Foros ›
14 Maratona de Porto 2017 (5/11/2017)
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Albergg

Maratoniano
Maratoniano
3/08/11
36 Carreiras
198 Mensaxes
Burela/Celeiro
Respostar citando Envío Ven, 10 Nov 2017, 8:55
Asunto: Re: 14 Maratona de Porto 2017 (5/11/2017)

Gracias por la información sobre Madrid Moussambani, es otro de los que me gustaría hacer próximamente, lo que pasa es que en primavera siempre acabo intentando buscar marca en Coruña.

Yo también corrí en Berlín este año y tampoco me salió bien, nada de extrañar teniendo en cuenta el maratón previo de turismo que hicimos os dos días antes.

En cuanto a Oporto, se hace duro: adoquín y alguna cuesta junto con la posibilidad de que haga viento o calor como hace dos añoshacen que no sea bueno para hacer marca.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 26 Nov 2017, 20:16
Asunto: Re: 14 Maratona de Porto 2017 (5/11/2017)

Segunda participación nesta maratón, e a verdade é que funciona ás mil marabillas! A organización moi moi ben! Sobre a dureza que comentades, para min é bastante durilla. Eu só podo comparar coa Coruña42 e con outras dúas (Ratisbona en Alemaña e Moscú), pero é con diferencia a máis dura. Os continuos adoquíns desgastan moito, e a parte final mentalmente non é fácil. Moi longa pola beira do río ata entrar en Matosinhos e picando para arriba na parte final. Non sei se é das duras, pero durilla si que é.

A nivel persoal, mellor marca persoal por uns segundiños e quiteime a espinita da edición de 2014, que foi un desastre. Así que con moi bo sabor de boca. Seguro de que volverei algún ano.

Este ano fixen ida e volta no mesmo día, e no que se refire ao aparcamento, non hai poblema ningún. Chegando con tempo é bastante fácil aparcar por Matosinhos. Dígoo por se a alguén lle interesa en vindeiros anos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos