Foros ›
Autor
Mensaxe
TuruPaz

Novo foreiro
Novo foreiro
19/01/17
13 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2017, 13:24
Asunto: SmartWatch como reloj deportivo

Buenos días

Hace tiempo que corro, viviendo en Barcelona corrí algún 10k y ahora he vuelto a vivir en Galicia y me estoy animando de nuevo, he corrido en Matogrande y en los Menhires. Mi idea es correr la media de Coruña.

Y bueno como veo que lo estoy tomando más "enserio" me he puesto a mirar relojes (siempre he corrido sin nada). Como solo es un hobby no quería gastarme mucho.

La idea serçia salir a correr sin tener que llevar el móvil. El tema es que me gusta correr con música, he visto que como reloj deportivo los que oferecen música y pulso son los TomTom, pero se me va un poco de precio (no lo descarto).

Pero me gustaría que estéticamente me convenciese para poder también darle un uso diario. Vi que hay SmartWatches que incluyen GPS, sensor de pulso, y Android, por lo que puedes instalar aplicaciones de google play en ellos. Mi duda es si podría usar el Strava en esos relojes, alguien lo sabe?

Los tiros irían por algo tipo esto:

www.gearbest.com/smart...76172.html

Gracias y un saludo
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2017, 14:01
Asunto: Re: SmartWatch como reloj deportivo

Boas, estos chinos non che van a ir moi ben, están mellorando, pero os que probei teñen fallos e problemas.
Se che gusta o tom tom, no ECI, teñen unha oferta ata o 31 de xaneiro, do Tom Tom reloj spark cardio + music por 169.95, creo que tirado de prezo.


TuruPaz

Novo foreiro
Novo foreiro
19/01/17
13 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2017, 15:41
Asunto: Re: SmartWatch como reloj deportivo

Boas SanMikel,

Moitas gracias pola resposta. A verdade que ese precio é moi bó para ese reloxo. O "problema" dos TomTom é que non o vexo estéticamente un reloxo para un uso diario ademáis de para correr. Aínda así creo que vou pasar polo corte inglés para botarlle unha ollada.

Xa imaxino que os chinos, tipo o do enlace que puxen, non fuincionan tan ben coma estos que son máis específicos e pensados para o deporte. Sabedes que tal funcionan para levar na bici? Os auriculares valen calqueira que sexa Bluetooth?

Graciñas.
FisionBoy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/03/14
59 Carreiras
244 Mensaxes
Muíños
Respostar citando Envío Xov, 26 Xan 2017, 11:45
Asunto: Re: SmartWatch como reloj deportivo

Te vendo mi 310xt por 70 pavos. Barato y es bueno, eso sí, música nanai





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos