Correr en Galicia, carreiras populares. Corre, sinte, vive... Carreras Populares en Galicia Calendario O Circuíto Fotos Mapa
PortadaCalendarioForosA miña conta Activar contenido
Foros ›

I trail solidario equiocio - desafío Ferrol
Foros de debateCarreiras de Montaña
Publicar novo tema   Respostar ao tema
Ver tema anterior { View newer topic }

Autor
Mensaxe
abulo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/07/09
13 Carreiras
212 Mensaxes

EnvíoPublicado: Xov, 13 Xul 2017, 8:25    Asunto: I trail solidario equiocio - desafío Ferrol Respostar citando

www.carreirasgalegas.c...dc2a31fc11

Me tiene muy buena pinta esta carrera, pero soy un total novato en trails..Por el desnivel, ¿será una carrera muy dura?
¿alguien conocerá la zona y sabrá si se trata de un circuito muy técnico? Imagino que imposible de correr con zapatillas de asfalto Triste .

Me llama la distancia larga, pero por mi escasa experiencia en trails (sólo 2 y nada técnicos), me parece que me quedaré con la de 15k si finalmente me animo.
Ver perfil de usuario
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1532 Mensaxes
vedra
EnvíoPublicado: Xov, 13 Xul 2017, 18:48    Asunto: Re: I trail solidario equiocio - desafío Ferrol Respostar citando

Polo desnivel, 750 metros en 26 km , non é duro. Outra cousa e que se che fagan duros os 26 km.
Ademais como siempre a dureza poñemola nos Guiño
Ver perfil de usuario Enviar email Visitar web do foreiro Yahoo Messenger
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
8 Carreiras
126 Mensaxes

EnvíoPublicado: Xov, 13 Xul 2017, 19:49    Asunto: Re: I trail solidario equiocio - desafío Ferrol Respostar citando

koala36 escribió:
Polo desnivel, 750 metros en 26 km , non é duro. Outra cousa e que se che fagan duros os 26 km.
Ademais como siempre a dureza poñemola nos Guiño
Creo que son uns 1500 acumulados (penso que se trabucaron, porque poñen que son 745 positivos e 746 negativos). Pero sí, para ser 26km hainos ben peores Mr. Green
Ver perfil de usuario
koala36

Multimedia
Multimedia