Foros ›
IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Set 2017, 19:37
Asunto: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

Abro este tema, xa que a 5 días da carreira creo que non hai ningún fío aberto. Algo que me extrana, xa que é gratuita e ademáis leín algún fío de anos anteriores e a califican como moi boa en todos os aspectos.

Esta proba, nunca a corrín por eso me apetece facelo, para coñecer unha nova proba.

Se alguén que xa a correu, pode dar algunha indicación sobre o percorrido agradécese.

Información e inscripcións

championchipnorte.com/...ch=dombate
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 18 Set 2017, 19:44
Asunto: Re: IV CARREIRA POPULAR DOLMEN DE DOMBATE (23/09)

Yo también espero debutar el sábado en Dombate

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador


Última edición por lihto o Lun, 18 Set 2017, 20:51; editado 1 vez
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Lun, 18 Set 2017, 19:46
Asunto: Re: IV CARREIRA POPULAR DOLMEN DE DOMBATE (23/09)

Pues me uno a los debutantes, por allí andaré este sábado. La verdad es que me han hablado muy bien de ella, así que seguro que disfrutamos. Que se anime más gente!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 18 Set 2017, 20:07
Asunto: Re: IV CARREIRA POPULAR DOLMEN DE DOMBATE (23/09)

Eu corrín na primeira edición, ergo se se mantén todo igual.

Carreira rápida, non absolutamente llana pero cun nivel de dificultade moi aceptable (máis ou menos igual de dura que Coruña 10).

Son dúas voltas a un circuíto de case 5 quilómetros (fáltalle un pouquiño).

Cómpre chegar con tempo porque cortan o circuíto e hai que aparcar algo lonxe.

Recomendable.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 19 Set 2017, 10:19
Asunto: Re: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

Ten bastante máis desnivel que Coruña 10 pero non é unha proba especialmente dura, coas típicas subidas e baixadas galegas, dura dura solo ten unha sobre o km 3 se mal non recordo e na parte final antes de empezar a última baixada tamén ten unha costiña, pero levadeira.

Proba moi ben organizada e moi recomendable.

www.youtube.com/channe...subscriber
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mar, 19 Set 2017, 16:04
Asunto: Re: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

Eu corrín a primeira edición e tamén o ano pasado, e se mantivo o circuito a dúas voltas. Todo por pistas de asfalto, entre as aldeas da contorna. O perfil con subidas e baixadas non moi fortes, e algunha zona chan.

A organización moi boa (dispoñen dunha gran carpa para a recollida e retirada de dorsáis), o cal nos veu moi ben o ano pasado có que diluviou.

Como ben dixeron anteriormente, hai que aparcar algo lonxe xa que se pecha o circuito (na primeira edición tiñan habilitado un prado para aparcar, pero o a no pasado había que facelo nos arcéns da carretera). De todas formas, non supón maior inconveniente xa que o ano pasado (e o regulamento dí que este ano tamén) puxeron un tren para levar e traer a xente dende a estrada principal ata a saída-meta (o carón das instalación do dolmen).

PD: Non deixedes de aproveitar uns minutos para visitar o dolmen, é espectacular e paga a pena.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
BAÑOTELLI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/12/16
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Set 2017, 6:01
Asunto: Re: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

Alí estaremos. Unha dúbida, canto haberá dende a estrada principal ata o lugar da saída? Digoo por se merece a pena ir cambiado cara alí ou é factible ir coller o dorsal e cambiarse no coche?
Josito28

Maratoniano
Maratoniano
14/12/15
11 Carreiras
211 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Set 2017, 7:49
Asunto: Re: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

BAÑOTELLI escribió:
Alí estaremos. Unha dúbida, canto haberá dende a estrada principal ata o lugar da saída? Digoo por se merece a pena ir cambiado cara alí ou é factible ir coller o dorsal e cambiarse no coche?
Hay poco trayecto 1 km más o menos, te puede servir para calentar, el año pasado nos llevaban en un tren.
BAÑOTELLI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/12/16
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Set 2017, 9:20
Asunto: Re: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

Josito28 escribió:
BAÑOTELLI escribió:
Alí estaremos. Unha dúbida, canto haberá dende a estrada principal ata o lugar da saída? Digoo por se merece a pena ir cambiado cara alí ou é factible ir coller o dorsal e cambiarse no coche?
Hay poco trayecto 1 km más o menos, te puede servir para calentar, el año pasado nos llevaban en un tren.

Perfecto. Moitas grazas pola aclaración. Dependendo como me atope
aproveitarei para quentar ou irei no trenillo,jeje. Un saúdo.
JotaVV

Maratoniano
Maratoniano
6/02/13
120 Carreiras
74 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Ven, 22 Set 2017, 11:03
Asunto: Re: IV CARREIRA POPULAR DOLMEN DE DOMBATE (23/09)

Amina escribió:
Pues me uno a los debutantes, por allí andaré este sábado. La verdad es que me han hablado muy bien de ella, así que seguro que disfrutamos. Que se anime más gente!

Pues si hay que ir se va!!! Bailar
Esperemos que llueva menos que el año pasado... Rezar

JotaVV

#MuchoMasQueCorrer
#CarpeRunning
belga

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
11 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Set 2017, 20:24
Asunto: Re: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

Unha organización profesional (de 10) para unha carreira popular. Noraboa Martín
patowc

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/12
0 Carreiras
206 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Set 2017, 21:11
Asunto: Re: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

Es la primera vez que participo pero no será la última.

Muy buenos detalles, como el bus a las duchas o el tren hasta la salida, una genialidad.

No le pongo ni un pero a la organización. Y además, carrera gratuita y camiseta de calidad, que tampoco hacía falta.

El circuito en sí me ha gustado. No es tan llano como parece, y sufrí para mantener el ritmo, aunque es algo habitual en mi, raro es que no acabe extenuado en una carrera Moi feliz Además, hoy el señor Vacatola me obligó a exprimirme más aún si cabe. De no ser por él, tendría que añadir unos cuantos puestos a mi resultado.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 24 Set 2017, 11:42
Asunto: Re: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

Como siempre, magnifica carrera. Valió la pena pegarse el palizón de viaje para correr esta prueba. Aplauso

Encantado de volver a reencontrarme con varios conocidos, después de un buen parón.

En lo personal, muy bajo de forma. Habrá que recuperarse un poco de las lesiones. Avergoñado

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 24 Set 2017, 12:05
Asunto: Re: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

Mi primera participación en esta carrera y me ha gustado mucho. Reconozco que no llegué en mi mejor forma posible, y que tanta cuesta me pasó factura. Pero en líneas generales me voy con muy buen sabor de boca. Me hizo gracia lo del tren que te llevaba desde la glorieta hasta el dolmen jajaja, toda una experiencia. Y bueno, lo de poder entrar a ver el dolmen antes de correr, un privilegio. Carrera gratuita pero no por eso se quedó corta a nivel organizativo. Buen avituallamiento de fin de carrera, servicio de guardarropa y también fisioterapia! La única pega que las duchas estaban muy lejos...de hecho no conseguimos encontrar dónde quedaban. Como sugerencia para el próximo año, se podía incluir en el reglamento un mapa con la ubicación de los lugares clave Guiño
Os dejo aquí una noticia de La Voz de Galicia que se hace eco del evento:

www.lavozdegalicia.es/...4C5991.htm
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 24 Set 2017, 13:53
Asunto: Re: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

Encantado de esta primera experiencia en Dombate,buena organización, excelente camiseta,y todo a coste 0,es un privilegio tener estas carreras del circuito Costa da Morte,un placer como siempre correr con tantos amigos,nos volveremos a ver por estas tierras

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos