Foros ›
Incidencias Circuito 2017-2018
Foros de debate / O Circuíto 2017-18
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 04 Abr 2018, 14:20
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Hay un anuncio de no sé qué que dice que éste es un país de exigentes. La palabra que usaría yo es mucho menos diplomática.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
xabierdeparada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/11/15
666 Carreiras
174 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 05 Abr 2018, 13:14
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

amina
radicalmarc
doctor slump

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

"Todos a una como Fuenteovejuna"
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 05 Abr 2018, 13:17
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

xabierdeparada escribió:
amina
radicalmarc
doctor slump

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

"Todos a una como Fuenteovejuna"

En esos casos lo normal es pararse a pensar si no será uno el equivocado. Pero tú a lo tuyo.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
xabierdeparada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/11/15
666 Carreiras
174 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 05 Abr 2018, 16:44
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

DoctorSlump escribió:
xabierdeparada escribió:
amina
radicalmarc
doctor slump

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

"Todos a una como Fuenteovejuna"

En esos casos lo normal es pararse a pensar si no será uno el equivocado. Pero tú a lo tuyo.

Supongo que te refieres a ti mismo¿?
xabierdeparada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/11/15
666 Carreiras
174 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2018, 13:44
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Xa que de súpeto vos volvístedes tan académicos, radiomarc, amina e arale (perdón dr slump) copio e pego a definición de incidencia da RAE (en catelán claro pra que o entendades millor)

incidencia:

nombre femenino
1.
Cosa que se produce en el transcurso de un asunto, un relato, etc., y que repercute en él alterándolo o interrumpiéndolo.

Polo tanto unha alteración do desnivel ral dunha proba, incide a súa vez no coeficiente, o cal fai variar a puntuación acadada por un participante, alterando a clasificación, e polo tanto as reglas do xogo.

Eu coma sempre aporto datos empíricos i obxeitos, recoméndovos leer menos o Marca ou o Hola e un chisco mais de lectura didáctica, que pra iso non fai falla se runiversitario, de feito eu son pailán e soio teño BUP i FP.

O voso argumento pola contra é a priori, una opinión, "xabi é liante", ben, pode ser, pero quedástedes co cuiño ó aire porque me amparan os argumentos.

Outra cousa será que coma moitos van coma borricos detrás dun anaco de pán non acepten un debate sosegago e constructivo. Quen é polo tanto o intolerante ¿? Vos, sen dúbida de algún tipo.

Postdata: Eu coma o Samurai que lle dí o Emperador "Si se ha sentido ofendido con mucho gusto me quitaré la vida", se Admin considera que merezo pasar á "nevera" ....aceptareino aínda que non o comparta
Anomander

Novo foreiro
Novo foreiro
31/03/17
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2018, 15:21
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

xabierdeparada escribió:
Xa que de súpeto vos volvístedes tan académicos, radiomarc, amina e arale (perdón dr slump) copio e pego a definición de incidencia da RAE (en catelán claro pra que o entendades millor)

incidencia:

nombre femenino
1.
Cosa que se produce en el transcurso de un asunto, un relato, etc., y que repercute en él alterándolo o interrumpiéndolo.

Polo tanto unha alteración do desnivel ral dunha proba, incide a súa vez no coeficiente, o cal fai variar a puntuación acadada por un participante, alterando a clasificación, e polo tanto as reglas do xogo.

Eu coma sempre aporto datos empíricos i obxeitos, recoméndovos leer menos o Marca ou o Hola e un chisco mais de lectura didáctica, que pra iso non fai falla se runiversitario, de feito eu son pailán e soio teño BUP i FP.

O voso argumento pola contra é a priori, una opinión, "xabi é liante", ben, pode ser, pero quedástedes co cuiño ó aire porque me amparan os argumentos.

Outra cousa será que coma moitos van coma borricos detrás dun anaco de pán non acepten un debate sosegago e constructivo. Quen é polo tanto o intolerante ¿? Vos, sen dúbida de algún tipo.

Postdata: Eu coma o Samurai que lle dí o Emperador "Si se ha sentido ofendido con mucho gusto me quitaré la vida", se Admin considera que merezo pasar á "nevera" ....aceptareino aínda que non o comparta

A ti gústache moito andar a tocar o carallo á xente, líala, e logo andas a pedir perdón polas redes sociais. A boca, en este caso a letra, pérdete. Ás veces hasta levas razón, pero eres tan "xabierdeparada", que os teus comentarios pasan a maior parte das veces, non sólo non ser tidos en conta, a ser unha opinión que invalida o que defendes.
xabierdeparada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/11/15
666 Carreiras
174 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2018, 16:06
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Anomander....Eu pido disculpas cando me trabuco....sen mais, por outra banda alégrame que creases un nick tan soio pra respostarme.

Iso si, non me debatiches o argumentado por mín....
jhmera

Novo foreiro
Novo foreiro
24/07/15
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Abr 2018, 20:59
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Boa noite:
Son Jchm, da terceira división. Xa enviara unha mensaxe indicando que no me aparecía a suma de varias carreiras no total dos puntos. Na clasifición aparecen 2505 puntos cuando a suma total dos meus puntos é de 3167.
Entendo e agradezo todo todas as dificultades e traballo que da buscar as clasificacións, revisar manualmente as clasificación e todo o demáis. Agradecería, se fose posible, a creación de ese erro.
Saúdos.
Juan Carlos.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2018, 8:07
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Buenas Jhmera le volvemos a mandar al admin tu incidencia,nosotros no tenemos los permisos para poder solucionarla,eso sólo lo puede hacer él,de todas maneras no te preocupes,que el error será subsanado tarde o temprano,y no perderás tus puntos

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Lauren_Troy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/14
580 Carreiras
129 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2018, 22:04
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Hola!! Acabo de introducir el resultado de una carrera y cuando voy a ver en la general me aparece esta misma y otra que aún ni se ha celebrado. La Maratón de Fátima-Campelo. Pudo alguién hacerlo por error y como se puede añadir una carrera que ni se ha celebrado?

Podeís echarle un vistazo para corregirlo?

Muchas gracias
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2018, 5:09
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Hola Lauren. Gracias por avisar. Lo miramos y pasamos la incidencia al administrador.
Lauren_Troy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/14
580 Carreiras
129 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2018, 20:20
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Amina escribió:
Hola Lauren. Gracias por avisar. Lo miramos y pasamos la incidencia al administrador.
Gracias Amina
Kiks

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/09/11
105 Carreiras
165 Mensaxes
Cambre (A Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2018, 10:48
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Boas. Me pasa lo mismo que a otros compañeros. La suma de mis puntos no es correcta, falta exactamente la puntuación de la última (10K del Maratón Coruña).
Un saludo y gracias por todo el esfuerzo que hacéis.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2018, 10:56
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Hola Kiks, gracias por avisar. Le pasamos la incidencia al administrador. Te contesto igualmente en el otro mensaje que has dejado en el hilo de Actualización de puntuaciones.
davidtorron

Maratoniano
Maratoniano
22/11/15
55 Carreiras
45 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2018, 20:31
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Buenas
La he liado al subir los puntos del trail del aloia 25k y no he marcado para que puntuase para la general.

Me podeis echar una mano para solucionarlo??
Gracias de antemano





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos