Foros ›
Autor
Mensaxe
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Out 2017, 18:39
Asunto: Trail en Santa Comba

Hola
Hoxe pasaronme por wattsap o cartel deste Trail
Alguen sabe algo mais?
14 de Outubro, sábado de tarde, 30 e 18 kms e inscripción gratuita en Emesports
Saudos
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Out 2017, 18:44
Asunto: Re: Trail en Santa Comba

Este e o cartel, pero eu en Emesports non o vexo
G.Silva

Maratoniano
Maratoniano
21/09/11
0 Carreiras
152 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Out 2017, 22:12
Asunto: Re: Trail en Santa Comba

CARTEL
gastonpke

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/08/15
211 Carreiras
79 Mensaxes
URUGUAY
Respostar citando Envío Mér, 04 Out 2017, 3:24
Asunto: Re: Trail en Santa Comba

buen trail
BAÑOTELLI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/12/16
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Out 2017, 7:46
Asunto: Re: Trail en Santa Comba

Acaban de poñelo na web de EmeSports
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 04 Out 2017, 7:57
Asunto: Re: Trail en Santa Comba

ya la teneis en el calendario también

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
873 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Out 2017, 8:18
Asunto: Re: Trail en Santa Comba

Alguien que haya estado en la 1ª edición y pueda dar referencias¿? gracias!
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 05 Out 2017, 15:43
Asunto: Re: Trail en Santa Comba

AJACAST escribió:
Alguien que haya estado en la 1ª edición y pueda dar referencias¿? gracias!
Eu fixen o corto o ano pasado,si e o mismo e un percorrido rápido,pouco técnico,para dar zapatilla,espero que che sirva de axuda.
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
873 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Out 2017, 19:35
Asunto: Re: Trail en Santa Comba

mario.R escribió:
AJACAST escribió:
Alguien que haya estado en la 1ª edición y pueda dar referencias¿? gracias!
Eu fixen o corto o ano pasado,si e o mismo e un percorrido rápido,pouco técnico,para dar zapatilla,espero que che sirva de axuda.
Mil gracias. Polo que se ve non fará falta nin levar zapas de trail. Vémonos aló! Aplauso
Rucar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/16
0 Carreiras
70 Mensaxes
O Milladoiro - Ames
Respostar citando Envío Xov, 05 Out 2017, 20:13
Asunto: Re: Trail en Santa Comba

AJACAST escribió:
mario.R escribió:
AJACAST escribió:
Alguien que haya estado en la 1ª edición y pueda dar referencias¿? gracias!
Eu fixen o corto o ano pasado,si e o mismo e un percorrido rápido,pouco técnico,para dar zapatilla,espero que che sirva de axuda.
Mil gracias. Polo que se ve non fará falta nin levar zapas de trail. Vémonos aló! Aplauso
Hola. Yo hice el largo el año pasado. Eran algo menos de 27km, con poco desnivel y prácticamente todo pista. Así que todo correr. Fue muy rápido.
La organización genial, señalización, avituallamientos todo ok. Y siendo gratis!!
BAÑOTELLI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/12/16
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Out 2017, 12:29
Asunto: Re: Trail en Santa Comba

Acaban de subir o track do Trail Curto. Deixo o enlace por aquí. En breve subiran o do Largo.

es.wikiloc.com/wikiloc...d=20207694
BAÑOTELLI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/12/16
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Out 2017, 5:50
Asunto: Re: Trail en Santa Comba

Primeira vez que corro un Trail e obxectivo conseguido (que non era outro que finalizar). O máximo que correra ata o de agora foran 10k e para min acabar o trail era un reto persoal que puiden cumplir. Persoalmente sobráronme os últimos 3k pero porque xa iba algo xustiño. Circuito rápido, con bonitas paisaxes e unhas boas vistas, sobre todo na subida a Varilongo. Agradecer a toda a xente que colaborou desinteresadamente (protección civil, voluntarios, xente do concello, etc), para que se celebrase a proba. Tanto os avituallamentos como a sinalización moi correctas. Un saúdo e espero que podamos volver o ano que vén.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 16 Out 2017, 7:15
Asunto: Re: Trail en Santa Comba

Primeira vez que corro un trail.

Obxectivo conseguido: -finalizar enteiro.

O máximo que correra ata agora fora unha maratón e para min acabar un trail sen bicar o chan era un reto persoal.

Persoalmente sobroume o perderme dúas veces (pero xa contaba que ía pasar) e meterme no río pero eu seguín os que levaba diante Moi feliz .

Non sei se é un circuito rápido, sei que escotei moitas veces: "isto é máis ben un cross...", ben, en calqueira caso a min pareceume suficientemente duro.

Das vistas síntoo pero como case sempre bastante me chega con respirar.

Paréceme que o Concello de Santa Comba ofrece moitas oportunidades deportivas e gratuítas (non entendo que nos esteamos a queixar do prezo das carreiras e acó queden casi a terceira parte das prazas sen cubrir Muro ), así que sí agradecer moito, moitísimo a voluntarios e organización por unha tarde espectacular.

Personalmente, divertinme moito baixando como unha cabra e rematei bastante mellor do que esperaba (e do que me auguraban).

En definitva, moitas grazas a organización por permitirnos desfrutar de carreiróns coma este. Aplauso Aplauso Aplauso
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 16 Out 2017, 8:50
Asunto: Re: Trail en Santa Comba

Pues sí Juanjo,es un cross,pero el nombre es lo de menos,a coste 0,hay que agradecer el esfuerzo a la organización,aún con cosas que mejorar,es una buena carrera para divertirse,felicitar a Laura y Marga por sus primeros puestos,y un placer correr con tantos amigos

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Lun, 16 Out 2017, 9:30
Asunto: Re: Trail en Santa Comba

Coincido en que más que trail, esta carrera fue un cross, pero no por eso fue menos divertida. Llevaba sin competir en trails desde junio de este año, y me ha valido para matar el gusanillo de monte. No me esperaba tener que cruzar un regato jajaja, pero en el fondo mi maltrecha rodilla agradeció el agua fría. De hecho, de haber estado bien físicamente, la bajada después del avituallamiento del km 9-10 la habría hecho a lo loco y no contenida.

Con todo, bonita experiencia, cierto que hay cosas mejorables como por ejemplo que yo tenía agua en meta cuando llegué, pero sé que quien vino más tarde se encontró sin ella o las indicaciones para llegar a las duchas...fue el tema de conversación en el vestuario femenino. Todos dimos más vueltas que una peonza para llegar.

Pero lo dicho, que se nota el cariño con que la organización preparó todo, las bicis que nos acompañaron durante el recorrido (por cierto, aprovecho para dar las gracias a uno de los ciclistas que me dio un poco de agua Sorriso ), los voluntarios, etc Espero que este trail se siga repitiendo año tras año.

Y ya por último, dar las gracias a Ángel por tirar de mí esos últimos km, un pedazo del primer puesto femenino es tuyo también Razz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos