Correr en Galicia, carreiras populares. Corre, sinte, vive... Carreras Populares en Galicia Calendario O Circuíto Fotos Mapa
PortadaCalendarioForosA miña conta Activar contenido
Foros ›

LESION EN RODILLA
Foros de debateLesiones, salud y alimentación
Publicar novo tema   Respostar ao tema
Ver tema anterior { View newer topic }

Autor
Mensaxe
Kurty

Super Veterano
Super Veterano
26/03/05
308 Carreiras
2704 Mensaxes

EnvíoPublicado: Sáb, 11 Nov 2017, 10:11    Asunto: LESION EN RODILLA Respostar citando

Pues me dieron ayer los resultados de la resonancia de la rodilla y como no tengo vez en el traumatólogo hasta el Martes, pongo aquí todo lo que está mal, por si hay algún experto y me va dando un pronóstico.

Tenue alteración de la red intrameniscal en cuerno posterior de menisco medial en relación con pequeña rotura horizontal/oblicua con extensión a la superficie articular inferior.
Ligera alteración de la señal en partes blandas circundantes al ligamento colateral medial con integridad de su patrón fibrilar que podría representar un esguince leve.
Afectación de la banda fisaria tibial por abundantes estructuras tubulares que presenta cierto grado de agrupamiento, hiperintensas en T2 e hipointensas en T1; hallazgo que podría representar una lesión vascular.
Ver perfil de usuario
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2145 Mensaxes
Vilanova-Vigo
EnvíoPublicado: Lun, 13 Nov 2017, 14:45    Asunto: Re: LESION EN RODILLA Respostar citando

Hola rapaz, non sabía que estabas fastidiado. Sempre son malas novas
Me encantaría traducirche, pero nin idea. O único que podo darche é ánimos.
Por favor conta martes a traducción desta trabalinguas.
Ver perfil de usuario
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Respostar ao tema    Foros de debate -> Lesiones, salud y alimentación Tódalas horas son GMT + 2 Horas
Páxina 1 de 1

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos

Categorías
Publicidad

2003-2017 Correr en Galicia