Foros ›
Catálogo Visual de Estradas
Foros de debate / Planos y rutas
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 16 Out 2007, 18:00
Asunto: Catálogo Visual de Estradas

Por si a alguien le sirve, hoy por asuntos laborales estuve "trabajando" con la página web de la consellería de Transportes de la Xunta de Galicia y tienen un enlace a un catálogo visual de Estradas, que llaman ellos, donde vienen las carreteras de su titularidad y se pueden ver como son los tramos cada 10 metros, y yo creo que puede ser de gran utilidad, para hacernos una idea de los porcentajes a los que nos enfrentamos si corremos por este tipo de carreteras.

Enlace:
www.cptopt.xunta.es/po...gl/pid/183

el completo no lo consigo poner, pero entrais en esa página y pinchais donde pone Acceso al Catálogo Visual de Estradas, jugáis ahí, si os interesa.

Así me encontré que la rampa de salida de Santa Cruz en Oleiros de la carrera de agosto tiene un porcentaje máximo de más de un 8%, no me estraña que se me atragantara

Saludos y con un poco de paciencia se puede ver el recorrido de la Maratón del Baixo Miño.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 16 Out 2007, 20:08
Asunto:

Ã? certo, xa se falara del na nosa web co galo da MM volta á ría de Ferrol... Permite facer un percorrido pola estrada en cuestión con rexistro de altimetría.

Este é o enlace ó navegador do catálogo virtual; sinalar que é útil coñece-lo nome da estrada a pescudar.

Trátase dun bó recurso para estuda-las probas de ruta.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
ron

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/09/06
0 Carreiras
59 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 22 Out 2007, 13:54
Asunto: Catálogo Visual de Estradas

a min non me funciona o enlace o catálogo virtual, saeme unha páxina que me pide unha contraseña...Por certo eu algún día uso un par de estradas que son da deputación de pontevedra. ¿Sabedes se hai maneira de velas? Gracias.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos