Foros ›
Incidencias Circuito 2017-2018
Foros de debate / O Circuíto 2017-18
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Ven, 30 Mar 2018, 13:52
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Hola carlos, hemos comprobado que los puntos que te faltan se corresponden con ese trail. Estamos teniendo problemas con la suma de puntos de trails cuando hacéis el envío sin indicar que queréis que cuente para la clasificación de ruta. Al corregir el envío, os aparece en el listado pero no se suman a la puntuación total. El administrador ya está al tanto de ese problema, hay otros foreros afectados. No os preocupéis que no os quedaréis sin vuestros puntos. Un saludo!
jhmera

Novo foreiro
Novo foreiro
24/07/15
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2018, 21:14
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Boas noites:
Son Jchm, 3ª división. Quería comentaros que na clasificación non me aparecen sumados os puntos correspondientes as carreiras de San Xosé das Pontes e da Torre de Hércules. Si que me aparecen no listado de carreras disputadas pero non na suma total de puntos.
Saúdos.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2018, 8:12
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Le pasamos la incidencia al admin,gracias por avisar

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2018, 12:11
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

lihto escribió:
Le pasamos la incidencia al admin,gracias por avisar

¿Por onde a pasamos? Silbar
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2018, 18:16
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

No es por meter presión, que sé que esto lo hacéis en vuestro tiempo libre, es solo un recordatorio de que sigue igual.


orion764 escribió:
Amina escribió:
OK, gracias por avisar. Ya te lo he arreglado para que puntúe también para ruta. Un saludo!

Muchas gracias Amina por la rapidez. Los puntos y la carrera ya aparecen en el listado sin embargo no suman en el total que aparece totalizado. Cuando podáis echarle un vistazo
Gracias

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2018, 18:43
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Orion764, o meu comentario era totalmente irónico. Todo o que nos podemos arranxar, está arranxado. Máis de iso, lihto, amina e demais colaboradores, estamos COAS mans atadas a espalda.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2018, 20:15
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

sanmikel escribió:
Orion764, o meu comentario era totalmente irónico. Todo o que nos podemos arranxar, está arranxado. Máis de iso, lihto, amina e demais colaboradores, estamos COAS mans atadas a espalda.

Si, ya lo sé. Había enviado mi incidencia en enero, y solo era un "recrdatorio", se seguro que cuando se pueda se arreglará. Venga un saludo a todos y gracias.
xabierdeparada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/11/15
666 Carreiras
174 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2018, 16:04
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Seguimos a voltas cos temas dos coeficientes de montaña e as "trampiñas" dos orgañizadores:

O último exemplo é a Toxiza: anuncian 2400+ pra os 42km i hoxe cando publican o track....sorpresa...nen 2100-

Eu xa dixen no seu día que o coeficiente se debe asignar en función.do track do wikiloc e non do cartel
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2018, 16:20
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

xabierdeparada escribió:
Seguimos a voltas cos temas dos coeficientes de montaña e as "trampiñas" dos orgañizadores:

O último exemplo é a Toxiza: anuncian 2400+ pra os 42km i hoxe cando publican o track....sorpresa...nen 2100-

Eu xa dixen no seu día que o coeficiente se debe asignar en función.do track do wikiloc e non do cartel

¿Seguimos?
Xabier, isto é unha incidencia?
xabierdeparada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/11/15
666 Carreiras
174 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2018, 18:12
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

sanmikel escribió:
xabierdeparada escribió:
Seguimos a voltas cos temas dos coeficientes de montaña e as "trampiñas" dos orgañizadores:

O último exemplo é a Toxiza: anuncian 2400+ pra os 42km i hoxe cando publican o track....sorpresa...nen 2100-

Eu xa dixen no seu día que o coeficiente se debe asignar en función.do track do wikiloc e non do cartel

¿Seguimos?
Xabier, isto é unha incidencia?

Si, é unha incidencia que consiste en que se asigna un coeficiente en base a 2400+ e non 2100+ .E senón é considerada como tal xa mo dirá Jesús
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2018, 19:04
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Que Jesús se manifeste Rezar Rezar
Pero creo que non é.
Se pon o que di o organizador, así se acordou.
Igual que nunha carreira de 11.11 km, despois son 9.8 km, se considera como o que dixo o organizador.
Medias que teñen 19.8k, e 6.6 km, que teñen 5.3
Os gps, e a altimetría non son perfectos.
EU con dous Garmin na mesma man, dame medidas e altitudes distintas.
Con que gps, ou altímetro nos quedamos? Co teu, co meu, co de Jesús?
xabierdeparada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/11/15
666 Carreiras
174 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2018, 19:49
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

sanmikel escribió:
Que Jesús se manifeste Rezar Rezar
Pero creo que non é.
Se pon o que di o organizador, así se acordou.
Igual que nunha carreira de 11.11 km, despois son 9.8 km, se considera como o que dixo o organizador.
Medias que teñen 19.8k, e 6.6 km, que teñen 5.3
Os gps, e a altimetría non son perfectos.
EU con dous Garmin na mesma man, dame medidas e altitudes distintas.
Con que gps, ou altímetro nos quedamos? Co teu, co meu, co de Jesús?

Se leeses anteriores post ollarías que no seu día se consensou utilizar o track da wikiloc....busca, busca...que o atoparás.

Garmin Conect, Moves Count i Strava marcan desnivel positivo de mais (a non ser que utilices un gps con sensor barométrico ) e o cargar ese mesmo GPX en Wikiloc sae menos desnivel que se corresponde mais cercano ó real.

Isto demóstrocho con datos empíricos, comprobeino eu mesmo cuns amigos en varios treitos do Courel

Repito, se o track de wikiloc que proporciona a organización da 2100+ aínda que no cartel e de palabra publiciten 2400+ haberá que faguer caso o mais obxetivo, non si ¿?
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2018, 21:45
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Veña vai.
Xabier, non estamos nin por asomo de acordo no das incidencias.
Me remito as normas, é o que decidimos.
"para as de montaña enviar/enlazar ao track ou indicar o dato de desnivel acumulado positivo e de distancia"

Xa bastante nos costa levar adiante este circuíto de maneira altruísta, e onde facemos moito mais do que está na nosa man, onde non temos acceso a moitas funcións onde desaparecen os administradores da web para arranxar. Tamén nos encargamos de buscar carreiras, dar de alta calendarios, carreiras para inscribir no circuíto.
Descargamos e facemos nos a man as clasificacións cada fin de semana, e se suben en 24/48 horas.
Sobre todo isto último. As organizacións non envían os resultados, sempre hai excepcións, como moito un 2% das que participan. E se esperásemos a que nos enviasen a clasificación as organizacións no habería circuíto basicamente.
Imaxino por encima ter que buscar un track e quen foi a unha carreira, para comprobar que o que nos enviaron, ou publicaron, non se corresponde co do circuíto.
Ademais despois de subir unha carreira de montaña, facer modificacións nos coeficientes e recalcular os puntos, non está na nosa man, está na dos administradores, como dixen antes, dos cales me acordo todos os días para aparezan e den a cara.
Pois como xa te darás conta, os que damos a cara somo outros.

Este non é o lugar adecuado para este debate, pois se trata de incidencias.

Te remito a que abras un novo fío, e expreses as queixas, e as melloras que según ti creas. E ademais que contactes cos administradores para que nos axuden os colaboradores para levar adiante este circuíto.
Porque ten claro, que se este ano hai circuíto, é por nos (igual que pasou fai dous anos).
Así que che abro a porta a que nos axudes, e che damos as ferramentas que temos, para que ti mesmo poidas cambiar o que comentas. E ademais verás que non poderás, e cando o reclames a quen pode, verás que levas a calada por resposta, e iso durante meses.

Así que te invito a ser colaborador do circuíto para que ti poidas xestionar o que pides. Por favor contacta con Jesús para que che de acceso.

Un saúdo.
pd: Recorda abrir o fío de queixas, que o mensaxe me saíu longo.
RadicalMarc1

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
6/10/13
77 Carreiras
889 Mensaxes
O Burgo/Castelo/Caldebarcos
Respostar citando Envío Mér, 04 Abr 2018, 13:28
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mér, 04 Abr 2018, 13:38
Asunto: Re: Incidencias Circuito 2017-2018

Suscribo todo lo dicho por sanmikel





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos