Foros ›
Maratón de Nueva York 2017 (05/11/2017)
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 09 Nov 2017, 23:38
Asunto: Re: Maratón de Nueva York 2017 (05/11/2017)

Kalimero, ese Tanino tuvo que ser Rama.

Enhorabuena a todos. Quedan doce meses para el siguiente maratón y allí esperamos estar nosotros.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Nov 2017, 19:26
Asunto: Re: Maratón de Nueva York 2017 (05/11/2017)

Kalimero escribió:
Hola,

Tras regresar de la maratón de Nueva York, puedo decir que es una experiencia espectacular. Aunque todos hemos visto las imágenes y los videos, la sensación de vivir en directo la animación y el entusiasmo de transmiten los espectadores convierten a esta carrera en una experiencia inolvidable.

Con respecto al rendimiento personal también quedé contento, ya que aunque no tenía un objetivo claramente definido, y contaba con intentar el 3:15, al final quedé un poco debajo del sub3, con lo que tuve esa pequeña satisfacción añadida.

En definitiva, regresé muy contento de la prueba y animaría a todos los foreros que tuviesen la oportunidad, a que participasen en el evento, porque es un experiencia que se recordará siempre.

Como anécdota, comentar que en el corral coincidí con un grupo de corredores de Ourense, que no sé si son seguidores del foro. También alcancé un corredor del Taninos en la segunda media maratón, e intercambiamos unas impresiones. Un saludo si leyesen esta minicrónica.

Hasta la próxima.

Eses eramos nos. Iamos 5 corredores e o final moi boa experiencia. Moita animacion (pra min en algun punto demasiado ruido) e un circuito bastante duro pero aqui o importante e disfrutar do ambiente.

Pola miña parte moi contento pois quedei a uns segundos da miña mellor marca. Agora a disfrutar das horas que nos quedan e xa volvemos pa casa.

acumulandokm.blogspot.com/
www.carrerachandrexatrail.es
M: 2h38'44"-- MM: 1h18'09'' -- 10km: 35´48´´ -- 5km ruta: 17´25´´
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Sáb, 11 Nov 2017, 0:24
Asunto: Re: Maratón de Nueva York 2017 (05/11/2017)

Ola:
Pois si que o Tanino era Rama, pero xa sin gas e desexando rematar cando pasaches Kalimero.
Cando me dixeches que para 3h15 e vin o ritmo e o crono, pensei e dixen que ías para algo (ou bastante) menos.
Alégrome moito dese gran tempo de sub 3 horas, que a min me parece unha moi boa marca dado o perfil e as condicións climatolóxicas.

Noraboa a todos e saú2 de

Rama





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos