Foros ›
Piramidal: “♫...porque estás que te vas y te vas y no te has
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 15 Feb 2017, 12:28
Asunto: Piramidal: “♫...porque estás que te vas y te vas y no te has

Saúdos, despois de levar case 3 meses parado por unha “falsa ciática” (que falsa será, pero real tamén Muro Muro Muro ) ou contractura do piramidal comezo a estar un pouco desesperado. Levo varias sesións cun osteópata que fixo o seu traballo (descontractura, movilidade e recuperación en parte da musculatura da perna), peeeero o certo é que tampouco termina de pasar o piramidal. Estamos en plan Ricky Martín, un pasito p’adelante, un pasito p’atrás..así que pregunto:

Algunha recomendación de fisio, clínica, médico pola zona da Coruña de alguén que estivera “piramidalizado” e salise do temiña???. Máis que nada por ter unha segunda opinión de ser necesaria.
Josekioto

Maratoniano
Maratoniano
29/12/12
0 Carreiras
321 Mensaxes
BOIRO
Respostar citando Envío Mér, 15 Feb 2017, 21:24
Asunto: Re: Piramidal: “♫...porque estás que te vas y te vas y no te has

calma y paciencia, estirar bien antes y después y no pensar nunca q ha pasado.
suerte , hay varios ejercicios en you tube, iy fortalecer el core es importante tambien
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Feb 2017, 20:22
Asunto: Re: Piramidal: “♫...porque estás que te vas y te vas y

Pues sí, parece que viene y se va a su antojo, a veces parece que si entrenas incluso va a mejor y si paras va a peor...
Yo te puedo decir por mi experiencia personal que lo de los masajes y los estiramientos sí, vale, pero lo que realmente me hizo mejorar fueron las pesas, reforzar la musculatura.
Supongo que en mi diario habré comentado por ahí mis andanzas con el piramidal, si no, busca en el de mateotn, que hace poco tuvo molestias y varios foreros experimentados (lisiados) dimos consejos.
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 16 Feb 2017, 20:25
Asunto: Re: Piramidal: “♫...porque estás que te vas y te vas y

Buenas vacatola, vaya faena!
Corredor101 ha tenido lo suyo, así que te puede aconsejar seguro. Yo tuve molestias desde principios de diciembre hasta principios de enero que pensaba que eran de glúteo medio e isquiotibiales y al 90% estoy seguro que era el piramidal que irradiaba el dolor por el ciático a los isquios.
En mi caso, me vino muy bien el estiramiento de "la paloma" y el de glúteo medio sentado, además de isquios y glúteos; y ejercicios de fortalecimiento que me dijo 101, que básicamente son de abducción de cadera: abducción en máquina, prensa a una pierna (la sentadilla búlgara o la zancada en escalón son similares, si no vas a un gym), plancha lateral, puente de glúteos sostenido haciendo abducción de cadera contra la resistencia de una goma alrededor de las rodillas, y el que 101 llama "mear como un perro": en cuadrupedia sobre las rodillas y manos, levantar una pierna lateralmente como un can. Este último yo lo adapté y lo hago directamente haciendo una plancha frontal con apoyo de manos, llevando una rodilla al pecho y luego haciendo la abducción.
Ya ves que llevas un buen surtido; ahora que hayas entendido el rollo es otra cosa. Si te puedo aclarar algo pregunta, pero en todo caso 101 es el experto.
Un saludo y a mejorarse Guiño
PD- si fuiste a un osteópata supongo que te habrá dicho que dejes los lácteos, son todos iguales Disimulando
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Ven, 17 Feb 2017, 8:55
Asunto: Re: Piramidal: “♫...porque estás que te vas y te vas y no te has

“Cuatro esquinitas tiene mi cama
cuatro angelitos me la guardan
y ya estoy en el nirvana...”

***

Los cuatro angelitos son:
-reposo
-calor
-estiramientos
-masajes y punción seca (habrá punción húmeda???).

Además, desde hace 3 semanas refuerzo de la musculatura de la pierna (izquierda en mi caso) con varios de los ejercicios que comentáis.

Esa parte la llevamos bien, pero es que llegamos a un punto que tenemos unas “razonables molestias” que están ahí, vienen un día y se quedan tres días, nunca acaban de marcharse y si bien no son “insoportables” si son los suficientemente intensas cómo para estar tocando los **jones todo el rato.

El nervio ciático (que yo al igual que Mateo estoy convecido de que era el piramidal que estaba contracturadao y atrapó el nervio) además me produjo un edema muscular en el cuádriceps (mea culpa por seguir corriendo con los primeros síntomas, pero es que inicialmente empezó todo con unas molestias en la cacha que no eran nada del otro mundo, de hecho creía que era una mala postura). Este edema también se lo está tomando con calma porque van ya dos meses y está desapareciendo muy lentamente.

Todo esto hace que tanto yo como el osteópata estemos un poco “desconcertados” y el propio fisio me indica que si en un par de sesiones no mejoramos claramente, pues que él ya no puede hacer más (honradez 100 % ).

Y si Mateo: fuera lácteos, cereales, fuera los 2 litros de agua al día, fritos y demás. En mi caso, excepto por el pan, el resto ya lo hacía. Los osteópatas es cierto que tienen muy asumida la filosofía “somos lo que comemos” y las “metámeras lumbares” son las guardianas del inframundo y los probióticos han llegado para quedarse. Yo le estoy haciendo caso al 100 % (o al 99%) porque aunque son muy mal enfermo (no hay dios que me aguante) soy muy buen paciente y si pago a un profesional entiendo que es para hacerle caso, pero después de más de 2 meses tanto paciente como profesional estamos desconcertados, por eso preguntaba por algún “fisio-osteópata-piramidaldeo” por la zona, por si llegado el momento tuviera que tener una segunda opinión.

Por lo demás, no quiero buscar mucho (algo ya lo hecho) por los foros porque: -primero estoy como una hidra y no tengo ganas de entrar mucho al foro y segundo sabéis que, a veces, el exceso de información es contraproducente.

Saludos.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Feb 2017, 15:38
Asunto: Re: Piramidal: “♫...porque estás que te vas y te vas y

Boas, que tipo de traballo tés? Me explico: eu tamén sufro do piramidal e no meu caso, teño UN traballo de oficina co cal paso moito tempo sentado, e decir, moitas horas "machacando / aprisionando no piramidal".
Polo que seí, o do piramidal é unha doenza non só de deportistas senón de xente que pasa moito tempo sentado, e se fas deporte de longa distancia e por riba pasas moito tempo sentado poís se xunta a fame cas gañas de comer.
Eu xa levo 8 meses co "tema" e aínda que a melloreí moito (estiramientos, punzión, etc...) a recuperación é lenta (continuo con algunhas molestias) xa que o feito de estar tanto tempo sentado a parte de retrasar a recuperación tamén favorece o acortamiento muscular.
Debo recoñecer que non pareí case nada de facer deporte, pero neste caso o fisio me dixo que parar non era a solución.
Un saudo e ánimo.
patitas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/02/12
15 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Feb 2017, 8:30
Asunto: Re: Piramidal: “♫...porque estás que te vas y te vas y no te has

Creo que esta información os puede interesar. www.championchip.cat/l...amidal.htm
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Sáb, 18 Feb 2017, 12:23
Asunto: Re: Piramidal: “♫...porque estás que te vas y te vas y no te has

Efectivamente Rufino, o meu traballo é tamén de oficina. Intento levantarme todo o posible, pero ao final, aínda que te levantes 30 veces e moitísimo máis o tempo que botas sentado. E sí, ao piramidal non lle gusta nada estar sentado (conducir, en ocasións, tamén é complicado).

Eu noto mellorías, pero tan leeeentas que, ás veces, fanche dubidar se o son ou non.
De deporte, ata que se pase o edema de todo só algo de piscina e exercicios moi controlados (sobre todo isométricos) para ir recuperando forza e sobre todo rango / amplitude de movilidade pero nada de impactos. A verdade é que máis que volver a correr o que teño ganas e de volver á vida normal, é dicir, que o feito de que teña que cruzar unha estrada apurando o paso non supoña unha reflexión profunda sobre se poderei ou non.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 18 Feb 2017, 23:00
Asunto: Re: Piramidal: “♫...porque estás que te vas y te vas y no te has

Vacatola, efectivamente debes buscar outra opinión.
Ou polo que contas sobre o teu caso, pedírlle ao teu osteópata, co que supoño tes certa confianza, que che revise moi ben a espalda pero dende arriba de todo ata abaixo, moitas veces o problema xurde nalgunha zona alonxada do piramidal, aínda que ahí sexa donde se che concentra o problema.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mar, 21 Feb 2017, 13:49
Asunto: Re: Piramidal: “♫...porque estás que te vas y te vas y no te has

Pois neso andamos Mac-ray, pero non é tan doado atopar un que cumpra eses tres requisitos:

- Fisio ou osteópata

- Coruña comarca

- Recomendado por alquén que saíse do piramidal

O meu osteópata (miña nai, estouno escribindo e soa pretencioso de carallo o do "meu osteópata") está convencido de que é por mor da alimentación, básicamente a metámera inflamada (sen descartar algunha hernia na famosa l5s1). Apostámos por esa línea e ahí seguimos...se me preguntas a min (e a risco de dicir unha estupidez) eu noto o isquio algo acortado e non sei porque me parece que moita da tardanza na recuperación ten que ver con esa movilidade reducida.

En fin, a vindeira semana teño nova cita e logo veremos.
Alomenos o edema, si parece que vai marchando.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos