Correr en Galicia, carreiras populares. Corre, sinte, vive... Carreras Populares en Galicia Calendario O Circuíto Fotos Mapa
PortadaCalendarioForosA miña conta Activar contenido
Foros ›

I trail solidario equiocio - desafío Ferrol
Foros de debateCarreiras de Montaña
Publicar novo tema   Respostar ao tema
Ver tema anterior { View newer topic }

Autor
Mensaxe
abulo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/07/09
13 Carreiras
212 Mensaxes

EnvíoPublicado: Xov, 13 Xul 2017, 8:25    Asunto: I trail solidario equiocio - desafío Ferrol Respostar citando

www.carreirasgalegas.c...dc2a31fc11

Me tiene muy buena pinta esta carrera, pero soy un total novato en trails..Por el desnivel, ¿será una carrera muy dura?
¿alguien conocerá la zona y sabrá si se trata de un circuito muy técnico? Imagino que imposible de correr con zapatillas de asfalto Triste .

Me llama la distancia larga, pero por mi escasa experiencia en trails (sólo 2 y nada técnicos), me parece que me quedaré con la de 15k si finalmente me animo.
Ver perfil de usuario
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1532 Mensaxes
vedra
EnvíoPublicado: Xov, 13 Xul 2017, 18:48    Asunto: Re: I trail solidario equiocio - desafío Ferrol Respostar citando

Polo desnivel, 750 metros en 26 km , non é duro. Outra cousa e que se che fagan duros os 26 km.
Ademais como siempre a dureza poñemola nos Guiño
Ver perfil de usuario Enviar email Visitar web do foreiro Yahoo Messenger
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
8 Carreiras
126 Mensaxes

EnvíoPublicado: Xov, 13 Xul 2017, 19:49    Asunto: Re: I trail solidario equiocio - desafío Ferrol Respostar citando

koala36 escribió:
Polo desnivel, 750 metros en 26 km , non é duro. Outra cousa e que se che fagan duros os 26 km.
Ademais como siempre a dureza poñemola nos Guiño
Creo que son uns 1500 acumulados (penso que se trabucaron, porque poñen que son 745 positivos e 746 negativos). Pero sí, para ser 26km hainos ben peores Mr. Green
Ver perfil de usuario
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1532 Mensaxes
vedra
EnvíoPublicado: Xov, 13 Xul 2017, 20:15    Asunto: Re: I trail solidario equiocio - desafío Ferrol Respostar citando

Si, eu xa me imaxinei que eran asi , 745 positivos, pero bueno, nesa distancia realmente e unha cousa suaviña,jeje
Ver perfil de usuario Enviar email Visitar web do foreiro Yahoo Messenger
slowmotion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/12/13
14 Carreiras
240 Mensaxes

EnvíoPublicado: Ven, 14 Xul 2017, 17:29    Asunto: Re: I trail solidario equiocio - desafío Ferrol Respostar citando

Haber hay cuestas, pero por ejemplo comparando con el de as fragas debería ser bastante más llevadero. Otro tema es el calor que coincida. Sobre el calzado en pleno verano con unos tenis "normales" no creo que haya pegas. A los pocos trails secos que fui no tuve pegas con los mismos tenis, aunque depende de cada uno.
Ver perfil de usuario
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Respostar ao tema    Foros de debate -> Carreiras de Montaña Tódalas horas son GMT + 2 Horas
Páxina 1 de 1

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos

Categorías

2003-2017 Correr en Galicia
Correndo xuntos.