Foros ›
III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 11 Abr 2017, 21:39
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

Amina escribió:
Parece que han ampliado el plazo de inscripción hasta mañana miércoles a las 12 de la mañana

Inscripciones Carrera Popular Festa da Augardente de Portomarín

Exacto, Moitas gracias os compañeiros de championchip por amplialo. Estades a tempo. Aplauso
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Xov, 13 Abr 2017, 21:35
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

Xa se esta acercando o dia

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Xov, 13 Abr 2017, 22:09
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

Parece ser que se habla de una cuestecita que es de armas tomar. ¿Podría alguien colgar algún perfil de la prueba, dar alguna descripción aproximada de la "bestia", duración, desnivel, distancia a meta...?
Me gustan las sorpresas pero puedo vivir perfectamente sin ellas. Mr. Green Silbar
Gracias por adelantado.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Ven, 14 Abr 2017, 8:43
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

Cuesta?? Ay dios, cuando las cuestas se comentan es que no son de broma...Me uno a la petición de información, así me voy mentalizando Silbar
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Ven, 14 Abr 2017, 13:30
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

pois tamen me uno a peticion, as sorpresas e mellor deixalas para os aniversarios

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Ven, 14 Abr 2017, 14:52
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

Creo recordar que a tiña entre o km 4 e o 5, xa no monte vamos. Subindo unha parcelaria. Non era moi larga co cal se non se entra a machete podese levar mellor. E "facil" de dosificar xa que vese toda a costa ata a cima e podes ir calculando. Uns 300mt. Se algún vos pode dar a info do perfil mais exacta mellor que eu de tanta carreira igual mezclo xa

Saúdos
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Ven, 14 Abr 2017, 15:16
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

Non hai problema, metémoslle plato pequeno e parriba Ríndose
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 14 Abr 2017, 15:57
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

Perdón por non contestar antes. Escribo dende un móvil e non teño o perfil. O pcrcorrido e o mesmo das duas anteriores, o anoque pasado cambiouse o sentido e seguimos este ano co mesmo. E mais levadeiro po as zonas mais duras agora fanse en sentido descendente. A zona que comentabais e en baixada. A primeira parte faise polo pobo en asfalto e ten dous repwitos duros, a partit de ahi esobre todo por terra ata voltar a meta. A subida maisclonga e por unha zona de pinares con bo piso e pouco desnivel.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Ven, 14 Abr 2017, 17:34
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

Gracias, sres. Ahora ya no podremos escudarnos en que no sabíamos, jejeje... Disimulando

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Ven, 14 Abr 2017, 19:17
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

Gracias manger316 por la info. Allí estaremos el domingo para disfrutar Bailar
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2017, 14:31
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

Preciosa carreira popular, Festa do Augardente. Gran ambiente, puntualidad, buena logística en medios humanos y materiales. Cruz Roja, Guardia Civil, Protección Civil y voluntarios. Entrega de premios súper rápida, empanadas, tartas de chocolate, fruta, bebidas, mochilitas de regalos para todos los participantes.
Por mi parte, fue mi segunda carrera desde hace un año, mejorando las prestaciones con respecto a la de Monteporreiro, finalizando el 12° de la General y 2° de mi categoría. Ríndose

Con respecto al recorrido, opino que es precioso, con el 90 por ciento por pistas forestales y con continuos sube-baja bastante exigentes.
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2017, 18:14
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

paseino genial foi moi divertido

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2017, 18:58
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

Me quedo contenta con mi participación en esta carrera. Me encantó lo que vi de Portomarín, con pena de no haber entrado en la iglesia. A ver si para la próxima.
El recorrido bonito, aunque un rompepiernas con tanta subida y bajada. Mi Garmin me dio una distancia más corta que la que aparece en el reglamento, de hecho no me coincidieron mis puntos quilometricos con los marcados durante la carrera. No sé si le ha pasado a más gente.
La organización genial, avituallamiento abundante y variado. La Bolsa de regalo, muy útil. Y las duchas con agua caliente Sorriso (que para mí es súuuuuuper importante, jajaja)
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2017, 19:10
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

Si Amina lo de las distancias y el garmin me ha pasado lo mismo
Amina escribió:
Me quedo contenta con mi participación en esta carrera. Me encantó lo que vi de Portomarín, con pena de no haber entrado en la iglesia. A ver si para la próxima.
El recorrido bonito, aunque un rompepiernas con tanta subida y bajada. Mi Garmin me dio una distancia más corta que la que aparece en el reglamento, de hecho no me coincidieron mis puntos quilometricos con los marcados durante la carrera. No sé si le ha pasado a más gente.
La organización genial, avituallamiento abundante y variado. La Bolsa de regalo, muy útil. Y las duchas con agua caliente Sorriso (que para mí es súuuuuuper importante, jajaja)


Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2017, 19:49
Asunto: Re: III Carreira Popular Festa da Augardente de Portomarín

E que o ano pasado saliase hacia a dereita hacia os tenderetes (a verdade e que ibamos moi xustos por esa zona) e este ano xiramos na mais sair na praza hacia a esquerda, co cal por eso daban mal os km. E os puntos km estaban según o recorrido antigo. Vamos que ao meu entender debeu ser unha modificacion de ultima hoa





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos