Foros ›
M. M. Puente Genil, Córdoba (CRÓNICA)
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2017, 20:44
Asunto: M. M. Puente Genil, Córdoba (CRÓNICA)

Siguiente parada de mi ruta por España en la provincia de Córdoba, localidad de Puente Genil.
Dudé entre esta y la Media de Almería capital, pero como el vuelo de Ryanair no llega a Málaga hasta cerca de las 18:00 h del Sábado. y hasta Almería hay más de 200 Kms., no llegaría en transporte público hasta pasadas las 22:10.

Así que me decidí por Puente Genil, que ya va por su 27 edición. Un circuito con un par de vueltas pequeñas por la localidad y después sale hasta un pueblo llamado Aldea de Cordobilla y vuelta para Puente Genil. Creo que bastante llano el recorrido, tampoco es que me importe mucho.
Lo que más me sorprendió negativamente, es que el plazo de inscripción en teoría acabó ayer ¡16 días antes de la carrera!, yo me inscribí por los pelos (10'40€)ya que pensaba que acababa el 29 y se me dio por mirar por la noche y fui el 473 inscrito de 481. Entré ahora en la página Web y ampliaron el plazo online hasta el 23, aunque en el Rgto sigue poniendo hasta el 19.
Pocos inscritos en comparación a otros años, los 3 anteriores pasaron de los 600 llegados a meta, por lo que este año el bajón va a ser considerable.

www.corredorespopulare.../index.php


Última edición por Kurty o Mar, 07 Feb 2017, 21:16; editado 1 vez
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Feb 2017, 20:31
Asunto: Re: M. M. Puente Genil, Córdoba (CRÓNICA).

Pois xa de volta desta viaxe, vou comentar un pouco a carreira, ainda que dudo que vaiades moitos a correla.

Ainda que é a sua XXVII edición está perdendo inscritos, este ano 569; en parte imaxino que lle influirá que rematou o prazo para inscribirse o día 26 de Xaneiro..
E a parte o mesmo día había moitas medias maratóns en Andalucia (Torremolinos (Málaga), Almería, Navas de Tolosa (Jaen), Puerto Real (Cadiz) e Huelva).
Cheguei con tempo de sobra a Puente Genil, ainda estaban poñendo as cousas, entrega moi ben organizada de dorsais, as cousas ao gardarroupa breve quecemento, e como o control de tempos, era por dorsal/código de barras tiñamos que pasar tod@s para activalo, e xa nos quedamos na saida.
Temperatura agradable para correr e algo de aire, entablei conversa cun corredor de Córdoba e xa me comentou que ao paso polo canal ia soplar duro o vento.
Os primeiros Kms. bastantes chanciños e polo pobo, cun paso por meta no Kms. 3 e xa no Km. 6 estamos fora do pobo, e aqui empeza un percorrido feo, con continuos sube e baixas e cun aire molesto do lado dereito, e por unha estrada sen animación ningunha, xa chegando ao Km.12, subida ao pobo de Cordobilla, aquí algunha xente, volta dun Km. por alí e saida outra vez a mesma estrada para desandar o andado. A partir de aquí todo o tempo dando o aire, ao principio de lado pero nos 3 kms. máis pegados ao canal xa de frente.
Entrada no pobo por onde sairamos e entrada en meta cun tempo de 1h31'16 oficial, de 155 de 506 chegados a meta.
Gran banquete final, cun vale para recoller cada cousa, para que non houbera acaparamento e chegue a tod@s (botellíns de auga e Coca-cola, 2 Donuts, unha caixa con 4 pastelitos, un bocadillo, plato moi chulo de cerámica conmemorativo da carreira e medalla de plástico (fea) ca cinta ca bandeira andaluza, a camiseta xa nola deran antes.
Moi contento con esta que fai a miña 110 media maratón e 22 provincia do reto dunha media por Provincia.

Próxima parada M.M. Illescas (Toledo) o 05 de Marzo.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 12 Feb 2017, 21:08
Asunto: Re: M. M. Puente Genil, Córdoba (CRÓNICA)

Gracias por la crónica,como siempre muy completa, yo dudé entre torremolinos y Almería,incluso al final tenía dorsal para esta última, pero finalmente se me truncaron los planes y no pude desplazarme,otra vez será

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Feb 2017, 13:36
Asunto: Re: M. M. Puente Genil, Córdoba (CRÓNICA)

Kurty,si buscas una Medio Maratón en Almería, tienes en julio la.Medio Maratón Nocturna de Vera, un recorrido totalmente llano y pegado al mar en gran parte de su recorrido. Lo que me sorprende del sur de España es que practicamente hay un medio maratón cada semana, incluso en pueblos con poblaciones de menos de 10.000 habs.

Saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Feb 2017, 16:06
Asunto: Re: M. M. Puente Genil, Córdoba (CRÓNICA)

Moussambani escribió:
Kurty,si buscas una Medio Maratón en Almería, tienes en julio la.Medio Maratón Nocturna de Vera, un recorrido totalmente llano y pegado al mar en gran parte de su recorrido. Lo que me sorprende del sur de España es que practicamente hay un medio maratón cada semana, incluso en pueblos con poblaciones de menos de 10.000 habs.

Saludos

Gracias, ya vi de otros años que publicitas aquí esa Media, claro que sería una buena opción ir a pasar unos días en verano, conocer Almería y de paso correr la media maratón.
Hay que ver a donde vamos este verano de vacaciones.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Feb 2017, 16:07
Asunto: Re: M. M. Puente Genil, Córdoba (CRÓNICA)

lihto escribió:
Gracias por la crónica,como siempre muy completa, yo dudé entre torremolinos y Almería,incluso al final tenía dorsal para esta última, pero finalmente se me truncaron los planes y no pude desplazarme,otra vez será

Pues fue una lástima, yo dudé bastante entre Almería y Puente Genil, pero por combinaciones de transporte me decidí por ésta.

Un saludo.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 13 Feb 2017, 16:27
Asunto: Re: M. M. Puente Genil, Córdoba (CRÓNICA)

No es por tirar por lo felino, pero si no lo conoces aprovecha y vete a Cabo de Gata. No es descartable que volvamos allí en agosto.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Feb 2017, 21:58
Asunto: Re: M. M. Puente Genil, Córdoba (CRÓNICA)

Yo es que tengo familia allá y suelo ir cada verano, puedes combinar turismo, naturaleza y deporte, ya no sólo por carreras populares (la diputación realiza entre junio y septiembre una carrrera semanal en muchos pueblos), si no por travesías a nado o excursiones en bicicleta. Que conste que no llevo comisión de parte de la diputación de Almería jajaja.

Sigue disfrutando con esas medias por España adelante, nos vas contando!

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos