Foros ›
COMIDA PEDESTRE DE SANTIAGO
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2007, 21:30
Asunto:

Non se diga mais do asunto,tema zanxado. Sorriso

URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2007, 23:36
Asunto:

Cabuxa, Easy...estupenda a labor que fixestedes coa organización do evento...
Xa non se me ocurre nada que decir dos comensales porque, coma sempre, facedes que un se sinta coma na casa. Todos, sin excepción, sondes cojonudos...tanto aqueles cos que xa compartira mesa e mantel, como cos que non tivera a oportunidade de charlar distendidamente, como Admin e compañeira (perdón por non lembrar o nome!); ou Yosi, ó que non coñecía.
Mención aparte para os lesionados, desexándolles unha pronta recuperación: Keniata (un crack, en tódolos sentidos!!), Elyana (¿que decir da miña compañeira de circuito??) e Lentopero...¿seguro? (que ultimamente ten un "non-sei-qué" a Rafita Nadal... Ríndose )
Graciassssss!!!!!!!!! Guiño
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2007, 13:27
Asunto: comida pedrestre

gracias a ti urko por ser como eres,non cambies nunca.sobre a comida do domingo non fai falla decir nada.ainda q tiveramos pan e auga soa,xa ka compañia q ali estaba un dase por servido.sodes todos fenomenales.grazas por todo da miña parte e da miña muller
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 22:08
Asunto:

Xa sei que pasaron moitos días pero é que ata onte non puiden conectarme ó foro por problemas da clave de acceso que viña arrastrando dende había máis dunha semana.

Pouco hai que decir da comida. A compaía xenial. Non tiña o pracer de coñecer a Yosi, un rapaz encantador onde os haxa, e a alguns/has dos/as acompañantes (a de Xan, a de Yosi e un par de achegados máis, creo). O menú estivo moi ben moi ben, e as isotónicas moi ben moi ben... e o palique moi ben moi ben... en fin, que todo moi ben Mr. Green Mr. Green

Bicos e apertas para tod@s Pensando





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos