Foros ›
XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 22 Ago 2017, 15:14
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

A mí esta carrera me gusta mucho por el sitio por el que discurre con sus arbolitos y tal, y me encantaba coincidir con los del canicross, solo me ha pasado en O Pino a parte de ésta, aunque entiendo el cambio de fecha, porque me tocó dos años de morirse... Muerto

Estoy un poco indecisa (qué raro), porque coincide con la de San Xoan de Piñeiro y aún no sé finalmente por cual decidirme...¡qué mala suerteeee! Muro

Fdo. Kalimero
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 22 Ago 2017, 15:27
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

Matveiev escribió:

Estaremos encantados de recibirte Maseda


Gracias. Inscrito. Por ahí nos vemos. Creo que es un acierto que sea un 10000.

Y gracias por el recorrido. Le veo sobre todo por lo que poneis dos repechos casi iguales antes de pasar por la meta dos veces como única dificultad así reseñable que parecen poca cosa.
cousas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/04/14
100 Carreiras
237 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Mar, 22 Ago 2017, 15:52
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

Non faltaremos a este carreirón, eu se vedes que Norris se pon bravo fágolle a zancadilla!! Ríndose

Melide Trail Team
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 22 Ago 2017, 17:05
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

Pois a min non me agrada nada o cambio de distancia, cada día máis e máis carreiras de 10k e estánse a perder as de 6, 7,8 etc... na miña opinión unha mágoa, non lle vexo ningún sentido, perdes referencias con respecto a outros anos para ver a mellora, e sobre todo, que non é o mesmo competir cada fin de semana en 10k que en 7, ou incluso doblar carreira no mesmo finde, pero os seus motivos terán as organizacións dende logo, pola miña parte e sei que a de moitos correlegas, pensámolo moito canto as distancias son de 10 ou máis kms.

www.youtube.com/channe...subscriber
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 22 Ago 2017, 20:20
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

Bueno eso es cierto. A mi las carreras cortas también me parecen importantes. Aunque ultimamente opinaba como me parece que le pasa a muchos corredores populares. A veces por lo menos a mi, me costaba desplazarme bastantes km por una carrera corta. Y si se celebra en una ciudad que asegura un buen número de participantes pues aun bueno.
Es una opinión , claro. Puede que no sea así pero bueno. Aunque las carreras cortas tambien tienen la ventaja que se animan más los que se inician en este deporte. En fin, todo tiene sus pros y contras.
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 23 Ago 2017, 8:51
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

Imos dar as razóns do cambio de percorrido:
- Salientar que trátase dun percorrido que xa no momento da súa primeira edición (2007) valorábase, pero esta nova parte non era posible todavía preparala e acondicionala para correr por ela. Ademais, por aquela época, moitos corredores populares si facían un parón no mes de agosto e parecía que unha distancia menor podía ser favorable para ir retomando de novo os adestramentos e carreiras. Tamén, todavía non había corredores locais e se xa pensar en correr máis de 6 kilómetros afastabaos da posibilidade de participar, non digamos se eran 10 ou máis.
- A día de hoxe todas esas cousas xa mudaron, temos corredores locais que son incluso ultrafondistas, os corredores populares van a carreiras tódolos findes e incluso dobran, co novo trazado, a carreira pasa por todo o centro urbán de Boimorto, mentras que antes so o facía por unha metade e a de menos densidade de público. Encima, realízase en día de festa en Boimorto en honor á Virxe do Rosario, o que garantiza un ambiente festivo y máis público (ten que ser sábado pola tarde xa que o domingo os corredores locais non participarían). Por certo, este ano estará a Panorama esa noite.
- Dende a organización levamos moito, pero que moito tempo dándolle moitas voltas a todo isto e como moi ben sinala Maseda, moitos corredores que viñan de lonxe (entendendo por lonxe de 50´de coche para adiante), dicíannos que para unha proba tan curtiña non lles compensaba moito, que lles gustaba moito o trato, o percorrido e como estaba todo organizado tendo en conta que é unha carreira de baixo orzamento, pero que facíaselles difícil voltar.
Nos somos unha organización aberta a escoitar aos corredores así que tras finalizar estaremos atentos ás valoracións e sentir dos participantes, que en definitiva é o mellor feedback posible.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 23 Ago 2017, 21:54
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

Evidentemenete é compricado por non dicir imposible satisfacer a todos neste sentido, e todalas opinións teñen que ser valoradas claro, ademáis é posible que nunha zona ou clube como ben explicas predominen certas ideas e criterios distintas a outro tipo de corrredores.
Eu son dos que me teño desprazado máis de 100 kms para correr unha milla ou un 1.500.
No circuíto de carreiras da costa da morte, modificaron a opción curta de 5 a 3 kms, a min parecíame moi pouco, pero resulta que cada vez corre máis xente esa proba, moitísima xente que se quere iniciar e non se ven capaces de correr 5 ou máis con garantías.
Todo será cuestión de probar, as veces non queda outra, sorte !!

www.youtube.com/channe...subscriber
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2017, 13:53
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

A verdade e que a min me daba igual, pois son dos que tarde 1:45 en chegar.
Neste caso prefiro 10k, parece que amortizas a viaxe!
De todos xeitos probas así non poden desaparecer, pois son a esencia do atletismo popular. Son probas para perdurar non tempo, non para seguir a moda e desaparecer os 2,3,4 ou poucos anos máis.
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Mar, 29 Ago 2017, 10:26
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

Matveiev escribió:

eumealto, creo lembrar que o ano pasado foi a túa primeira participación e tocouche cun bo día de calor. Este ano a carreira será máis tarde (19:45 a saída da proba absoluta), con 5 participacións consecutivas terás un agasallo especial fidelidade, eu deixocho caer Moi feliz .

O ano pasado por temas persoais non puden participar así que me librei do calor. Molón Sí o fixen hai 2 anos cando aquel desastre da empresa cronometradora que vos fixo ós organizadores ter que establecer as clasificacións á man. Aplauso
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Mar, 29 Ago 2017, 21:14
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

Anotado.
Al igual que Eumealto, yo el pasado año no pude asistir pero si lo hice hace dos, está será mi segunda participación. Vamos a por ella.
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 30 Ago 2017, 8:54
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

Imos con algunhas fotiños do circuito (a parte nova):

Cruce do cemiterio e o Boído (antes collíase hacia arriba para ir hacia a iglesia/cemiterio, agora é hacia abaixo)


Baixada hacia o Boído (cóllese á dereita cando antes se collía á esquerda cara o cemiterio)


Casa do Boído (unha vez rematada a baixada, cara á esquerda)


Entrada na parte nova:




Pequeno regato que haberá que sortear:










Cruce da Volta grande (na primeira volta vaise hacia a dereita) e Volta pequena (na segunda volta cóllese á esquerda):


"Avenida Carballeira":


Xiro á esquerda uns metros máis adiante:


"Segunda avenida", saída hacia a pista de Cheda:


Segunda volta (vista dende outra perspectiva da foto anterior), cóllese á dereita e esta é a visión que temos:


Cara á Canteira:


Ata aquí a parte nova do circuito. Fotos cortesía de Norris.

Recordo para todos os participantes da carreira absoluta:


Recordo para os participantes nas carreiras escolares (90 camisetas):


Informávosvos que novamente contaremos cos servicios fotográficos a cargo dos profesionais de Difusión ProSport;
.
Seguro "quitarán" o mellor de cada un Moi feliz

Moitas gracias orion764 pola túa confianza, agardamos estar á altura e que remates satisfeito co noso evento.


Última edición por Matveiev o Mér, 30 Ago 2017, 12:27; editado 4 veces
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Ago 2017, 9:51
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

Eu non vexo as fotos que dis.....
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Ago 2017, 9:54
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

Pouca xente anotada por ahora na carreira absoluta. Non sei porqué, pero é unha carreira organizada con cariño por un club con representación na maioria das carreiras populares de toda Galicia... Ainda queda hoxe e mañá a ver si suben as inscricions.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 30 Ago 2017, 10:07
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

Vexo que este ano non hai premios por equipos, que sempre animan a participación. En todo caso aínda queda un día e medio para que o número de inscritos medre.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 30 Ago 2017, 10:12
Asunto: Re: XI Carreira Concello de Boimorto (2 de setembro)

Algunos nos apuntaremos hoy. Sobre la visibilidad de las fotos, me consta que Matveiev está en ello peleando, pero no puede dársele todo bien.



Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos