducha caliente.
Desde hoy esperar a la próxima edición y que siga creciendo esta carrera.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2018, 17:57
Asunto: Re: 102 KM CARBALLIÑO-SANTIAGO (10-marzo 2018)

Que decir desta proba e que decir da Organización; eu solo teño voas palabras hacia eles porque nos tratan de 10. Fernado, Alberto e o resto de colaboradores MIL GRACIAS por todo o que traballades por nos!!!!

Deixovos un "pequeno" resumen da miña aventura:

102 km Carballiño- Santiago de Compostela[i][u]
Tocaba madrugar e asi foi , as 4.45 levantavame para posteriormente desplazarme hasta Carballiño, onde iba participar na III edición dos 102 km Carballiño-Santiago.
A chegada, recollin o dorsal e as 7 en punto da mañan deron a salida da proba. Todos tiñamos a ilusión de poder completar esta aventura (eu tamen a tiña pero sendo realista sabia que non podría completala esta ano) pero non seria fácil xa que a distancia era moita e as predicions meteoroloxicas anunciaban moi mal tempo con moita chuvia e moito vento, e de feito moitos pensamos que a proba se suspendería debido as distintas alertas que había, pero non foi asi.
Nada mais salir , xa a chuvia empezou a caer, en alguns momentos con bastante intensidade pero tampouco era nada do outro mundo. Os primeiro 36 km da proba son polos montes de Carballiño e Dozon , e ali se acumala a maior parte dos km positivos que por momentos se fan duros pero sin duda e o tramo mais bonito da ruta.
A partir do km 36 entramos no Camiño de Santiago o cal non se deixa xa, ata chegar o Obradoiro.
Tiven a sorte de que me acompañase un rapaz de Noia, Celestino Mato, o cal fixo que a aventura fose mais fácil nos primeiros 50 km, pero unha mala elección de zapatillas obligouno a abandonar nese km 50. Intentei animalo como podía e incluso lle vendei o pé haber si era capaz de seguir pero foi imposible, co cal a partir de ahí quedabanme outros 52 km en solitario.
Emprendin a marcha novamente, as 16.30 da tarde dende Lalin (unha hora menos que dous anos antes) , nun principio sin maiores problemas. Paso Silleda (onde aparece Rosa a cal me iria esperando desde ahí en distintos puntos para darme animos) e dirixome hacia Bandeira onde tiña unha mochila esperando no pabellón para poder cambiarme si o necesitaba, pero xa por Chapa empeza a aparecer un dolor detrás dunha rodilla que me empezou a preocupar. Chego a Bandeira e encontrome ali con moita xente que abandonaba. Ali o vento xa zoaba que metia medo estar dentro do pabellón, pero a min estas locuras gustanme e eu decidin seguir despois de masajear cunha crema a rodilla.
As 20:00 salgo de Bandeira hacia Ponte Ulla. Sinceramente cando iba pasando por Piñeiro,Dornelas e Loimil teño que recoñecer que pasei medo, pois estaba vendo que en calquer momento algún árbol se me viña encima, xa que o vento soplaba fuertísimo. Por suerte non foi asi, e algún que atopei tirado solo tiben que rodéalo, e con estas cheguei a Ponte Ulla. No bar Rios esperabanme unha letejas que me souperon a gloria.
As 23.08 , despois de que a propietaria do bar me dese unhas fregas na rodilla cunha poción “mágica” que ela ten, salin novamente o camiño. Ahora xa non era solo o vento, ahora chovia a mares. Pouco a pouco atravesei os montes de Vedra hacia Lestedo, e tamen co medo a que algún árbol se me votase encima. En Lestedo , iba morto de frio e empapado, e aproveitando que Rosa estaba ali, cambiei de chuvasqueiro e de camiseta termica.
Os dolores nos pés e na rodilla iban en aumento, pero ahora estaba o obxetivo tan cerca que non podía deixalo escapar. Os kilómetros cada vez pasaban mais despacio; a subida por Santa Lucia hacia Angrois fixose larguísima, pero por fin chego a Sar, e entonces por primeira vez sabia que o iba conseguir. Dende ali xa nada me podía deter ; e por pouco me equivoco: subindo Castro de Ouro empezou a caer tal cantidade de auga con un vento huracanado que facia imposible casi manterse en pé. Pero a terco, non hai moitos que me ganen e conseguin chegar a zona vella de Santiago e as 3.41 minutos facia a miña entrada na Plaza do Obradoiro onde me esperaba a Organización (de 10) y como non , a miña muller Rosa.
Foi un deses momentos que non se olvidan. Fun o último, si; pero non todolos días se completan 102 km en menos de 24 horas (20:41), e tendo en conta que casi a mitade dos participantes tiveron que abandonar sintome moi orgulloso da miña participación!!!
Volverei no 2019???......Pode ser,jaja.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos