Foros ›
Media Maraton do Douro Vinhateiro
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Set 2017, 21:43
Asunto: Media Maraton do Douro Vinhateiro

Hola. ¿ alguien ha participado en esta media del Duero alguna vez? Transcurre en Portugal por Castelo Branco y a lo largo del Duero.
Gracias
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Set 2017, 8:59
Asunto: Re: Media Maraton do Douro Vinhateiro

Esta media, é unha das máis populosas de Portugal que non se corre nunha gran cidade. (Porto, Lisboa) 3491 remataron este ano e o seu record no 2016 con 3775, eu nunca a corrín, pero recordo que hai temas abertos neste foro de anos anteriores, pero esta carreira, acaba de realizarse, foi o 28 de Maio. E faise en Peso da Regua no interior de Portugal a altura de O Porto e pegada ao Douro.

Ten páxina propia dentro do circuito Runningo Wonders

www.runningwonders.com...inhateiro/

Ainda que acabo de entrar na páxina que te acabo de poñer, e creo que estás misturando 2 medias do circuito, da que te falei eu e máis esta:

www.runningwonders.com...elobranco/

Que vai ser esta a sua 1ª edición e que se celebra en Castelo Branco, xa bastante lonxe de Galicia, no interior a altura de Extremadura
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Sáb, 09 Set 2017, 21:47
Asunto: Re: Media Maraton do Douro Vinhateiro

..Hola. Eu corrin o ano pasado.. E unha carreira que comenza por riba dunha presa do río Douro a 5 km da meta, e logo fanse 8 km rio arriba.. dase a volta e voltase ata o pobo de Regua.. donde remata. Pra ir á saida pódese ir en tren.. en bus. ou andando. Eu tiña tempo .
e fun de paseo..
Hai moita animacion.. na saida e na chegada. Moi numerosa e danlle moito espectáculo...con seguimento en vivo nas cadenas locais de tv.
Moi bo trato ó atleta.. O pobo moi bonito..Merece a pena quedar logo a disfrutar do resto do dia..
O único pero.. e na saida só hai un caixón de élite.. e o resto..
pois como pasa aquí... non se respetan as indicacións.
O perfil é bastante liviano...Vaise por unha carretera que bordea o Douro.. por a zona donde se colleitan as uvas que se utilizan pra o famoso viño de Oporto ... e o peor.. é que o ser un val encaixonado.. fai bastante calor.. eu de feito paseino mal por a temperatura.. e por unha rotura no isquio izqdo.. que me deixou moi tocado... no km 17..
En canto a distancia.. eu fun dende Ourense.. por Verin.. chaves.. vila real.. e a viaxe non se me fixo longa..toda por autovía libre de peaxe.
Saúdos.. eu si podo repetirei..

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Set 2017, 18:40
Asunto: Re: Media Maraton do Douro Vinhateiro

HOla. Estiven de vacaccions. Moitas gracias pola información. Saudos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos